نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
۳ |
۵
۳ دلیل برای طرفداری استقلالی‌ها از یک تیم در فینال حذفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قطعی شدن برگزاری دیدار فینال رقابت های جام حذفی در تهران این احتمال بیشتر شد که استقلالی ها برای حمایت از یکی از دو تیم فینالیست راهی آزادی شوند.

با توجه به حضور دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در فینال رقابت‌های جام حذفی از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد که بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در دیدار هفتم اردیبهشت ماه طرفدار تیم اراکی خواهند بود.

در حالی که سید مهدی رحمتی و محمد نوازی دو تن از اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک از استقلالی‌های محبوب و پیشکسوت این باشگاه به شمار می‌روند این احتمال بیشتر است که طرفداران تیم استقلال در دیدار پایانی طرفدار آلومینیوم اراک خواهند بود تا این تیم نساجی را شکست داده و قهرمان شود.

علاوه بر این دو مربی استقلالی، تعداد دیگری از بازیکنان سابق استقلال مانند حسین پورحمیدی، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، محمدرضا آزادی و... هم درتیم آلومینیوم عضویت دارند که این موضوع هم مزید بر علت شده است تا آبی‌های تهرانی طرفدار این تیم باشند.

سومین دلیل برای بیشتر کردن احتمال حضور استقلالی‌ها در استادیوم آزادی این است که در مرحله یک چهارم نهایی و در پایان ۱۲۰ دقیقه بازی بدون گل، تیم محبوبشان در ضربات پنالتی مقابل نساجی حذف شد و هواداران تیم مجیدی دوست ندارند تیم مازندرانی که باعث حذف شان شده قهرمان شود.

شایان ذکر است؛ مسابقه فینال از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    انشالله به حق ۵تن آل عبا تیم باشخصیت آلمینیوم قهرمان جام حذفی خواهد شد چون واقعا حقش است با اقتدار پرسپولیس را شکست داد ومیتوانست بازی را۴به ۱ببرد که داور یک پنالتی ناحق برای لنگپولیس گرفت ضمن اینکه یک پنالتی را خراب کرد وبا اقتدار لنگپولیس را شکست داد اما نساجی با وقت کشی مقابل استقلال والبته قبول نشدن گل استقلال با پنالتی مفت به فینال رسید حق آلمینیوم است قهرمان شود ما هواداران استقلال حمایت خود را ازتیم بزرگ آلمینیوم که نماینده استان مرکزی وشهر بزرگ اراک است اعلام می‌کنیم البته حضور آقای رحمتی و نوازی دوست داشتنی هم مزید بعلت است
    • عجیب IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      فهمی از فوتبال ندارید: وقتی مهاجم میخواد پاس بده تو خط محوطه جریمه از حرکتی خطا استفاده میشه:پنالتیست!!! یعنی اینو متوجه نمیشید؟؟؟؟ اگه یدونه از ستاره های دفاعی که از تیممون رفتن میموندن دو بر یک آلومینیوم را میبردیم تا ثابت شه کی لایق قهرمانیه چطور نساجی شکستتون داد شد وقت کشی ما رو برد شد لایق قهرمانی،!!!!, واقعاً براتون متاسفم
  • حمید IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    خوب اونور هم دو استقلالی در کادرش هست ' ساکت الهامی و شاهرخ بیانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی