افشاگری سرپرست سابق تیم ملی در خصوص حقوق حمید استیلی/ رقم قرارداد او در شرایط گل و بلبل سه برابر من است/ هر چه گرفتم حقم بود و قانونی!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مجتبی خورشیدی سرپرست سابق تیم ملی فوتبال نسبت حواشی اخیر واکنش نشان داد.

مجتبی خورشیدی که برای ارائه توضیحات در خصوص دریافتی خود در دوران حضورش در تیم ملی به کمیته اخلاق دعوت شده با انتشار بیانیه ای نسبت به اتهامات اخیر واکنش نشان داد.

در این بیانیه طولانی او در بخشی از آن به قیاس دریافتی خود و حمید استیلی پرداخته است. خورشیدی در این خصوص اعلام کرده: درخصوص حقوق و دستمزد بنده؛ باید به استحضار مردم و اهالی محترم فوتبال برسانم که حقوق بنده ماهیانه ٣٥ میلیون تومان از تاریخ ١٤٠٠/۰۱/۲۰ لغایت ١٤٠١/١/١٠ طی قراردادی تعیین شد که از این قرارداد فقط ۷ یا ۸ ماه حقوق دریافت کردم.

حال سوال من این است: حقوق این‌جانب در شرایط وحشتناک بازی‌های مقدماتی جام جهانی با آن شرایط و شانس صعود و همه گیری کرونا و .... که به آن اشاره شد، زیاد است یا حقوق سرپرست فعلی تیم ملی که در شرایط گل و بلبل و تیم صعودکرده برای ایشان تعیین شده است؟

من به شخصه از حمیداستیلی عزیز، پوزش می‌خواهم و معتقدم حق این چهره ملی است که این مبلغ را بگیرد. ولی مبلغ ٣٥ میلیون بنده در بوق و کرنا می‌شود و مبلغ ١٠٠ میلیون ماهیانه ایشان را هیچکس نمی‌بیند و انگار فقط و فقط شفاف سازی می‌بایست برای این حقیر باشد و باید به این عزیزان شفاف‌گر گفت اگر دین ندارید و آزاده هم نیستید، لااقل کمی انصاف داشته باشید.

مورد دیگری که در این خصوص به آن پرداخته‌اند، این است که بنده به‌صورت پاره وقت درخدمت تیم ملی بوده‌ام.

آخر در این شب‌های عزیز، دروغ و تهمت تا چه حد؟

پرسش من از همین افراد این است که روزهایی که از صبح تا پاسی از شب با برگزاری جلسات متعدد به دنبال برنامه‌ریزی دقیق برای اردوهای تیم ملی بودیم کجا بودید؟ و البته شاید فکر می‌کنید تمامی نظم و انضباط و برنامه‌ریزی‌های دقیقی که در اردوها شاهد آن بودیم، اتفاقی بود. لازم به ذکر است همکاران محترم در دپارتمان‌ها و کمیته‌های مختلف فدراسیون، همکاری صمیمانه و صادقانه‌ای با مجموعه تیم ملی داشتند که دور از انصاف است زحمات بی شائبه این عزیزان نادیده گرفته شود. به خصوص مهدی خراطی و حامد مومنی که مسئولیت دپارتمان تیم‌های ملی را داشتند، برادرانه و دلسوزانه در این مسیر و راه پرمسئولیت کنارمان بودند.

نکته بعدی درباره پاداش‌های این‌جانب بود که به آن پرداخته شده است.

باز هم تکرار می‌کنم که شفاف سازی بهترین کاری است که این روزها ورزش ما و به‌ویژه فوتبال در رده ملی و باشگاهی بدان نیاز دارد.

اولا: 

پاداش دریافتی طبق مصوبه هیئت‌رئیسه محترم بوده و خلاف و مغایر مصوبات هیئت‌رئیسه نبوده و نیست.

دوما: 

بنده به‌عنوان مدیر و سرپرست تیم ملی همان مبلغی را دریافت کرده‌ام که به تمامی اعضای تیم پرداخت شده است. به‌عنوان مثال پاداش بنده با مربی بدنساز و یا مربی دروازه‌بانان یکسان است و ریالی بیشتر نبوده است.

سوما:

درتمامی سنوات گذشته سرپرست تیم ملی مطابق با سرمربی و بقیه اعضاء تیم دریافتی داشته و بعضا حواله خودرو یا .... نیز به آنان اعطا شده است. ولی بنده هیچ چیزی مغایر آنچه به بقیه تیم تعلق گرفته، دریافت نکرده‌ام.

حال سوال من این است که شفاف سازی فقط به‌منظور کوبیدن و تخریب عزیزی خادم و تشویش اذهان عمومی است یا هدفی دیگر دارد؟

و اگر غیر از این است، شما تا قبل از این کجا بودید که شفاف سازی نمی‌کردید و نمی‌کنید؟

چهارما:

خواهش من به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال این است که مبالغ دریافتی سرپرستان و حتی مدیا آفیسرهای تیم ملی درمسابقات جام جهانی برزیل و روسیه را بیاورید و در رسانه‌های‌تان منتشر نمایید. البته باز هم از همین جا اعلام می‌کنم، هرچه این عزیزان در سنوات گذشته دریافت داشته‌اند، حق قانونی آنان بوده و لایق دریافت آن بوده‌اند. چون شادی و نشاط را به تک تک خانه‌های ملت شریف ایران آورده‌اند. ولی این که فقط و فقط بیاییم فدراسیون عزیزی خادم را آماج عامدانه‌ترین کینه ورزی‌ها قرار دهیم، رعایت انصاف و عدالت را به‌جا نیاورده‌ایم.

اگر لازم باشد خیلی راحت می‌توان مبالغ دریافتی همه ارکان فدراسیون را منتشر کرد. ولی همواره و در تمام این مدت روزه سکوت گرفتیم و حرفی نزدیم، چون پای منافع ملی درمیان بود و اتفاقا همین سکوت باعث شد تا همین آدم‌ها که بدون شرم و به‌راحتی با آبروی افراد بازی کرده و وقیحانه‌ترین دروغ‌ها و تهمت‌ها را به فدراسیون وارد می‌کنند.

در خاتمه بر خود لازم می‌دانم بگویم همه علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند که دستاورد فدراسیون در یک سال گذشته برای فوتبال ما چه بوده است؟

تامین منابع مالی با آوردن حدود ٢٠٠ میلیارد نقدینگی برای فوتبال که با همین تامین مالی بهترین اردوها برای تیم ملی فراهم شد. حق میزبانی در مسابقات خانگی به فوتبال ملی و کشور عزیزمان برگردانده شد. فوتبال بانوان هویت و شخصیت پیدا کرد.

سریع‌ترین صعود برای ‌دوستداران تیم ملی به جام جهانی رقم خورد.

دوازده میلیون دلار از فیفا و چهار میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت صعود، نصیب فوتبال ایران شد. آن هم در شرایطی که از نظر مادی کم هزینه‌ترین صعود را داشتیم.

پس :

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…

یاعلی و بدرود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    تخلفات ایشان در جای خودش باید بررسی بشه ولی اینکه استیلی ماهی ۱۰۰ میلیون حقوق میگیره در این شرایط بد اقتصادی واقعا خیانت در حق بیت المال هست و این پول باید صرف گسترش ورزش و تجهیزات ورزشی و فًضا های تمرین و کمپ بشه نبود استیلی نه تنها برای تیم ملی ضروری نیست بلکه بسیار هم خوبه که ایشان برود دنبال کار خودش و هزینه بوتاکس رو ازجای دیگری دربیاره
  • بچه خوزستان IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    واقعامانده ام این امثال استیلی رابه هرعنوان جایگاه می دهندکی پشت سرشان است؟ تاکی بایدنون یه گل به آمریکا رابخورد امتیازاتی که حتی به خانواده های ایثارگر یاآزاده ورزشی نرسیده
  • سلمان IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    اولا تو خودت رو با استیلی یکی میکنی؟؟؟استیلی مربی یه تیم لیگ ۲ هم که بشه ماهی ۱۰۰ میلیون رو بهش میدن بعد تو کجای فوتبال بودی؟؟؟؟ دوما هر دو ماه یکبار ۱۰ روز اردو و۲ مسابقه اگر اسمش پاره وقت نیست چیه؟ سوما یه زحمت بکش بگو الان اون جایی که کار میکنی چقدر حقوق میگیری?????
    • هادی SA ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      خوب دوست عزیز برود مربی بشود چه اشکالی در کار انجام شده توسط خورشیدی بوده است ؟؟ شما آن را بگو مثلا اردوها خوب نبود امکانات اردویی افتضاح بود الان استیلی با صد میلیون دارد در آلمان و برزیل اردو می گذارد ؟؟؟ شما می خواهید کار انجام شود یا برای فوتبالی ها اشتغال ایجاد کنید
    • حمیدرضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      متاسفانه آنهایی که محافظه کار و پاچه خوار هستن بهشون مسئولیت داده میشه درحالی که چهره هایی چون علی دایی علی کریمی مورد توجه و استفاده قرار نمیگیرید.
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    فقط میشه تاسف خود که جوری در مورد 35 میلیون و 100 میلیون صحبت میکنن که گویی دارن کمر غول رو میشکنن در شرایطی که تو این مملکت یک کارگر بازنشسته داره با برجی سه و پونصد زندگی میکنه چه پولهایی از بیت المال تو این فوتبال ریخت و پاش میشه
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    یکی از یکی دیگه حقه بازتر.خورشیدی میخواد فساد خودش را با این حرفش توجیه کنه.برای همین فوتبال ایران بدرد نمیخوره.تمامش فساد گرفته.تا زمانی که شخصی به نام آجرلو تو این فوتبال هست وضع همینه.تمام اینا به دست آجرلو ساپورت میشن.
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    برادر شما مگه چه غلطی میکنی که ماهی ۳۵ میلیون حقوق دریافت میکنی؟ چقدر وقیح و پررو هستی واقعا
  • از خدا بترسیم IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    نشد دیگه ... ببین فرق یه پرسپولیسی با بقیه فکر کردی در چیه ؟ تمام رده های سنی تیم ملی رو دادن به پرسولیسیا چرا ؟ جای شما رو هم یه پرسپولیسی گرفت چرا ؟ شما اگه پرسپولیسی بودی همین مطالب و همین ارقام رو میزدن بعد میگفتن ببینید این بنده خدا چقدر کم میگیره !! مشکل شما اینه که به سمتی که باید غش میکردی نکردی به جای اینکه روی پسته ها غش کنی رفتی سمت نخودچی ها غش کردی
  • سلمان کوهدشتی NL ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    ماهی ۳۵میلون هم کنارش گیرت اومده !استیلی حقش نیست ماهی ۱۰۰،ولی اگه ۱۰برابر امثال تویی که مشخص نیست چکاره فوتبال هستید وازکجا اومدیدحقشه،
  • Payam US ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    چه بخور بخوري هست تو اين فوتبال. ماهي سي پنج ميليون تومان ماهي صد ميليون تومان.
  • بهزاد ایمن IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    هنوز پرتقال فروش پیدا نشده؟؟؟؟؟😁😁هیچوقت دست اصلیه(پرتقال فروش و میگم)رو نمیشه 😔😔😔😔
  • محسن IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    😁😁😁😁مثل اینکه این آقا یچیزی هم طلبکار شده، چقد ظلم میشه به شما بدبختا، آقا گناه داره بیشتر بش بدید، استیلی هم گناه داره به اونم بیشتر باید بدن، خدایا چه خبره تو این کشور چرا کسی جلو اینا رو نمیگیره، بخدا من سر کارم اضافه کارمو بزور بهم میدن ی ریال دو ریال میکنن صد هزار تومان اضافه کارمون رو باید با خون بدلی بگیریم، بعد آدم این چیزا رو میبینه شاخ درمیاره
  • خسرو IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    زمانیکه آقای رئیس ۶۰ میلیون حقوق ناچیز می گرفتند این مبلغ خیلی ارزش داشت و الان کمی بی ارزش شده اگر در تمام نهادها و وزارتخانه ها و سازمانهای دولت گذشته بگردید از اینها زیادند
  • رستم US ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    حقت که نمیدونم ولی خب قانونیش ممکنه بهرحال ی قرارداد داشتی که برمبنای اون حقوق گرفتی که اون قرارداد قانونی قلمدادش میکنه!
  • بهروز IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    غلط کردی که ۳۵ میلیون تومن رو حق قانونی خودت میدونی الان چقدر میگیری که رفتی بیرون ازفدراسیون؟مبلغ حقوق آقای استیلی وبالاتر از ایشون هم زمانی که مردم بیچاره با ۴یا۵تومن زندگی میگذرونن هم باید درست به،بازرسی کل کشور کجاس؟مشکل دولت قبل بود والان همه چی درسته؟جون مادرتون بیاید نظارت کنید بابا
  • Mahdi IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    ما مردم از شما بابت زحمت های شما و صعود تیم به جام جهانی ممنونیم . و البته همه میدانند که برکناری عزیزی خادم کاملا سیاسی بود .
  • امین IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    سلام دمت گرم
  • شمسعلی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    مشکل دقیقاً جایی شروع میشه که هر مورد غیرقانونی، خارج عرف و بی حساب کتاب رو حق خودمون بدونیم! باید از جناب خورشیدی و حتی استیلی پرسید سهم و حق مردم از درآمدهای کشور چقدره؟ وانگهی شما که میگید این مبالغ رو گرفتیم دیگه چرا حرف از دروغ و تهمت وقیحانه میزنید!!!😂😂
  • پیرکاشان IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    دزدی وغارت قانونی شده !!!می‌دانیم قانون باهاتون کاری نداره فقط این وسط مردم رنج کشیده هستند که سرکارند
  • تنفر شدید از لنگی ها با افتخار تمام تاجی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    الان معلوم شد چرا لنگی ها پایه های همه تیم های ملی سفت و محکم چسبیدن و اجازه حضور هیچکس رو در اون محدوده رو به هیچکس نمیدن ، اونجا نون دونی خودشونه دارن کامیون کامیون میزنن به جیب
  • اکبر IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    حیف و میل پول بیت المال واقعا 5 میلیونم برا هر دوی شما زیاده
  • ایران IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    از این آب گل آلود چه کسی جز دشمنان منافع ملی ایران و فوتبال ایران سود میبره. کاری که ۸ نفر هیات رییسه کردند تفرقه و اختلاف در پیگره فوتبال ایران انداختند،افرادی که میبایست دست در دست هم برای موفقیت بیشتر تیم ملی در قطر تلاش میکردند به جان هم افتادند تا سر تیم ملی را در قطر ببرند...انوقت همه شعار دلسوزی برای ایران سر میدهند هر ۸ نفر هیات رییسه ،فدراسیونی را که با تمام مشکلات صعود سریع و ارزان به جام جهانی را به مردم هدیه کردند را نکوهش می کنند انگار در ایران فدراسبون های قبلی را ندیدند که میلیارد ها تومان از پول ایران را حیف و میل کردند...
  • عارف IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    استیلی صد میلیون لطفا در این مورد تحقیق کنید و روشن گری کنید برای چی این اقا که در هیچ مورد کارنامه موفقی نداره و فقط باعث اختلافه باید این مبلغ را بگیرد بابا با یک گل ب امریکا قرار نیست رانتهای بی حساب کتاب ب ایشان داد این اقا از طرقهای مختلف بیت المال را بلعیده دیگه چرا اینچا صد میلیون شوخی میکنید والا
  • بهزاد غیبی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    خب درست می گوید... اصلا بیائید همه کارهای گذشته را بیاریم روی میز ببینیم چی شده!!!؟ آنهائی که چنین کاری با ریاست فدراسیون کردند چرا کردند!!!؟ جواب بدهند چرا خاموش بودند!؟ منتظر بودند تیم صعود کند و همه چیز را قبضه کنند؟؟؟؟
  • محمودی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    چه خانواده هایی هستن که به نان شب محتاجند ولی این دو مفت خور ۱۰۰میلیون ۱۰۰میلون به جیب می زنن ، تازه اگه کریم و وحید و اسکوچ و بفیه را حسای نکنیم
  • گلات چیست IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    اقای خورشیدی عزیز حقوق پایه کارگری چنده برادر مگه شما رو دوبرابر حساب کنیم حله سنوات و عیدی و پاداشت هم میدیم
  • ورزشکار IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    هنوز این آقا نمیدونه 7یا8ماه حقوق گرفته یاطلب کاره چه بخور بخوریه
  • محمد رضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    خدایی صحبتاش کاملا درسته، تیم ملی بدون دردسر صعود مقتدرانه کرد، ولی همیشه با اما و اکر. ، مگر تیم استرالیا نمی بینید. حمید استیلی با توجه به صعود و انتصابش بعد از صعود خدایی ماهی 15ملیون هم زیاده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی