ببینید| دیدار قلعه نویی با مدیرعامل پیشین استقلال/ دعوت وزیر ورزش از سرمربی گل گهر
طول ویدئو: 02:08

در حاشیه برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال امید و گل گهر سیرجان مدیریت مجموعه ورزشی آزادی نیز با امیر قلعه‌نویی دیدار کرد.

از جمله اتفاقات حاشیه‌ای در بازی دوستانه تیم‌های فوتبال امید کشورمان و گل گهر سیرجان حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در کنار زمین چمن و دیدارش با امیر قلعه‌نویی بود. از اعضای هیئت همراه وزیر ورزش، می‌توان به سیدمحمد پولادگر رئیس اسبق فدراسیون تکواندو و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش اشاره کرد.

اما احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که هواداران استقلال نسبت به دوران مدیریتش خاطرات خوبی در ذهن ندارند نیز از جمله همراهان وزیر ورزش بود. نکته جالب این بود که مددی به عنوان مدیریت مجموعه آزادی حضور امیر قلعه نویی در استادیوم آزادی را به وی خوشامد گفت.

همچنین در فیلم اختصاصی خبر ورزشی از این دیدار، امیر قلعه نویی ابراز امیدواری کرد تا تیم امید فوتبال کشورمان در رقابت‌های پیش رو با توان و قدرت کافی در رقابت‌ها حضور پیدا کند.

از نکات جالب توجه دیگر در این گفتگو، دعوت حمید سجادی، وزیر ورزش از امیر قلعه‌نویی برای صرف شام بود که سرمربی اسبق استقلال و فعلی گل‌گهر سیرجان نیز با کمال میل دعوت وی را پذیرفت و گفت: «موقع شام در خدمت شما خواهیم بود». در طول این مدت، احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال پشت سر امیر قلعه نویی ایستاده و به صحبت‌های او گوش می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    السلام ای حضرت وا لا٬ وزیر...داستانی دارمت بس دلپذیر ================================================================================================= «قندلی» هستم بجای آری مرا ... دایما گویند « ثنا» از من تو را ================================================================================================= با رها مخلص فرسادم دعا...محضر عا لی اتان بی ادعا ================================================================================================= من شما را ورزشی خوانم بلیغ...« تیمِ ملی» را مکن از ما دریغ ================================================================================================= (تو برای وصل کردن آمدی) .... ورزشی هستی ولی دیر آمدی ================================================================================================= «اسکو چیچ» ها بارها دادم شکست ... هم برانکو دیده از من ضرب شست ================================================================================================= «کل یوم» هستم دعا گویی شفیق ... « تیم ملی » را ببخش بر ما ٬ رفیق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی