جزیره کیش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران انگلیس دعوتنامه شگفت انگیزی دریافت کرده‌اند تا برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره ایرانی کیش بمانند. آنها سپس از کیش به قطر رفت و آمد خواهند کرد.

دیلی میرر نوشت: از هواداران فوتبال انگلیس دعوت شده تا در جام جهانی امسال در قطر در یکی از جرایز ایرانی بمانند. این در حالی است که مردان گرت ساوتگیت در بازی افتتاحیه خود به مصاف ایران خواهند رفت.

کیش که با نام مروارید خلیج فارس شناخته می‌شود، ۴۰ دقیقه پرواز یا ۶ ساعت با قایق از قطر فاصله دارد. در حالی که این جزیره در غرب شناخته شده نیست، اما با سرزمین اصلی ایران کاملاً متفاوت است. همه چیز در کیش موجود است. این جزیره دارای هتل‌های سطح بالا و امکانات زیبای دیگر است.

با وجود جنجال‌ها در سال‌های اخیر، دولت ایران اصرار دارد که از طرفداران همه کشورها استقبال خواهد شد.

رستم قاسمی وزیر دولت ایران گفت که انتظار دارد، «صدها هزار هوادار جام جهانی» در ایران بمانند و او گفت که اقامت در کیش گزینه جذابی است. او ادامه داد: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا زمینه را برای علاقمندان و گردشگران خارجی فراهم کنیم تا در اوقات فراغت خود به ایران سفر کنند و از جاذبه های کشورمان نیز دیدن کنند.

هوادارانی که در ایران می‌مانند هزینه‌های بسیار ارزان‌تری نسبت به کسانی که در قطر هستند، خواهند داشت. مقامات ایرانی امیدوارند هوادارانی که در طول جام‌جهانی به این سو و آن سو سفر می‌کنند، بخش گردشگری کشور را که در سال‌های اخیر به دلیل کرونا و تحریم‌ها نابود شده، تقویت کنند.

جام جهانی یک ماه به طول می‌انجامد اولین دوره‌ای است که در فصل پاییز برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عجب بابا! US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    بیان کیش که چکار کنن؟ که بجرم جاسوسی بگیری و بعد طلب پول کنی و در برابر پول آزاد کنی؟
  • شاهرخ IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    مرغ همسایه غازِ. چراغی که به خونه رواست..بر مسجد حرامه. رستم قاسمی..چرا کیش رو برای ایرانی ها تبلیغ نمی کنی؟چرا خارجی ها؟چون واحد پولشان یورو ..پوکد و دلارِ؟ مردم ایران رو سرکوب میکنید..اون وقت برای خارجی ها تبلیغ؟ هواداران فوتبال انگلیس و امریکا مخصوصا..به کیش نیایید.ج.ا شماها رو گروگان میگیرن تا انگلیس و امریکا بازی رو ایران ببازن..خخ. رابرت لوینسون در جزیره کیش ناپدید شد.
  • Ali.Se CA ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    خیلی خوب بیان. فقط ی موردی اینکه خانم های خارجی لب ساحل باید پوشیده باشن اونوقت؟ البته اگر سر لخت بگرده یهو گشت ارشاد میاد میگیره اون خانم خارجی رو
  • محمد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    اقامت در کیش گزینه جذابیست. خودشون قبول دارن ۴۳ سال فقط سر ملت بلا نازل کردند. در کیش همه چیز فرق دارد. خدایا چرا این حرومزاده ها رو نابود نمیکنی؟ اینا همه چیزهای ساده رو از مردم دریغ کردند. تمام گناهانی که یه عده انجام میدن بخاطر فسادی هست که اینا رواج دادند. خدایا اینا تیشه به ریشه دین زدند. دین رو آنطور که خودشون راحت بتونن بدزدند و بچاپند و جیب مردم رو بزنند، نمایش دادند.
  • آبدارچی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    جام جهانی قطر فرصت خوبیه و این قبیل پیشنهادات اتفاقا کاردرستیه ورزش بخصوص فوتبال همیشه پل ارتباطی بدون هزینه ای برای نزدیکی ملتها و دوستداران فوتبال بوده اینکار به وسعت ارتباطات بین المللی ایران کمک میکنه برای ساکنین جزایر ایران مثل کیش میتونه جدای از ارتباطات با مردمان دیگر پول و تجارت قابل توجهی هم جذب کنه فرصت خوبی هست بخاطر انتقاداتی که نسبت به برخی داریم یا بد بینی که نسبت به مسئولی داریم هیچ وقت منافع بزرگتر رو نباید به راحتی از دست بدیم هر چه روابط گسترده تری با دنیا داشته باشیم برای همه مون بهتره چه مسئولین مون چه ساده ترین مردم
  • اصغر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    اگر یک انگلیسی بخواهد لبی تر کند باید 6ساعت تو قایق بروند قطر بهتر است از موارد موجود مثل نوشابه دلستر شیر دوغ شیشه و تریاک استفاده کنند در ضمن به دلیل تحریم هواپیما های ایران 16 17 متر بیشتر نمیتونن پرواز کنند بقیشو باید با جلیقه شنا کنن کیف کنن
  • شهروز IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    توریستها برای تفریح سفر می‌کنند نه برای لچک سر کردن و اینو بپوش ، اونو نپوش . اینو بخور ، اونو نخور .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی