نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
محسن بنگر
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به خبر شکایتش از بازیکن سابق استقلال می‌گوید: مهدی قایدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند اما این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند. متاسفانه این شرکت سر همه ما کلاه گذاشت!

در خبرها آمده بود که محسن بنگر از دو فوتبالیست مشهور، یک بازیگر خانم و یک شرکت ساخت و ساز به دلیل کلاهبرداری شکایت کرده است!

کاپیتان سابق پرسپولیس اما این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید شکایت من از یک شرکت کلاهبردار تبلیغاتی بوده که ۳۶۰ میلیون تومان پول قراردادم را خورده و مدیرعامل آن متواری و فراری است.

باقی صحبت‌های محسن بنگر در این خصوص و همچنین شرایط پرسپولیس را می‌توانید در زیر بخوانید.

خبری که درخصوص شکایت تو از مهدی قایدی و بهنوش بختیاری منتشر شد، صحت دارد؟

من نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید و آن را تکذیب می‌کنم. ماجرا چیز دیگری بوده است.

 اصل ماجرا چه بوده است؟

من و چند فوتبالیست و بازیگر با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته بودیم که در بیلبورد و فضای مجازی ساخت وساز یا فعالیت‌های مورد نظر این شرکت را تبلیغ کنیم. قرارداد من با این شرکت هم ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.

 بابت چه مدت تبلیغ؟

 قرارداد برای یک سال تبلیغ بسته شده بود که نه تنها پولی به من پرداخت نشد بلکه طرف ما متواری هم شد. مهدی قایدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند اما این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند. متاسفانه این شرکت سر همه ما کلاه گذاشت!

 اگر موافق باشید از پرسپولیس صحبت کنیم؟

 در خدمتم!

 ارزیابی شما از شرایط فعلی تیم پرسپولیس چیست؟

 در پرسپولیس همه انتظار دارند شما قهرمان شوید. فرقی هم نمی‌کند شما در چه شرایطی قرار داشته باشید. این پرسپولیس ۶ امتیاز از استقلال عقب افتاده اما هواداران هنوز امیدوارند و می‌خواهند قهرمان شوند.

 این انتظار درستی است؟

همیشه حق با هوادار است. این شعاری نانوشته اما مهم در تیم‌های پرطرفدار به شمار می‌رود.

آیا یحیی گل محمدی توان برآورده کردن انتظارات هواداران را دارد؟ شما اگر جای درویش بودید او را حفظ می‌کردید یا اینکه...؟

 البته وظیفه من انتخاب سرمربی برای پرسپولیس نیست و خودم را هم نمی‌توانم جای کسی بگذارم اما یحیی گل محمدی در پرسپولیس موفق نشان داده و حالا از تجربه داخلی و بین المللی کافی برخوردار است. به شخصه در شرایط کنونی هیچ گزینه دیگری را بهتر از یحیی گل محمدی نمی‌بینم. او با پرسپولیس قرارداد دارد و باید بماند و کارش را در این تیم حمایت کند.

 مشابه چنین حرف‌هایی را رضا درویش هم زد.

 به هر حال عقل سلیم و منطق حکم می‌کند باشگاه پرسپولیس الان از سرمربی و تیم حمایت کند. یحیی گل محمدی در دو فصل گذشته دو بار قهرمان لیگ برتر شده و کارنامه اش مشخص است.

 بزرگ ترین مشکل پرسپولیس به نظر تو چیست؟

من داخل تیم نیستم و واقعا نمی‌توانم خیلی در این رابطه نظر بدهم اما پرسپولیس در سال‌های گذشته قهرمان شد چون بازیکنان تأثیرگذاری روی نیمکت داشت.

 یحیی گل محمدی هم در تابستان و هم زمستان گلایه داشت که بازیکنان مورد نظرش را نگرفتند؟

 من در چند و چون ماجرا نیستم و نمی‌دانم گزینه‌های یحیی گل محمدی چه کسانی بوده اند اما این مورد را درک می‌کنم. همه مربیان دوست دارند بهترین بازیکنان و ملی پوشان را در فصل نقل و انتقالات بخرند ولی دراین حالت مهم تر از خواسته سرمربی شرایط مالی باشگاه است. معمولا شما حتی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس هم نمی‌توانید همه گزینه‌های اول خرید خود را جذب کنید. طبیعی است بابت این موضوع ناراحت شوید چون بهترین‌ها را به عنوان یک مربی می‌خواهید.

اما منتقدان هم می‌گویند بازیکنان این فصل پرسپولیس با نظر مستقیم یحیی گل محمدی خریداری شدند که اغلب تازه واردان کارآیی لازم را نداشتند؟

بهتر است خود یحیی گل محمدی به این پرسش جواب بدهد. یک مربی بر اساس تفکرات تاکتیکی خود بازیکن می‌خرد اما فقط همین قدر بگویم که بازی کردن در پرسپولیس خیلی سخت است. شما ممکن است به عنوان بازیکن ستاره تیم خود باشید ولی وقتی به پرسپولیس می‌آیید تبدیل به یک فوتبالیست معمولی می‌شوید.

 چرا؟

خیلی فرق می‌کند. شما در تیم‌های کم طرفدار یا کم نام و نشان تر از پرسپولیس بازی می‌کنید و اگر خوب باشید تحسین می‌شوید و اگر هم عملکرد ضعیفی داشتید آن قدر نقد نمی‌شوید. در پرسپولیس قضیه فرق می‌کند و هرچقدر یک بازی خوب شما بسیار دیده شده و مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد به همان نسبت هم اگر ضعیف باشید زیر ذره بین هستید و به شدت به شما اعتراض می‌شود. باید بتوانید خودتان را با این شرایط وفق دهید وگرنه نابود می‌شوید. به همین خاطر می‌گویم بازی کردن در پرسپولیس آسان نیست. یک جمله ای بگویم و شما را راحت کنم.

 بفرمایید؟

در تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس بُردن و حتی قهرمانی وظیفه است و باخت گناهی نابخشودنی! باید همه این مسائل را بپذیرید و خودتان را آماده هر واکنشی کنید و بعد مربی یا بازیکن پرسپولیس و همین طور استقلال شوید.

 این فصل ایرادات زیادی از خط دفاع پرسپولیس گرفته می‌شود. شما به عنوان کاپیتان در مرکز خط دفاع پرسپولیس بازی کردید. با این انتقادات و ایرادات موافقید؟

به نظرم در این زمینه فقط نباید از خط دفاع ایراد گرفت. نحوه بازی دفاعی کل تیم را باید مورد ارزیابی قرار داد. در فوتبال امروز دفاع کردن از خط حمله شروع می‌شود تا به دروازه بان برسد. اگر مهاجم شما خوب پرس نکند یا با مدافعان حریف نجنگد بازیسازی از خط دفاع رقیبان شروع می‌شود و کار  را سخت تر می‌کند. بنابراین باید به جای زوم کردن روی خط دفاع پرسپولیس سازماندهی دفاعی این تیم را بررسی کرد.

 خیلی‌ها معتقدند یکی از مهم ترین دلایل قهرمانی‌های پشت سرهم پرسپولیس کم گل خوردن بوده است. درحالی که این فصل تیم تازه صعود کرده " هوادار" هم کمتر از پرسپولیس گل خورده است؟

بی شک هرتیمی‌می‌خواهد قهرمان شود باید کمتر گل بخورد و کمتر ببازد. پرسپولیس باز تأکید می‌کنم به خاطر سازماندهی دفاعی قدرتمند خودش موفق شد به این نتایج درخشان برسد و امیدوارم در ادامه فصل شاهد سازماندهی دفاعی بهتری در این تیم باشیم.

 محرم نویدکیا همبازی قدیمی‌و دوست صمیمی‌شما آنچنان که باید و شاید در فصل جاری نتوانست انتظارات را برآورده کند. فکرش را می‌کردید؟

 به نظر من واقعا یکی از سخت ترین کارها مربیگری است. شما باید بتوانید همه چیز را کنترل کنید و درضمن نتیجه هم بگیرید. به باور من محرم نویدکیا خیلی خوب و منطقی با مسائل برخورد می‌کند و هنگام برد و باخت بسیار صادقانه مصاحبه می‌کند. سپاهان اصفهان چند سالی است که به قهرمانی نرسیده و شاید همین مسئله بار روانی فراوانی روی این تیم و اعضای آن وارد کرده باشد. در هر صورت محرم نویدکیا برای فوتبال اصفهان یک اسطوره است و باید بیشتر قدرش را بدانند. در این بازی آخر هم به نظرم بدشانسی و ۱۰ نفره شدن مقابل التعاون عربستان کار سپاهان را سخت و شکست سنگینی رقم زد.

با همه این تفاسیر و به عنوان سئوال آخر چند درصد شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟

 تا بازی با پیکان صبر کنید تا جواب سئوال شما را بدهم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    مهدی قائدی هم مثل مجاهد خذیروای با رفتن به کیسه استعداد خودشو نابود کرد . طارمی و قائدی هر دو بوشهری هستن طارمی رفت پرسپولیس چه بازیکن بزرگی شد قائدی رفت کیسه نابود شد اگه بازیکنای جوان سرنوشت این دو بازیکن و البته بزرگان و اسطوره های پرسپولیس مثل دایی، مهدوی کیا، کریمی، باقری و...مرور کنن در انتخاب تیم دچار اشتباه نمیشن و آینده خوبی برا خودشون رقم می‌زنن
  • رامین IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    خیلی جالبه دروغ نامه ای به نام خبرورزشی خودش این خبر رو کار می‌کنه بعد هم مصاحبه تکذیب میذاره واقعا جای امثال ناصر احمدپور ها خالیه
  • ناشناس IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    چرا اسم علیپور را در ماجرای کلاهبرداری سانسور می کنی خبر ورزشی لنگی
  • محمدطاها IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    میگما ادمین خااان،‌الان که این خبر مربوط به قائدی شفاف سازی شد فکر کنم متوجه شدید که نباید براساس شنیده ها خبر رو منتشر کنید و باید از منبع موثق یه خبر رو نشر بدید.. نباید با آبروی یه بازیکن جوان بازی کنید کارتون درست نبود شما هم دو روز گذشته در مورد خبر دروغین کلاهبرداری قائدی تیتر زدید‌ ولی از اعلام اسامی دیگر امتناع کردید فقط به خاطر اینکه قائدی سابقه بازی در استقلال رو داشت؟! ادمین خااان شما به اسم رسانه بی طرف کار می کنید اما گاهی اوقات خلاف این رو نشان دادید..من تجربه زیادی ندارم فقط میدونم کارتون‌ درست نبود..
  • لنگی کیسه کش IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    خبرهای لنگی دیرینگ دیرینگ تمام بازیکنان لنگ ازبارسا منچستررئال پیشنهاددارند خبرموثق(تمیزکاری باشگاهای ذکرشده )‌😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی