اتفاق ترسناک برای شاگردان اسکوچیچ در جام‌جهانی/ سنگین‌ترین شکست جام برای ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه خارجی از شکست عجیب تیم ملی ایران در جام جهانی نوشت.

سایت HITC نوشت: حداقل روی کاغذ، انگلیس مقابل ایران، آرژانتین مقابل عربستان سعودی و بلژیک مقابل کانادا پتانسیل یک طرفه بودن بازی را در این دوره جام جهانی دارند. اما، حتی با وجود هری کین، لیونل مسی و کوین دی بروین در بهترین حالت خود این تیم ها نیاز به ثبت یک روز فوق العاده از سوی همه بازیکنان خود دارند تا بردی تاریخی و پرگل در جام جهانی ثبت شود.

مجارستان با الهام از هت تریک هفت دقیقه‌ای لازلو کیس – تنها بازیکن تعویضی که تا به حال سه گل در یک بازی جام جهانی به ثمر رسانده است – چهار دهه پیش، السالوادور را ۱۰ بر ۱ شکست داد.

هیچ تیم دیگری تا به حال در یک بازی جام جهانی دو رقمی نشده است. مجارستان با هدایت فرانس پوشکاش و ساندور کوچیس افسانه‌ای، در رقابتی پر گل کره جنوبی را با نتیجه ۹ بر صفر شکست دادند. 

آیا تاریخ در قطر نوشته می‌شود؟

یوگسلاوی نیز در سال ۱۹۷۴ با ۹ گل زئیر را پشت سر گذاشت. در همین حال، سوئد، کوبا را ۸ بر ۰ در سال ۱۹۳۸ شکست داد. اروگوئه مقابل بولیوی در سال ۱۹۵۰ و آلمان مقابل عربستان سعودی در سال ۲۰۰۲ نیز این نتیجه را ثبت کردند.

میروسلاو کلوزه رکورددار گلزنی جام جهانی سه گل از ۱۶ گل خود در جام جهانی را در برابر تیم عربستان به ثمر رساند.

چهار بازی در تاریخ جام جهانی با نتیجه ۷ بر صفر به پایان رسیده است. اروگوئه - اسکاتلند و ترکیه - کره شمالی در سال ۱۹۵۴، لهستان - هائیتی در سال ۱۹۷۴ و پرتغال مقابل کره شمالی در سال ۲۰۱۰ و چه باور کنید چه نه، کریستیانو رونالدو در آن روز تنها یک گل به ثمر رساند.

باید دید در این دوره جام جهانی می‌توانیم امیدوار باشیم تا یک دیدار به فهرست پرگل ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی وارد شود یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    باید هر طور شده کی‌روش رو بیاریم، به دفاع منسجم تیمی نیاز داریم، نذارید آبروی ایران بره.
  • تاجی اصیل IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    باخت سه و حتی چهار بر یک از انگلیس البته به شرطی که اون تک گل ایران از روی همکاری و پاسکاری بازیکنان ایران شکل بگیره نه گل بخودی حریف، خیلی خیلی بهتر از باخت یک هیچ با نود دقیقه دفاع اتوبوسی و نود دقیقه دفع توپ بیهوده و بی هدف هس
    • ع م IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      لطفاً در این طور مواقع حتما عبارت به نظر من رو ذکر کنید چون بیشتر مردم مثل شما فکر نمیکنن.
  • مهران IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    لاسپانیا پرتغال آرژانتین و یا حتی آلمان 98 از این انگلیس با بازیکنانی نظیر کلینزمن و اینیستا و مسی و رونالدو به مراتب قویتر از تیم تقریبا بدون ستاره انگلیس هستن.... الان بهترین بازیکنشون هری کین هست که با این بازیکنانی که گفتم اصلا قابل قیاس نیستن😂😂😂
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    ابتدا از یک بازیکن گفتین که تنها بازیکنی‌ست که در یک‌بازی جام‌جهانی سه گل زده است اما پایین‌تر راجه به عربستان_آلمان نوشتین سه گل توسط کلوزه به ثمر رسیده،،ضمن اینکه اولک‌سالکنف روسیه هم‌در یک بازی اگراشتباه نکنم بیش‌از سه گل یعنی ۴گل زده
    • xadeq IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      نوشته تنها بازیکن تعویضی استاد!
  • موسوی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    نویسنده مطلب فوتبال نمی‌دونست که این را نوشته. دست‌بالا فاصله فوتبال ایران با انگلستان دو گل هست و نه بیشتر. شاید نتیجه چیز دیگه‌ای باشه؛ اما فاصله بیشتر از این نیست. این سال‌ها ما با آرژانتین و پرتغال و اسپانیا و ... بازی کردیم توی هیچ بازی ای حتی با دو گل اختلاف نباختیم. حتی احتمال برد ایران مقابل انگلستان هم هست.
    • حامد IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      با کی روش بله صحیح می فرمایید با اسکوچیچ احتمالا نویسنده درست می فرمایند.
  • جواد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    اینایی که میگن از اسپانیا و ارژانتین و پرتقال بیشتر از یک گل نخوردیم.کیروش رو با اسکوچیچ مقایسه میکنید؟اسکوچیچ متخصص پنج تایی شدنه
  • مهدی US ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    ایشالا تاریخ در قطر نوشته می‌شود و اسکو سنگین ترین باخت رو برای در پیت ترین تیم جام به ارمغان میاره. الهی امید
  • رستم US ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    به اونجاها نمیرسه ایران تعلیق خواهد شد و ایتالیا جاشو پر خاهد کرد!
    • رضا FR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      تعلیق که نمیشه اگه بشه هم جاشو یه آسیایی پر می کنه نه ایتالیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی