نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کادرفنی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزاد مجیدی برادر فرهاد مجیدی همچنان در تمرینات استقلال غایب است و مشخص نیست به چه علت در تمرینات آبی پوشان حضور ندارد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از ۶ روز تعطیلی از روز گذشته در مجموعه انقلاب آغاز شد. در این جلسه تمرینی همه بازیکنان حضور داشتند و از جمع مربیان هم گابریل پین که در ایتالیا حضور دارد غایب بود. او قرار است از روز چهارشنبه در تمرینات حاضر شود. نکته قابل توجه در مورد کادرفنی آبی ها این هست که نزدیک به یک ماه است از فرزاد مجیدی باز هم خبری نیست ولی در مورد غیبت عجیب او مسئولان استقلال حرفی نمی زنند. 

این برای سومین بار در طول فصل جاری است که مجیدی به دلایل نامشخص در تمرینات و بازی های استقلال حضور ندارد. روز گذشته و با وجود آغاز تمرینات بعد از چند روز تعطیلی باز هم برادر فرهاد مجیدی در تمرین حاضر نشد و کسی هم دلیل اصلی این غیبت ها را نمی داند و توضیحی در این باره نمی دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    دلیل غیبت دالتون کوچیکه، شدت گرفتن همون معضلی هست که زمان سرپرستی موقتش در استقلال مظلومی وجود داشت و باعث‌میشد به وظایفش به درستی رسیدگی نکنه و سر تمرینات نره و خلاصه صدای همه رو درآوردن بود. بهرحال گازها و مایعات مصرفی ایشون که حاصل پول بیت المال هستن قطعا تاثیرش رو میذاره. امیدوارم متوجه سده باشید چی میگم.
  • محمدنوری متعصب IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    علوی تو که با پرچم بیگانه کامنت میگذاری حرف ازبیت المال نزن که حال آدم بهم می خوره از حرفات واز کينه هات یکی باید از این حرفها بزنه که در خاک وکشور خود خدمت کند نه اینکه بیگانه پرستی کند امثال تو ایرانی نیستید وطن فروش هستید دیگه برای ایران وایرانی کامنت نگذار مردکه
    • حمید علوی CA ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      بیگانه پرست (شیخ اماراتی پرست) ارباب توإ نادان که عروس شیخ الاهلی شد.
  • لنگی بیخاصیت IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    خبر لنگ ورزشی دیگه تیتر ندارد بزند گویا دلتنگ فرزاد مجیدی شده آخه به شما چه ربطی داره که در کار باشگاه استقلال دخالت می‌کنید مگر کسی از ارکان استقلال آمده بگه فلان خبرنگار آمارش چیه حاضر ه یا غایب راستی ازباشگاه لنگ مافیائی چه خبر یعنی آنجا نه خانی رفته ونه خانی آمده از گلممد خبر تازه ایی ندارید باکسی درگیر نشده داوری را کتک کاری نکرده لطفا به اطلاع مردم برسانید گلممد، مطهره ،افشین، جلال،وکارهای جعلی دیگه اطلاع رسانی کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی