نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
من در جام جهانی سرمربی ایرانم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکوچیچ با انتشار عکسی که تصویر جلد روزنامه جنجالی سان را نشان می‌داد خبرساز شد. او در حرکتی کی‌روش‌وار از یک تیتر منفی استفاده کرد که البته این کارش پیام مهم دیگری هم داشت.

اسکوچیچ با عکسی که او را در کنار جلد روزنامه سان نشان می‌داد، انگیزه بالای خود را برای تقابل با جدی‌ترین رقیب ایران در جام جهانی نشان داد. مشابه این حرکت را قبلا از کارلوس کی‌روش دیده بودیم که عکس چوی سرمربی کره جنوبی را حتی داخل دستشویی هم چسبانده بود تا شاگردانش را تحریک کند. یکی از بازیکنان آن زمان تیم ملی در این مورد می‌گفت: ما هر جامی‌رفتیم عکس چوی را می‌دیدیم. حتی در رختخواب! کی‌روش مدام به ما می‌گفت او به وطن شما توهین کرده وباید جوابش را در میدان بدهید که البته همان طور هم شد و ما یکی از مهمترین بازی‌های خود را در خاک کره یک بر صفر بردیم.

اسکوچیچ هم حالا از خودش شروع کرده تا یادش نرود انگلیسی‌ها چطور ما را تحقیر کردند اما این حرکت سرمربی تیم ملی پیام مهم دیگری هم دارد. این که من در جام جهانی هستم و می‌خواهم همراه با شاگردانم جواب انگلیسی‌ها را بدهم. او خوب می‌داند که فدراسیون فوتبال وضعیت آشفته ای دارد و هیچ کس نمی‌داند که ۱۰ خرداد چه اتفاقی می‌افتد. این روزها متاسفانه حتی حرف از بازگشت تاج هم هست!و در این شرایط اسکوچیچ اگر بگوید از فردای خودم خبر دارم راست نگفته چون خود ماجدی هم نمی‌داند تا کی در فدراسیون حضور دارد و طبعا وضعیت اسکوچیچ هم مبهم است اما او ناامید نیست و با کارهایی که یک چشمه اش را دیدیم می‌خواهد بگوید که من هستم واصلا هم ناامید نیستم. حتی به بازی با انگلیس که یکی از بهترین تیمهای حال حاضر فوتبال دنیاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سید IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    اخه این تیم چرا آشفته س ای بابا سرو سامانش بدین تیم ملی رو
  • حسین IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    بله تبریک میگم بهت، خدا شانس بده. خودش هم فهمیده اونجا جاش نیس ، هر روز تاکید می کنه ک هی ایهالناس من مربی ایرانم، والا اکبر میثاقیان رو میذاشتن بالا سر این تیم بهتر بود تا این، نه کاریزما داره، نه کارنامه داره، واقعا که
  • حافظ IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    کجا این مملکت آشفته نیست که فدراسیون فوتبال ثبات داشته باشد مدیریت حلقه گم شده است وگرنه ایران تاج جهان است وایرانی با اصالت ترین، انگیزه دادن خوبه ولی توهین نه
  • امین IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    بی گمان این اسکوچیچ سرمربی باسدایران هرسه بازی خودرامی بازددریک گروه قرارداشت که تنهایک تیم بانام کره جنوبی وجودداشت که قوی بودکه یک تساوی ویک باخت کسب کردحالامیخواهددربرابرانگلیس وامریکانتیجه بگیرد!؟قطعاخیر......!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی