نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
واکنش مدیرعامل پرسپولیس به احضار دو بازیکن به کمیته انضباطی/ با تصمیم یحیی تکلیف یک بازیکن سرخ‌ها مشخص شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود ۶ بازی مانده تا پایان لیگ اما قهرمانی دست خودمان است و به بازیکنان گفته‌ام که اگر همه بازی‌ها را ببریم شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

رضا درویش در خصوص شایعه احضار عیسی آل‌کثیر و حامد لک دو بازیکن تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه که در روزهای اخیر مطرح شده بود، اظهار داشت: پرسپولیس سرمربی و مدیر تیم دارد و مطمئناً اگر قرار باشد اتفاقی دراین خصوص رخ بدهد، باید از سمت آنها اعلام شود. درباره موضوع عیسی آل‌کثیر باید بگویم که جراحی کردن یا نکردن او یک مسأله پزشکی است. آل‌کثیر فکر می‌کرد می‌تواند بدون اینکه جراحی انجام دهد برای پرسپولیس بازی کند، اما در طرف مقابل کادر فنی چنین نظری ندارد و معتقد است اگر این بازیکن جراحی انجام ندهد نمی‌تواند مؤثر باشد. با این وضعیت آل‌کثیر در حال گرفتن تصمیم است تا به زودی پای خود را جراحی کند.

وی ادامه داد:‌ درباره حامد لک هم باید بگویم که همانند آل‌کثیر، احضارش به کمیته انضباطی باشگاه صحیح نیست و از سوی کادر فنی و مدیریت تیم هیچ چیزی به ما اعلام نشده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ برتر و در حالی که سرخ‌پوشان ۶ امتیاز از استقلال عقب هستند، چقدر شانس قهرمانی برای شاگردان گل‌محمدی قائل است،‌ اظهار داشت:‌ با شرایط موجود ما هنوز شانس قهرمانی داریم و فقط باید از نظر روحی - روانی بیشتر آماده شویم. بازیکنان باید سرحال باشند تا بتوانند یک قهرمانی دیگر به دست بیاورند. هواداران بدانند که حمایت همه‌جانبه باشگاه از بازیکنان و کادر فنی است تا در مسابقات باقیمانده با برد از زمین بیرون بیایند.

درویش در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستید، گفت:‌ من هنوز معتقدم که شانس قهرمانی داریم. حتی وقتی سر تمرین حاضر شدم به بچه‌ها گفتم که قهرمان شدن دست خودمان است و اگر همه مسابقات باقیمانده را ببریم شانس بسیار زیادی برای قهرمانی داریم. با وجود شرایط فعلی همه چیز دست خودمان است و بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها باید کار خودمان را بکنیم.

وی در مورد شایعه تغییرات احتمالی در آکادمی این باشگاه افزود: هنوز بحث خاصی در این خصوص نشده و گروه فعلی همانند گذشته کار خودش را انجام می‌دهد. نتایجی که در فصل اخیر به دست آمد، نسبتاً خوب بوده اما از طرفی گزینه‌هایی هم برای مدیریت آکادمی وجود دارند که هیأت مدیره باید برنامه‌های آنها را بررسی کند و در نهایت ببینیم که مسؤولان آکادمی فعلی تغییر می‌کنند یا نه. چند گروه برنامه‌های خود را داده‌اند و تصمیم‌گیری در این باره بر عهده هیأت مدیره باشگاه است.

وی درباره جلسه اخیری که با یحیی گل‌محمدی داشته و اینکه خروجی آن چه بوده، تصریح کرد: من با گل‌محمدی جلسه خوبی داشتم و درباره شرایط تیم برای مسابقات آتی و همچنین برون‌رفت از وضعیت فعلی صحبت کردیم. ما هنوز شانس قهرمانی داریم و همه چیز دست خودمان است.

درویش درباره شکایت رادوشویچ از پرسپولیس از این باشگاه و همچنین رأیی که فیفا بر اساس آن سرخ‌پوشان را ۹۵۰ هزار دلار جریمه کرد ادامه داد: به هر حال چاره‌ای نیست و اتفاقی است که رخ داده اما ما هنوز فرصت شکایت داریم و شکایت خود را در موعد مقرر ارائه خواهیم کرد. متأسفانه به خاطر عملکرد بدی که برخی به وجود آوردند باید حدود ۹۵۰ هزار دلار که رقمی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان می‌شود به رادوشوویچ بپردازیم که مبلغ کمی نیست آن هم در شرایطی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته این را باید اضافه کنم که مبلغ اولیه کمی بیشتر بود اما آن را با ۹۵۰ هزار دلار یا همان ۸۶۶ هزار یورو پایین آوردیم. البته وکلای باشگاه به دنبال این هستند که مبلغ جریمه باز هم کمتر شود چرا که نباید این همه پول از جیب مردم بی‌جهت خارج شود. حالا منتظر روزهای آینده هستیم و باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد راه‌اندازی کمیته اقتصادی در این باشگاه افزود: اولین جلسه در هفته‌ای که گذشت برگزار شد که در این جلسه و با حضور افراد اقتصاددان درباره سرمایه‌گذاری، تولید سرمایه و فعالیت در بورس بحث و برنامه‌ریزی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    شما لیاقت ابدارچی پرسپولیس را هم ندارید. در این چند ماه یک بدهی باشگاه در حد پدیده را نپرداختید. انوقت رقیب شما ریخت پاش می کند . شما مهره وزیر هستید . و پرسپولیس با مدیریت شما نابود خواهد شد......
  • حمید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    شما مراقب باشید سپاهان جاتونو رده دوم نگیره ' قهرمانی پیشکش 😅😅
    • سرخ IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      خخخخخ تو هم مواظب باش جام نگرفتنت 11 ساله نشه😂😂
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    فعلا که بدهی بالا میارین درصداتونو میگیرین جریمه رو از جیب مردم میدین
  • احمد نوری اسرمی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    درویش بی لیاقته
  • طرف دار ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    مطمئنا ازموقعی تواومدی یحیی کینه توزی ولجباز یه بار مصرف دورربرداشتته.. هواداران به هوش باشن مهره خائنی چون کریم باقری جاسوس وچاپلوسی ماجدی استت که گزارش تمرین وتاکتیک پرسپولیس رابه دوچرخه سوارسجادی وزیر وماجدی میده.. واقعا جای تاسف وننگ است برای باقری که عزت وابروی خانواده اش رابه قرونی بی ارزش ومربی تیم ملی فوتبال بفروشه.. این کادر فنی ضعیف زودتر بایدبرن در.. اگرمردباتعصبی چون پیروانی نبود جزاسم پرسپولیس هیچی ازش نمی‌ماند... لعنت به این بازی وگل ممد خائن و کادرضعیفش وباقری بی خاصیت
  • شهاب IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    بدترازهمه اینه مدیرنالایقی مثل توعوض اینکه پول رادوروبه موقع بده تاآخرقراردادازش استفاده کنه لجبازی کنه پول روخرد خردنده بدون اینکه ازش استفاده کنه همه پولویکجابده بعدژست نگرانی بیت المالم بگیره خ. خودتورییس روئساتن
  • محسن IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    بابا تا جریمه سنگینتر نشده پولشو بدید بره، درمورد قهرمانی هم مطمئنم حسرت کیسه 11 ساله میشه، و پرسپولیس هم دوبل هتریک میکنه،
  • حسن صانعی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    با سلام من یک سئوال و یک پیشنهاد دارم .الان رادو قرار داد خودش را لغو کرده و در خواست پول سه سال آینده را کرده . سئوال این است کسی که قرارداد را فسخ می کند یعنی نمی خواهد با تیم تحت قرارداد ادامه دهد ، پس چرا باشگاه باید کل پول آنرا بدهد . پیشنهاد این است باشگاه به فیفا اعلام نماید حالا که قرار است کل مبلغ پرداخت شود پس رادو هم باید به باشگاه مراجعه و با تیم همکاری و به تیم کمک کند .چرا این همه پول بی مورد پرداخت شود. این مدیران که نیت رادو را می دانستند چرا گذاشتند کار به اینجا برسد . هم مدیران سابق مقصرند و هم مدیران فعلی . پولی که می تواند انگیزه بازیکنان را بیشتر کند و برای سازندگی باشگاه و پایه تیم محکم کند اینجوری مفتکی بدن بره .
  • marjan IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    خدایا هم حال دل مردم شهرم, کشورم , هم دنیارو بهتر از این کن . هم حال دل بازیکنان و کادر فنی . بزرگترین پیروزیها از دل شکستها بیرون میاد . من باوردارم تیم محبوبم پرسپولیس همه جوره کار انجام دادن ولی خب امسال باورسازی و اتحادشون جنگنده نبود ما دعا میکنیم و انرژی خوبمون رو بدرقه راهشون میکنیم . من باوردارم با تلاش تکرار تمرین و عملگرایی همه چیز ممکنه . با خدا همه چیز ممکنه. توکلت علی الله .
  • Bahram IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    پول بیت المال خرج لنگ میشه
  • Bahram IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    بدین پولشو تا پنجره رو باز کنید تاکه قناری عشق بخونه عاشقونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی