نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
۰ |
۳
ستاره ایرانی با اسطوره صلح کرد/ پایان یک حاشیه بزرگ؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 وفایی، قهرمان جهانی اسنوکر، مدعی شده که این ورزش بیش از چیزی که به نظر می‌رسد کسل‌کننده است.

نام حسین وفایی در چند ماه اخیر بارها در مجامع جهانی مطرح شده و در طول چند روز اخیر نیز جنجال زیادی پیرامون حضور او به وجود آمده است. 

این اسنوکرباز ایرانی در واکنش به اظهارات رونی اوسالیوان مدعی شده بود که بهتر است این بازیکن در شرایطی که دارد تجدیدنظر کند و به دنبال بازنشستگی از ورزش اسنوکر در سال‌های پیش‌رو باشد. او همچنین نسبت به رفتار غیرمحترمانه این ورزشکار اعتراض کرده بود. 

اوسالیوان در مصاحبه خود به وفایی هشدار داده بود که بهتر است شغلش را عوض کند چون می‌تواند در حرفه‌های دیگر موفقیتی بیشتر از اسنوکر به دست آورد. 

این اظهارات عصبانیت وفایی را به همراه داشت و این اسنوکرباز ایرانی نیز در واکنش خطاب به اوسالیوان گفت:« بهتر است رونی به سبک زندگی خودش نگاهی داشته باشد تا متوجه شود چرا بعد از این همه سال هنوز به جوایز رقابت‌های اسنوکر نیاز دارد. من نیازی به جوایز ندارم و مشغول بازی کردنم هستم. این سالیوان است که باید از این رشته خداحافظی کند، چرا که در همه این سال‌ها هیچ تلاشی برای گسترش این رشته نکرده است. من هیچ پیشرفتی نمی‌بینم، او ۲۰ سال در این ورزش بوده و برای ما چه کرده است؟ این بزرگترین سوال من است: او برای ما چه کرده است؟ من نسل جوان هستم، می‌خواهم ببینم او برای ورزش ما چه کرده است. اسپانسرهای بزرگ کجا هستند؟»

این اظهارات چند روز پس از آغاز مسابقات قهرمانی جهان صورت گرفت و حالا وفایی با خنده و شوخی از آنها یاد کرده و می‌گوید که او و اوسالیوان رابطه خوبی با یکدیگر دارند. 

او به یورو اسپورت گفت: «این اتفاقات جالب است چون اسنوکر بیش از حد کسل کننده است و این اتفاقات باعث می‌شود که این ورزش از هیجان بیشتری برای مردم برخوردار باشد! من با رونی حرف زدم و او به من گفت که این وظیفه ما نیست که به توسعه این ورزش کمک کنیم.»

وفایی با اشاره به شرایط ورزش اسنوکر در سراسر جهان اظهار داشت: «برایم عجیب است که چرا این ورزش گسترش پیدا نمی‌کند. چرا دستمزد ما مثل بازیکنان تنیس و سایر افراد حاضر در ورزش‌های درجه یک نیست. امیدوارم اسنوکر تغییر کند، بزرگتر شود و جوایز مالی آن نیز افزایش پیدا کند.»

این ستاره ایرانی درباره صحبتی که با اوسالیوان داشته اضافه کرد: «ما مکالمه‌ای داشتیم و او گفت که ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و حق با او بود. من کاملا به او احترام می‌گذارم. ما بدون شک هنوز دوست هستیم و همیشه با هم حرف می‌زنیم و می‌خندیم!»

این در حالی است که وفایی حتی در هنگام مطرح کردن اظهاراتی که علیه اوسالیوان به نظر می‌رسید نیز تاکید داشت که این دو نفر دوستان خوبی هستند و حالا هم ظاهرا هیچ چیز تغییری نکرده است. 

او با تایید این موضوع ادامه داد: «بله، ما بدون شک هیچ مشکلی نداریم. ما همیشه در حال صحبت هستیم و به صورت مشترک با همراهی یکدیگر از اتاق تمرین استفاده می‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی