فرصت طلایی که جام جهانی به پرسپولیس می‌دهد/ یحیی امیدوار به جذب ستاره‌های بزرگ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس رویه متفاوتی را در فصل نقل و انتقالات پیش خواهد گرفت.

هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون تیم‌های بزرگ هم بیشتر می‌شود. پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر، فصل خوبی را سپری نمی‌کند و یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم به کیفیت پایین خریدهای جدید این تیم در این فصل باز می‌گردد. به گفته کارشناسان فوتبال، بازیکنان خارجی که به پرسپولیس آمدند و البته چند بازیکن ایرانی که در تابستان خریداری شدند، نتوانستند خودشان را با شرایط بازی در پرسپولیس وفق دهند و عملکرد خوبی نداشتند.

یکی از بزرگترین ایرادهایی هم که به یحیی گل محمدی و همکارانش می‌گیرند و این ایراد وارد هم هست، به همین موضوع نقل و انتقالات ابتدای فصل و نیم فصل برمی‌گردد. هرچند  مدیران قبلی هم در عملکرد نه چندان خوب پرسپولیس در نقل و انتقالات سهم بزرگی دارند و نتوانستند شرایط را برای جذب بازیکنان خوب و باکیفیت فراهم کنند.

به غیر از آن ۳ ستاره اصلی پرسپولیس هم از این تیم جدا شدند. حالا که به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم، گمانه زنی‌ها در مورد خریدهای پرسپولیس برای سال بعد زیاد شده و رسانه‌ها از لیست مدنظر گل محمدی پرده برداشتند. چیزی که مشخص است، این است که یحیی که به شدت هم از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار است، می‌خواهد در نقل و انتقالات تغییر رویه دهد و بازیکنان نامدار و سرشناس را به ترکیب تیمش اضافه کند.

همانطور که می‌دانید، سال بعد به جام جهانی منتهی خواهد شد و همین موضوع یک فرصت طلایی را در اختیار پرسپولیس و یحیی گل محمدی می‌گذارد تا بتوانند بازیکنان دلخواه خود را جذب کنند. خیلی از لژیونرهای فوتبال ایران که شرایط ایده آلی در تیم‌های باشگاهی‌شان ندارند، به خاطر اینکه فرصت حضور در جام جهانی و پوشیدن پیراهن تیم ملی را از دست ندهند و یا خودشان را به سرمربی تیم ملی نشان دهند، حاضرند به ایران برگردند و قید حضور در فوتبال اروپا را بزنند. همین موضوع باعث خواهد شد تا تیمی‌مثل پرسپولیس بتواند از این فرصت طلایی بدست آمده استفاده کند و چند لژیونر مطرح را به ترکیب تیمش اضافه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    مشکل پرسپولیس فقط و فقط دروازه بانشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی