نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
لجبازی بس است! حامد لک آدم که نکشته است/ خود داوود فنایی کم حاشیه نداشت/ گوهری دستانش می لرزد!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

وحید قلیچ سنگربان پیشین پرسپولیس می‌گوید: من تصور می‌کردم در این تعطیلی لیگ و پس از حذف شدن از جام حذفی دوستان حامد لک را ببخشند و کمک کنند به روزهای اوج برگردد اما این اوج لجبازی است.

پس از ۵ روز تعطیلی باز هم حامد لک از سوی کادرفنی مجوز حضور در تمرینات پرسپولیس را پیدا نکرد.

انتشار این خبر واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت. یکی از این واکنش‌ها مربوط به وحید قلیچ است. دروازه بان پیشین پرسپولیس می‌گوید که اگر بعد از ۱۲ سال و ۱۸۰ بازی برای این تیم سکوت کند و حرف دلش را نزند خیانت کرده است.

وحید قلیچ نسبت به ادامه تنبیه حامد لک انتقاد دارد و معترض است. بهتر است خودتان صحبت‌های او را در زیر بخوانید و بعد قضاوت کنید.

 لابد خبردار شدید که پس از ۵ روز تعطیلی تمرینات پرسپولیس بار دیگراز تمرین کردن حامد لک جلوگیری به عمل آمده است. این اتفاق واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. برخی از پرسپولیسی‌ها استقبال کردند و برخی دیگر... نظر شما چیست؟

من واقعا سردر نمی‌آورم! مگر حامد لک قتل کرده است؟

 نه ولی با سرمربی و مربی گلرهای پرسپولیس ظاهرا بگو مگو داشته است؟

 مگر خود داوود فنایی کم از این داستان‌ها داشته است؟! خوب به خاطر دارم وقتی مربی گلرهای پرسپولیس بودم و ۴ تا توپ به احمدرضا عابدزاده می‌دادم، داوود فنایی اعتراض می‌کرد که چرا به سمت من شوت نمی‌زنید؟!

 و واکنش شما چه بود؟

 زیرسبیلی رد می‌کردم و آتش بیار معرکه نمی‌شدم. بارها پیش آمد علی آقا پروین از یک دروازه بان ناراحت و شاکی می‌شد اما شب دم اتاقش می‌رفتم و وساطت می‌کردم تا او را ببخشد. این که نمی‌شود شما بخواهید این چنین معامله ای با یک بازیکن بکنید. جریمه را برای چه گذاشته اند؟

 شاید با این صحبت‌ها برخی بگویند حامد لک به شما زنگ زده یا اینکه با او رفاقت دارید؟

نه برادر! ما یک چای تلخ حامد را هم نخوردیم. نه ما را فالو کرده و نه لایک فرستاده حتی تماس تلفنی هم نداشتیم. دل من برای پرسپولیس می‌سوزد. دوستان شاید فکر می‌کنند حالا حامد را تنبیه می‌کنند و فصل بعد بیرانوند یا یک گلر دیگر می‌آورند اما این ۶ بازی چه می‌شود؟

 احمد گوهری را دارند؟

 احمد گوهری؟ وقتی توپ به سمت دروازه پرسپولیس می‌آید به وضوح می‌بینیم که دستانش می‌لرزد! تقصیری هم ندارد چون حالا حالاها باید کار کند تا درون دروازه پرسپولیس بایستد. ضمن آن که ما ۶ فینال پیش رو داریم. ۶ بازی که باید به هر شکل ممکن برنده شویم و آن وقت دوستان همه چیز را شوخی گرفته اند.

یک بخش کار هم این است که باید با بازیکن خطاکار برخورد کرد تا متوجه اشتباهش شود. این حرف را قبول ندارید که یک مربی وظیفه معلمی‌هم دارد و باید تنبیه کند؟

 تنبیه با نابود کردن حامد لک فرق می‌کند. یک بگو مگوی ساده بوده و چند هفته ای هم از ترکیب و تمرین دور شده است. آدم که نکشته است! نباید با سرنوشت پرسپولیس و این بازیکن بازی کرد. من می‌دانم حامد لک با نظر خود داوود فنایی به پرسپولیس آمد و اتفاقا در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده گلری کرد. پس چی شد؟ چرا وقتی افت کرد این رفتارها  با او می‌شود؟ اصلا چرا افت کرد؟

 به نظر شما چرا افت کرد؟

 جواب این سئوال را باید داوود فنایی بدهد. باید دید در تمرینات پرسپولیس چه می‌گذرد و او چگونه تمرین می‌کند؟ از تابستان گذشته هم اسم گلرهای مختلفی برای حضور در پرسپولیس قطار می‌شد! شما که شنیده اید؟!

 بله، از علیرضا بیرانوند بگیرید تا پیام نیازمند اما یحیی گل محمدی همیشه از حامد لک حمایت می‌کرد و حتی اصرار کرد تا قراردادش تمدید شود؟

 باید حمایت می‌کرد. یک سال در تیم بزرگ پرسپولیس روی حامد لک سرمایه گذاری شده است. او به این تیم آمد که هم خودش رشد کند و هم پرسپولیس را بالا بکشد. انصافا هم در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا دو فصل پیش عالی کار کرد اما در ادامه چه شد؟ شاید هم آه رادوشویچ دروازه پرسپولیس را گرفته باشد!

 آه رادوشویچ؟!

 بله! حالا هم احتمالا باید منتظر باشیم آه حامد لک دروازه پرسپولیس را بگیرد. اخراج بازیکن راحت ترین کار ممکن است اما ساختن سخت است. نمی‌شود با یک دروازه بان این فصل دشوار و ۶ فینال سنگین را ادامه داد. آن هم دروازه بانی که هنوز استرس دارد و از تجربه کافی برخوردار نیست. من تصور می‌کردم در این تعطیلی لیگ و پس از حذف شدن از جام حذفی دوستان حامد لک را ببخشند و کمک کنند به روزهای اوج برگردد اما این اوج لجبازی است. و به دوستان می‌گویم لجبازی بس است!

شما که دقیقا نمی‌دانید بین او و یحیی گل محمدی و حامد لک چه گذشته است. شاید حامد لک حرفی زده یا رفتاری بروز داده که دیگر جای بخششی باقی نگذاشته باشد؟

گفتم که آدم نکشته است. تازه طرف قتل می‌کند و خانواده مقتول بعد از مدتی می‌بخشند! اینکه به خاطر جوانی و خامی‌حرفی زده باشد و بخواهیم در این شرایط دروازه پرسپولیس را خالی کنیم منطقی نیست. الان پرسپولیس دروازه بان با تجربه می‌خواهد. در این اوضاع و شرایط اقتصادی تمام دلخوشی هواداران پرسپولیس به تکرار قهرمانی این تیم است. کمی‌هم به فکر این عزیزان باشیم و با احساسات و سرنوشت یک تیم لجبازی نکنیم.

 به نظر می‌رسد خیلی عصبانی باشید! این موضوع واکنش بقیه پیشکسوتان را به اندازه شما به دنبال نداشته است؟

من حق دارم یا اینکه به خودم حق می‌دهم بعد از ۱۲ سال بازی  در پرسپولیس و انجام ۱۸۰ مسابقه ایرادی اگر دیدم بگویم. اگر سکوت کنم و حرف دل خودم و هواداران را نزنم خیانت کرده ام. خدا هم شاهد است در این موضوع نه ذی نفع هستم و نه حامد لک پسرخاله ام است اما وظیفه خودم می‌دانم واقعیت را بگویم. فردا روز اگر خدای ناکرده پرسپولیس به قهرمانی نرسید باز آقایان پاسخگوی لجبازی خود خواهند بود؟ نباید فقط امروز را دید که...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    عالی هستید آقای قلیچ به نظرم درست میگن
  • سجاد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    یکی نیست بگه آقای قلیچ شما لطف کن پا درمانی نکن واسه بخشش لک .ما طرفداران پرسپولیس حاضریم به آقای گوهری بازی بده تا وقتی که گلر خوبی بگیریم ما اصلا دوست نداریم که لک برگرده تو چهار چوب تیم محبوبمون.پس لطف کن و دشمن شادمون نکن
    • ایمان IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      لطفا شمااز طرف خودت حرف بزن نه ۴۰ملیون هوادار
  • دو ستاره IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    این هنوز تو بحث حامد لکه ای خدا
  • دوچرخه سازی کاج کوچه ی کیسه با مدیریت فرناز مجیدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    داوود فنایی کاره ای نیست اصل کاری اون یحیی عو.ضیه بسه دیگه هوادارا خسته شدن آقای شل محمدی یا برو یا انسان باش آنقدر تابلو ماموریت نابود کردن پرسپولیس توسط تو رو به بقیه نشون نده ما مرغ رو بزاریم سر مربی دو تا مربی خروس و چهار تا کفتر هم واسه مربی دروازه‌بان‌ ها بزاریم یه کرکس هم بزاریم مربی بدنسازی خیلی بهتر از آقای گل محمدی جواب میده
    • بولینگ بازان شیافی لنگی های هوچیگر IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      بابا مسعود برگرده همه چی درست میشه
  • مسعود جهانگیری زنجانیآ IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    آقای گل محمدی اگر فکر کردی یا داود فنایی گفته من گوهری به شش تا فینال بازی می رسام زهی خیال باطل هست هر تبمی جاو ما بازی دارد بفهمد گوهری توی دروازه هست خوشحالو اعتماد بنفس آنها بالا می رود آقای گلمحمدی بخدا منم از رفتار لک ناراحت هستم دروازه تیم را وسط اختلافات نگذارید خواهش میکنم اگر با گوهری نشد آنوقت چهل میلیون سوال باقی می ماند کمی بدون هیچ حرفی بخاطر پرسپولیس منطقی تصمیم بگیرید تشگر
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    چراازلک حمایت میکنی بیچاره شدن پرسپولیس تخصیرلک گلهای بوداری که خوردباعث شده پرسپولیس به این روزبیفته وعلاپرسپولیس بهترازهرتیم گل زده وبدترازهرتیم گل خورده مااگه گل نمیخوردیم این حالوروزمون نبودتوکل دروازبانیش حطایک پنالتی هم نگرفته ولی گوهری یک پنالتی زدن واونم محارکردسگ گهری به لک میرزه اگه هنانوف نبوداعلان جام توجیب پرسپولیس بود
  • حاجی محمد راد DE ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    آقای وحید قلیچ دوست عزیز حامد لک از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر با دفاع های میانی تیم ‌شدیدا بدرفتاری و بعضاً بددهنی و فحاشی می‌کرد، قشنگ معلوم بود کسانی او را تحریک و تشویق به اینگونه حرکات می‌کردند، مسائل پشت دروازه و برخوردهای با خبرنگاران هم بماند و بیشتر گلهای خورده و نتایج را هم بررسی کنید
  • یه سر و دو گوش: IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    دمت گرم. خدایی پیشکسوت فقط خودت، بقیه (پیوس، پنجعلی، درخشان، کلانی و چند تای دیگه) مجیزگویی بیش نیستن. یحیی با لجبازیهای بی‌حد و اندازه‌اش چند برد دربی، چند سوپرجام و چند جام حذفی رو از ما گرفت. حالا میخواد دبل هت‌تریکو ازمون بگیره. ایشالله که آخر فصل گورشو گم میکنه میره به اتفاق دستیارای احمقتر از خودش. ما از توی تلویزیون ترس و استرس شدیدو توی چهره و حرکات و سکنات گوهری می‌بینیم اما یحیای احمق و فنایی بی‌شعور کنار زمین اینو نمی‌بینن. خدایی اصلا دروازه‌بان مطمئنی نیست. مدیرعامل اشکولمون هم که صداش در نمیاد و حتی یه تذکر و توبیخ هم نمیکنه این کادر فنی داغونو و فقط زر و زر میگه یحیی بهترین مربی آسیاست. یعنی همیشه باید توی پرسپولیس یکی باشه که برینه تو اعصاب هوادار فهمیده. هوادار نفهم البته فکر میکنه گل‌محمدی و فنایی و باقری و مطهری مرغ تخم طلا هستن و بهتر از اونا پیدا نمیشه و باهاشون باید سوخت و ساخت.
  • عجیب IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    اختلاف افکنی بین گوهری و لک درست نیست گل‌محمدی جلوگیری نمیکنه متأسفانه...
  • رجب IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    آقای قلیچ شما دروازه بانی درجه سه بودید لطفا این اندازه نظر ندهید.
  • M IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    اقای گل محمدی کلا مشکل داره انگار مهدوکیا سید جلال حالام لک چقدر فشار به بازیکن میارید که تودروازه بااسترس باشه برو مهاجمات تنبیه کن که ۵تا گل توهر بازی نمیزنن نزنی میخوری اگر مهاجم اشتباه میکنه پس دوازبانم اشتباه میکنه بعد مانباید خدمت لک وفراموش کنیم معرفت داشته باشیم همون هشت پاست فقط یکم پشتیبانی میخواد نه اقا یحیی که امثال ادم فکر میکنه خودش نمیخواد قهرمان شه چون هر روز یه ترکیب تو دفاع وحمله و..داره
  • عشقپولیس IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    نه لک و نه گهری باید بیرو بر گرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی