نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پیشنهاد جالب به اسکوچیچ/ مربی استقلال را می‌توانی به تیم ملی ببری؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق ملوان بندر انزلی معتقد است حضور گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال در تیم ملی می‌تواند به پیشرفت این تیم کمک کند.

محمد احمدزاده درباره قرعه‌ ایران در جام جهانی قطر و همگروهی شاگردان اسکوچیچ با تیم‌هایی مثل انگلیس و آمریکا گفت: به عقیده من تیم ملی نه در گروه مرگ قرار گرفت و نه می‌توان گفت گروهش آسان است. ما در گروه متعادلی هستیم که می‌توانیم حتی به صعود هم فکر کنیم، ولی طبیعتاً کار آسانی نداریم. تیم‌های انگلیس، آمریکا و تیم سومی که قرار است وارد این گروه شود قطعاً تیم‌های خوبی هستند و ما باید با یک برنامه‌ریزی خوب به قطر برویم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و برای صعود شانس داشته باشیم.

وی در مورد قطعی شدن حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی عنوان کرد: این اتفاق طبیعی بود، ولی من معتقدم که نیمکت تیم ملی باید تقویت شود و نیاز به مربیانی داریم که پخته‌تر از نفرات فعلی باشند. اسکوچیچ نیاز به این دارد که با تجربه بیشتری به جام جهانی برود و من فکر می‌کنم گابریله پین مربی استقلال یک گزینه خوب است تا در کادر فنی تیم ملی باشد. او تأثیر خودش را در استقلال نشان داد و می‌تواند به بهبود شرایط خط دفاعی تیم ملی هم کمک کند.

پیشنهاد جالب به اسکوچیچ/ مربی استقلال را می توانی به تیم ملی ببری؟

سرمربی سابق ملوان راجع به نتایج خوب این تیم در لیگ دسته اول هم اظهار داشت: مازیار زارع و پژمان نوری که از مکتب ملوان هستند با کمک آقای رشیدپور کار بزرگی انجام دادند و باید به آنها تبریک گفت. ملوان تا اینجا نتایج بسیار خوبی گرفته است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر شاهد بازگشت دوباره این تیم ریشه‌دار به جایگاه واقعی‌اش باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    به این میگن نظر کارشناسی. چون اقای پین هم با محیط آشناست و بازیکن های ایرانی رو از هر نظر می شناسه و هم اینکه آزمونش رو پس داده . با توجه به مسائل مالی و فنی بهترین گزینه آقای پین هستش . ممنون آقای احمدزاده بابت نظر درست
  • پوارو IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    این نظرات مشعشع رو برای خودتون نگه دارین و تیمهای خودتون رو نفرستین دسته پایینتر استااااااد !
  • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    قبلا هم گفتم میتونیم مثل استقلال و سپاهان یه استراتژیست خارجی خوب بیارم نیمکتو برای جام جهانی تقویت کنیم. ولی اسکوچیچ مثل برانکو قد هست قبول نمیکنه احتمالا. مطلب بعدی اینکه سرمایه سوزی کردیم خیلی، برای مثلا مارکار آقاجانیان بعنوان تنها ایرانی بود که تمام مدت کنار کیروش بود، کلی تجربه گرانبها داشت از جام ملت ها و جام جهانی، چرا ازش استفاده نکردیم و نمیکنیم. سیستم دفاع تیمی کیروش رو خوب بلد بود میتونس کمک کنه، خودش گفت پیشنهاد فدراسیون رو رد کرد، ولی نمیدونم چرا؟ یا ترسید یا اینکه نخواست دلیلی داره حتما.
  • صابر IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    بسیار بد کجاش جالب خود اسکوچیچ قبول نخواهد کرد. سرمربی باید خودش دستیارش رو انتخاب کنه نه اینکه بهش پیشنهاد بشه که بعدا تحت سایه موفقیت سابق دستیارش بشه!!
  • ایرانی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    اگه پین بره تیم ملی احتمالا از گروه صعود میکنیم
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    مستر پین مربی خوبی هست موافقم
  • فردین IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    واقعا جناب احمدزاده توصیه بسیار ارزشمندی به سرمربی تیم ملی نمودند .حضور آقای پین در تیم ملی فرصتی گرانبها می‌تواند باشد و تیم ملی به تجربه و دانش این مربی خوب نیار دارد
  • رابط IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    موافقم
  • رستم US ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    ول کن باو، عارف غلامی رو برد تیم ملی واسه هفت پشتش کافیه!!
  • پناه IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    گابریل پین یک مربی تمرین دهندست ولی چیزی که تیم ملی احتیاج داره سرمربیه ای کاش اول اینو بفهمید و بعد نظر بدید
  • ف پرسپولیسی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    اسکوچیچو دوست دارم و به نظرم پیشنهاد خوبیه!
  • حمید بلان IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    نه بابا؟ تا لوران بلان هست پین میخواهید چیکار بزرگتر از بهانه هایتان باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی