نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پیشنهاد سنگین آبی‌ها برای تمدید قرارداد یک بازیکن/ پرداخت این رقم برای بازیکنی با این کیفیت منطقی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع استقلال در حالی پیشنهاد این تیم برای تمدید را رد کرده است که تردیدهایی در خصوص کیفیت فنی او وجود دارد.

مدافع برزیلی استقلال بعد از جدایی دو بازیکن سرباز این تیم با رقمی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار به این تیم پیوست. رقمی که قرار بود برای حضور او در ادامه لیگ و مسابقات جام حذفی پرداخت شود. با این حال آبی‌ها خیلی زود از جام حذفی کنار رفتند تا او تنها فرصت بازی در ۹ بازی لیگ را داشته باشد. هر چند او به دلیل اخراج در بازی برابر پیکان دیدار با سپاهان را هم از دست داده است.

 اما نمایش‌های سیلوا از زمان حضورش در استقلال موافقان و مخالفانی دارد. بازیکن برزیلی در ابتدای حضورش عملکردی عالی داشت اما رفته رفته ضعف‌های فنی او هم نمایان شد.

او در نیمه اول مسابقه با پیکان در دوئل با بازیکن حریف دچار اشتباه شد، خطا کرد و اخراج شد. آن زمان سرمربی استقلال به‌شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض داشت، اما تقریبا تمام کارشناسان داوری تأیید کردند که کارت قرمز حق سیلوا بوده است.در مسابقه حذفی با نساجی هم سیلوا بارها متزلزل ظاهر شد. او یکی، دو توپ خیلی بد لو داد که می‌توانست برای آبی‌ها خطرناک باشد.

به‌نظر می‌رسد سیلوا به‌ویژه روی زمین مشکلاتی دارد و راحت دریبل می‌خورد. هرچند همانطور که خوش‌بینی اولیه کمی زودهنگام بود، ممکن است تردید فعلی هم بیش از حد زودرس باشد. باید منتظر ماند و دید سیلوا در ادامه چه عملکردی خواهد داشت. فعلا که او بازی مهم با سپاهان را از دست داده و سایر مسابقات هم آنقدر حساس هستند که هر اشتباهی ممکن است تاوانی سنگین به همراه داشته باشد. او اخیرا پیشنهاد تمدید با رقم ۵۰۰ هزار دلار را رد کرده است و باید دید در نهایت کیفیت او ارزش تمدید با قراردادی بیشتر این این رقم را خواهد داشت یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 666666 IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    پول هست ولی نه برای همه
    • اسنپ کاپ IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      راست میگی هست برای رضایت نامه رضائیان، برای خرید کمیته داوران و.......
    • اسنپ کاپ IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      راست میگی هست برای رضایت نامه رضائیان، برای خرید کمیته داوران و.......
    • آنالیزور DE ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      کدوم با شرفی اخراج مدافع برزیلی استقلال رو تائید کرده که حالا سعی در لوث کردنش دارید؟ بازیکن پیکان که به توپ نمیرسید ، چون حسینی جلو بود ، توپ هم که با لازیکن پیکان فاصله داشت ! چرا سعی میکنید با پرداختن دوباره اشتباه داور رو تطهیر کنید ؟ شاید بخاطر انتخاب دوباره همون داور و انجام همون وظیفه ؛ اینطوری امتیاز میگیرید تا خداداد افشاریان ، ریاست مفسد کمیته داوران رو یاری کنید ؟
  • حسین IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    به نظرم باشگاه استقلال بایستی قایدی را به تیم برگردانند حتی اگر قرضی شده چون این بازیکن جوان وبا استعداد در آن تیم عربی استعدادش ازبین می رود گرچه که آقايان مددی به بهانه اینکه پول نداریم بازیکن جذب کنیم ومی خواهیم پول استراماچونی را پرداخت کنیم این بازیکن را نابود کردند از سردار دل‌ها تقاصامندیم هرطور شده این بازیکن جوان ونخبه را نجات دهند من الله التوفیق
  • ادریس تاجی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    دارندگی و برازندگی وقتی سردار عزیرمون دوهزار میلیارد درآمد زایی برای باشگاه داشته اند باید هزار میلیارد رو خرج کنیم
  • رامین IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    دروغ پراکنی تمام نشدنی خبرورزشی علیه استقلال!
  • علی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    اصلاً هم منطقی نیست حتی با نصف این مبلغ از الآن بگردید دنبال دومدافع خوب وعالی با قیمت خیلی کمتر حتی میشه با قیمت خیلی پایینتر دنبال رابسون جانواریو رفت یکی از بهترین مدافعان تاریخ که کیروش بااون سیستم دفاعیش وتخصص درشناسایی بهترین مدافعا هم گفت اگر جانواریو ایرانی بود فیکس تیم ملی من میشد
  • تماشاچی بخوربخور IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    اخه مسئله اینه در فوتبال ما بازیکن بی کیفیت با مدبرعامل قراردادش رو شراکتی تقسیم میکنن،موارد زیادی هم رو شده ولی فساد واسه ما عادیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی