باشگاه فوق لاکچری پلمب می‌شود/ حضور چهره‌های سرشناس فوتبال دنیا و باقی قضایا...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه از فعالیت غیر قانونی هرگونه اماکن ورزشی جلوگیری می‌شود گفت: باشگاه لاکچری تهران تا اخذ پروانه‌های قانونی لازم، پلمب می‌شود.

لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال و چهره محبوب هواداران در فوتبال ایران بعد از حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی۲۰۲۲ قطر حاضر به بهانه افتتاح باشگاه بدنسازی به همراه تعداد زیادی از چهره‌های سرشناس فوتبال و ورزش جهان راهی تهران شدند تا در روز راه اندازی یک مجموعه ورزشی با شهریه عجیب ۳۲۰میلیون تومان در سال در ایران حضور پیدا کنند.

علی جوادی روز سه‌شنبه در این رابطه اظهار کرد: فعالیت این باشگاه مورد تایید ما نبوده چرا که این مجموعه فاقد پروانه ورزشی لازم است و برای فعالیت باید به سرعت پیگیر روند قانونی خود باشد.

وی بیان کرد: چنانچه این باشگاه پس از طی شدن مراحل قانونی بتواند پروانه فعالیت خود را اخذ کند، شهریه این باشگاه ورزشی نیز با استناد و طبق تعرفه مصوب این اداره کل محاسبه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برنامه‌ای برای جلوگیری از شهریه‌های چندین میلیونی برخی باشگاه‌ها وجود دارد؟ گفت: برخی باشگاه‌ها طبق درجه کیفیت، هزینه بیشتری دارند و این تعرفه را در قالب خدمات بهتر اخذ می‌کنند. شهریه‌های سالانه اماکن ورزشی توسط واحد نظارت این نهاد ارائه می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    مسوولین در ایران مترصد پلمپ کردن و مسدود کردن هستند.
  • مصطفی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    پلمپ بشه خیلی حال میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی