سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
۰ |
۵
علی کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مقصران اصلی نابسامانی و آشفتگی کنونی فوتبال بی‌شک مجمع فدراسیون فوتبال است.

آرش محمدی؛ «به دلیل تحصیل مال نامشروع در شرف ثبت شکایت از عزیزی خادم در دادسرای فرهنگ و رسانه هستیم. پرداخت‌های غیرقانونی به برخی مشاوران و نزدیکان بخش دیگری از تخلفاتی است که در این گزارش به کمیته اخلاق ارسال شده و باید برای استرداد این مبالغ از همه افرادی که پول‌های اضافی از فدراسیون دریافت کرده‌اند، در مراجع ذی ربط و کمیته اخلاق، اقدامات قانونی را انجام بدهیم.»

این جملات مسئول امور حقوقی فدراسیون است که اتهاماتش مستقیماً رئیس پیشین را نشانه رفته و بدان معنی است که بعد از دستگیری و بازداشت نایب رئیس فدراسیون حالا نوبت به خود رئیس رسیده که در مراجع قضایی پاسخگوی اتهاماتش باشد.

این شاهکار، دسته گل همان مجمعی است که دهم اسفند ۹۹ با  ۴۹ رأی به عزیزی خادم او را برگزید و جالب اینکه علی کریمی در این انتخابات فقط ۹ رأی آورد. اگر خاطرتان باشد حتی کاپیتان تیم ملی هم به کریمی رأی نداد. از همچین مجمعی چه توقعی بیش از این می‌توان داشت؟

مجمعی که از مجموع ۸۷ رأی‌ش ۴۹ رأی را به صندوق عده‌ای امتحان پس نداده غیرفوتبالی می‌ریزد و چهره ای چون علی کریمی را نادیده می‌گیرد از این به بعد هم آبی از تنورش گرم نمی‌شود.

حالا بنشینید ببینید خردادماه که قرار است مجمع دوباره  تشکیل شود از لپ لپ‌شان چه پدیده جدیدی خارج خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی