نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی استاد پنالتی گرفتن است و به راحتی آب خوردن از مدافعان و دروازه بانانی که مقابلشان بازی می کند، پنالتی می گیرد. موضوعی که بعضا صدای بعضی از تیم ها را هم در آورده است.  

مهدی طارمی استاد پنالتی گرفتن است و به راحتی آب خوردن از مدافعان و دروازه بانانی که مقابلشان بازی می کند، پنالتی می گیرد. موضوعی که بعضا صدای بعضی از تیم ها را هم در آورده است.  

باشگاه اسپورتینگ لیسبون که در کورس قهرمانی لیگ برتر پرتغال ۶ امتیاز از پورتوی صدرنشین عقب است، در حالی که قهرمانی را از دست رفته می‌بیند، خارج از مستطیل سبز دست به بی‌اخلاقی زد و با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را مورد هدف قرار داد.

در گزارش منزجر کننده سایت این باشگاه پرتغالی با اشاره به پنالتی‌هایی که مهاجم تیم ملی کشورمان در بازی‌های مختلف می‌گیرد با عباراتی همچون «پورتو از طارمی به عنوان بهترین هنرمند استقبال کرد»، «یک مار افسونگر واقعی» و «یک ایرانی که همیشه آماده رفتن و اجرای ترفندهای سیرک است» به او توهین کرده است. ستاره ایرانی اما جواب این توهین را در بازی تیمش مقابل پورتومیننزه داد و با هت تریکی که انجام داد، پاسخ دندان شکنی به توهین هواداران اسپورتینگ داد.

طارمی قبلا هم در مواقعی که مورد انتقاد قرار می گرفت و حواشی پیرامونش به وجود می آمد، بهترین عملکرد را نشان می داد تا ثابت کند، این حواشی فقط انگیزه او را برای ارائه نمایش های تحسین برانگیز بیشتر خواهد کرد. همین موضوع و درخشش مهدی بعد از توهین هواداران تیم رقیب باعث شد تا هواداران فوتبال در ایران شوخی جالبی با طارمی انجام دهند.

شوخی جالب هواداران با ستاره تیم ملی/ کاش هواداران آمریکا و انگلیس هم بیانیه بدهند!

آن ها که حسابی با نمایش خیره کننده تیم ملی سر ذوق آمده بودند، در فضای مجازی ضمن تمجید از عملکرد طارمی، ابراز امیدواری کردند که در آستانه جام جهانی و قبل از شروع بازی های تیم ملی، هواداران تیم های همگروه ایران مثل انگلیس و آمریکا هم مثل هواداران اسپورتینگ علیه مهدی بیانیه دهند و با این کار انگیزه طارمی را برای تقابل با این تیم ها در جام جهانی چند برابر کنند.

هواداران تیم ملی معتقدند اگر طارمی در رقابت های جام جهانی روی فرم باشد و عملکردش در پورتو را تکرار کند، تیم ملی می تواند نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد و حتی به صعود از مرحله گروهی جام جهانی امیدوار باشد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های انگلیس ، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه است و در اولین بازی خود هم باید به مصاف تیم قدرتمند انگلیس برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی