نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
 بازیکنان و کادرفنی آبروی پرسپولیس را در این ۶ بازی حفظ کنند/ دلیل خرید این بازیکن را هرگز نفهمیدم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بهترین فرصت برای جام گرفتن در این فصل جام حذفی بود که به راحتی از دست رفت.

با جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اوضاع پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی و البته بازی‌های باقی مانده در لیگ، گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس بهترین فرصت را برای کسب جام در این فصل از دست داد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

بله دقیقا همینطور است. با توجه به نتایج سینوسی پرسپولیس در لیگ و اختلاف امتیاز ایجاد شده با صدر جدول، قهرمانی در جام حذفی بهترین فرصت بود تا با کسب جام و قهرمانی هواداران خوشحال شوند ولی متاسفانه این فرصت عالی خیلی مفت و راحت از دست رفت و در بازی که باید پرسپولیس برنده می‌شد، شکست خورد.

به نظر شما دلایل حذف از جام حذفی چه بود؟

به غیر از مسائل روحی و نداشتن تمرکز لازم، پرسپولیس واقعا در همه خطوط دچار مشکل است و عملکرد خوبی را از بازیکنان شاهد نبودیم. در بازی با هوادار هم که دو امتیاز به راحتی از دست رفت، هم همینطور بود. اشتباهات زیاد به خصوص در خط دفاعی باعث شد در تهران ۳ گل بخوریم. ضمن اینکه بعد از زدن گل اول می‌توانستیم به گل بعدی هم برسیم ولی بی دقتی مهاجمان مانع از این کار شد.

خیلی‌ها معتقدند بازیکنان جذب شده دراین فصل در حد و اندازه‌های این تیم نیستند. نظر شما در این مورد چیست؟

واقعیت این است که بازیکنان جدید نتوانستند خودشان را در پرسپولیس نشان دهند. مثلا همین تمیروف که حتی نتوانست یک گل برای پرسپولیس بزند. من نمی‌دانم پس دلیل خرید این بازیکن چه بود؟ اگر قرار است مهاجم خارجی بخریم و گل نزند، خوب همان مهاجمان قبلی خودمان مثل عبدی و پاکدل که به مراتب بهتر از این بازیکن ازبکستانی هستند. باید بازیکن خارجی بیاورند که از بازیکنان خودمان بهتر باشند، نه اینکه بازیکنانی بخرند که حتی نصف توانایی بچه‌های خودمان را ندارند.

با این شرایط و با توجه به اختلاف ۶ امتیازی با صدر جدول، پرسپولیس شانسی برای قهرمانی دارد؟

ببینید کار واقعا سخت و مشکل است. امتیاز گرفتن در هفته‌های پایانی حتی از تیم‌های انتهای جدولی هم کار سختی است. شانس ما برای قهرمانی کم است ولی نا امید نیستیم و اگر بازی‌های خودمان را ببریم، می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. من فکر می‌کنم استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد و ما با بردن بازی‌هایمان می‌توانیم قهرمان شویم. در این بازی‌های باقی مانده پای اعتبار و آبروی پرسپولیس وسط است، امیدوارم بچه‌ها و کادرفنی با تمام وجود و انگیزه زیاد وارد زمین شوند و از اعتبار پرسپولیس و هوادارانش دفاع کنند.

با وجود عملکرد ضعیف خط دفاعی، خبری از حضور سید جلال در ترکیب پرسپولیس نیست. نظر شما چیست؟

خب سید جلال بازیکن بزرگی است و در این سال‌ها یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس بوده است. ما نزدیک به تیم نیستیم و شرایط بدنی سید جلال را نمی‌دانیم. بهتر است در این مورد کادر فنی پاسخ بدهد چون ما از تمرینات تیم خبر نداریم. با این حال اگر سید به لحاظ بدنی آماده باشد، با وجود سن و سال بالایی که دارد، خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و مشکلات خط دفاعی را کاهش دهد.

بعد از بازی با آلومینیوم، عده ای از هواداران علیه کادرفنی شعار دادند و خواستار تغییر یحیی گل محمدی و دستیارانش برای فصل آینده شدند. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

هوادار پرسپولیس فقط برد و قهرمانی می‌خواهد. دوم شدن هم برای آن‌ها معنایی ندارد و به نوعی شکست محسوب می‌شود. من نمی‌توانم در مورد تغییر کادرفنی حرف بزنم. باید این ۶ بازی باقی مانده هم انجام شود و بعد از آن مدیران باشگاه در مورد مسائل مختلف نظر خواهند داد. در حال حاضر من معتقد هستم پرسپولیس بیشتر از هرچیزی به آرامش نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ماهوتی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    خجالت هم خوب چیزیه از اول فصل کبیر و صغیر لنگ میگه استقلال امتیاز از دست میده و لنگ ما بهش میرسه ولیکن هر وقت استقلال امتیاز از دست داده لنگ هم امتیاز داده در نتیجه هیچ وقت لنگ به سرورش نمی رسه ، فصل تموم شد ولی هنوز منتظرن سپاهان و فولاد واسشون قهرمانی بیارن راستی مگه شما هر ۶بازی تون را می برید پیکان ، تراکتور جلو هواداراش در تبریز ، سپاهان حتی پدیده ؛ فقط ذوب آهن را می برید بخاطر ارادت فاتار به لنگ
  • ... NL ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    ممنون. ولی چشممان به این این کادر فنی ضعیف ویحیی یه بار مصرف وکریم باقری جاسوس وچاپلوسی ماجدی. واین بازیکنان بی غیرت آب نمیخوره حتی یه بردهم نمیارن.. کاش دوم بشیم ولی سوم هم نمیشیم
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    سلام منافی‌وسایر‌افرادنزدیک‌به‌پرسپولیس‌خوب‌میدانند‌مشکل یحیی‌وآقاسیدجلال‌از‌کجا‌بیشتر‌شد همین‌یحیی‌مگر‌نبود‌که‌به‌امثال‌عبدی‌گفته‌بود‌چرا‌جور‌شما را‌آقاسید‌جلال‌بکشد؟؟؟ گویا‌همه‌شما‌دچار‌فراموشی‌شدید‌ویا‌به‌روی‌خودتان‌ویحیی نمی‌آورید!!!!! اولاً‌یحیی‌تا‌زمانی‌موفق‌بود‌که‌شاکله‌تیم‌برانکو‌راحفظ کرده‌بود‌ به‌محض‌اینکه‌از‌تعداد‌آنها‌کاست‌وبازیکنان‌بسیار‌مبتدی باقرار‌دادهای‌بالا‌راجذب‌کرد‌که‌۱ریال‌توانائی‌افرادقبلی را‌نداشتند‌تیم‌شدیداً‌،اُفت‌کرد تمام‌بازیکنان‌ازبک‌۱ریال‌کارائی‌نداشته‌وندارند با،آقاسید‌جلال‌از‌،زمانی‌که‌درفضای‌مجازی‌برای‌شیری پیام‌گذاشت‌،بصورت‌علنی‌وشدیدتر‌از‌قبل‌عداوت‌خودش را‌نشان‌داد!!!!!! وهمین‌باعث‌شد‌علاوه‌بر‌اینکه‌به‌خط‌دفاعی‌تیم‌آسیب بزند،تیم‌را‌،از‌داشتن‌یک‌رهبری‌قوی‌داخل‌زمین‌محروم‌کند بازهم‌خودش‌رابه‌‌نادانی‌‌زده‌وبا‌لجبازی‌بچه‌گانه‌اش پرسپولیس‌را‌دچار‌مشکلات‌عدیده‌کرده‌ومیکند همانند‌دفعه‌قبل‌که‌آخرش‌به‌دلخوری‌مهدوی‌کیا‌منتهی‌شد این‌بابا‌‌نمی‌خواهد‌دست‌از‌اشتباه‌خودش‌بردارد وهزینه‌هنگفتی‌رابه‌باشگاه‌تحمیل‌کرده‌آنهم‌با،بازیکنانی که‌جذب‌کرده‌وکارائی‌‌ندارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی