عصبانیت شدید سرمربی صنعت نفت از یک تصمیم/ منصوریان به سیم آخر زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم نفت آبادان ضمن انتقاد شدید از مسئولان استانی گفت: آقایان استادیوم خانگی ما را محله برو و بیا کرده‌اند.

مدتی است که مسابقات تیم‌های خوزستانی در مسابقات لیگ یک، لیگ دو و هم‌چنین جام حذفی در آبادان و به میزبانی استادیوم تختی آبادان برگزار می‌شود.

استادیومی که در اختیار صنعت نفت است و طلایی پوشان نیز از مهمانان خود در این زمین پذیرایی می‌کنند. انجام مسابقات دیگر در این استادیوم باعث شده تا فشار زیادی به چمن آن وارد شود و حالا عصبانیت شدید علیرضا منصوریان را به همراه داشته است. 

او که از این اتفاق بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید در گفتوگویی اظهار داشت: بگذارید در همین ابتدا از هواداران عزیزمان یک خواهش داشته باشم که این مرتبه هم مثل دفعات قبل پشت باشگاه، من، کادر فنی‌ و بازیکنان‌مان باشند و بدانند با تصمیمات خلق‌الساعه که آقایان می‌گیرند صنعت نفت ضرر می‌کند. متاسفانه مسئولان استان استادیوم ما را محله برو و بیا کرده‌اند و هر چه فوتبال در هر سطحی است را در آن برگزار می‌کنند. اینطور که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

سرمربی صنعت نفت که از این اتفاق بسیار ناراحت بود صحبت خود را اینگونه ادامه داد: ما از ابتدا می‌دانستیم‌ صنعت نفت مشکلات مالی دارد، اما آن را با جان و دل خریدیم و درون خانواده خودمان حل می‌کنیم. این تصمیمی که می‌گیرند و تمام مسابقات استان خوزستان را به آبادان می‌آورند به ضرر ما و تیم است که به دنبال ارائه فوتبال روی زمین هستیم. امروز به اتفاق کادر فنی از چمن استادیوم تختی دیدن کردیم و زمین مثل فرش ما رو نابود کرده‌اند.

منصوریان در ادامه گفت: همینجا اعلام می‌کنم اگر مسابقه دیگری جز بازی نفت در زمین استادیوم تختی برگزار شود، من و کادرم از اینجا می‌رویم و دیگر کار نخواهیم کرد. زمین چمن خوبی که شهر دارد یکی از معدود دارایی‌های با ارزش صنعت نفت است و با این تصمیمات رای به نابودی آن داده می‌شود. 

وی در پایان گفت: از مسئولان خواهش می‌کنم با بهانه‌هایی مثل مسائل امنیتی روی باشگاه و مدیرعامل فشار نگذارند تا به زور زمین ما را در اختیار بگیرند. ما همه اینجا برای فوتبال دور هم جمع شده‌ایم و به دنبال کار کردن در دنیای ورزش هستیم و نه چیز دیگر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی