غلامرضا بهروان
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

غلامرضا بهروان عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با رفتار اعضای هیئت رئیسه کل فوتبال بی‌اعتبار و بی‌آبرو شد و این خطرناک است.

غلامرضا بهروان که روزگاری در فدراسیون فوتبال برووبیایی داشت در مورد وضعیت کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین شراییط جدید هیئت رئیسه، مصابحه ای انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*این کمیته از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان تعلیق است و دلیل اصلی تعلیق هم این بود که شرکت آلمانی که با AFC همکاری می‌کرد سخت‌گیری‌های زیادی انجام داد و مو را از ماست کشید. قبل از عید هم من از فدراسیون فوتبال پیگیر ماجرای تعلیق شدم که گفتند هنوز AFC پاسخی به مکاتبه فدراسیون فوتبال در این زمینه نداده است. این کمیته قبلا یک کمیته موقت بود اما الان تبدیل به یک کمیته دائمی و یکی از ارکان شده است. اکنون دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال ما باید پیگیر بحث رفع تعلیق از این کمیته باشد.

*وضعیت باشگاه‌های ما بدتر از آن چیزی بود که به AFC اعلام شد، متأسفانه برخی از این باشگاه‌ها در نامه می‌نوشتند که یک ریال بدهکار نیستند اما بعد مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند ۷۵۰ هزار یورو به فلان مربی بدهکاریم. AFC تمام این مسائل را رصد می‌کند، حتی رسانه‌های ما رصد می‌شود. وقتی وزیر ورزش از ما می‌خواست به این باشگاه‌ها برای گرفتن مجوز حرفه‌ای کمک کنیم، ما می‌گفتیم اینها خودشان به خودشان کمک نمی‌کنند.

*تمامی اعضا به AFC تعهد داده بودیم که مطالبی خلاف واقع و دروغ ننویسیم که واقعا هم همین گونه بود. سیستم کاری به این شکل بود که باشگاه‌ها خودشان مدارک را در سیستم AFC بارگذاری می‌کردند و بعد AFC از ما در مورد صحت و سقم آن جویا می‌شد. تمامی مدارک ارسالی به AFC از سوی خود باشگاه‌ها انجام شده است و ما حتی رمز و کلمه عبور آنها را نداریم.

به هیئت رئیسه گفتم بعدا پشیمان خواهید شد!/ دلم برای رسانه ها می سوزد؛ نمی دانند چه چیزی باید بنویسند/ وضعیت باشگاه ها خیلی بد به AFC گزارش شد

*در مورد اختلاف نظرهایی که در هیأت رئیسه کنونی فدراسیون وجود دارد و عزل موقت عزیزی خادم باید بگویم  در یکی از مصاحبه‌های گذشته‌ام به هیأت رئیسه گفتم این طور رفتار نکنید چون پشیمان خواهید شد. در زمان ما هم اختلاف‌نظر وجود داشت و حتی ما ایرادهایی از کفاشیان گرفتیم و بحث شفافیت مالی را هم آن زمان مطرح کردیم که ایشان دلخور هم شد، ما هم گفتیم خط قرمز ما قانون است. مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون بود و ماجرا را به خوبی جمع کرد،  فردای آن روز از ۹ صبح در فدراسیون فوتبال اعضای هیأت رئیسه جلسه گذاشتیم تا ۶ عصر. ۸۰ درصد اختلافات در همان جلسه حل شد و یک کلمه هم از آن جلسه بیرون نرفت، اما اکنون اعضای هیأت رئیسه علیه همدیگر سند رو می‌کنند. این مسائل فقط باعث شده آبروی فوتبال برود و مردم دیگر به فوتبال اعتماد نداشته باشند. مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی می‌گوید اگر من فلان قدر می‌گرفتم سرپرست جدید بیشتر از من می‌گیرد. این مسائل فقط آبروی فوتبال را برد. در گذشته برای فوتبال، ورزش و ورزشکار اعتماد و اعتبار قائل بودند، اما اکنون این گونه نیست.

*بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای هیأت رئیسه تابع احساسات خود نباشند، دلشان برای فوتبال و مردم بسوزد. باور کنید من دلم برای رسانه‌ها هم می‌سوزد، اکنون آنها نمی‌دانند چه چیزی بنویسند. وقتی خودم را جای رسانه‌ها می‌گذارم واقعا دلم برایشان می‌سوزد. هر چیزی که بنویسند یک طرف معترض می‌شود، آن هم در سالی که جام جهانی را در پیش داریم شاهد چنین وضعی در فدراسیون فوتبال هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    در تاروپود سازمان‌ها و نهادهای مملکت چه خبر است که همه یکدیگر را رسوا میکنند؟ بیچاره مردم!!!
  • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    به به جناب بهروان مسائل مالی رو مطرح کردبد جناب کفاشیان دلخور شد از ساعت نه صبح تا هشت شب جلسه گذاشتید و شفاف سازی شد و هرکی سهم خودشو برداشت و رفت. این روش صحیح اجرای قانون در مملکت ماست؟ احسنت دلاور ، دست مریزاد.
  • اکبر IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    اینهاهرازچندگاهی پته همورومیکنن تازه مردم میفهمن چه خبره بیچاره مردم
  • قیطور IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    حمید خان با مرام ومردمی حقوق هم چیزی که همه میگیرند مهم اینکه در خواست مالی نداده به روال ومقررات در فدراسیون برای همه است وروشن
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    یا رب مباد ک گدا معتبر شود ..... زمان شما همه ادم حسابی بودین تو این هیئت‌ رئیسه یه ادم درست و حسابی نشونم بدین .... کیه خداد افشاریان ،اون یکی سراجی که از قیافش داد میزنه چجور ادمیه یا این خانومه کلاهبردار ک برا ازادی شوهرش اومد خادمو برا خوشحالیه دوتا نماینده زیرابشو زد کی ادمه تو اینا ....ماجدیم که نه موقع فوتبالش کسی بود نه مربی بود ازینایی که از اب گلالود ماهی میگیرن ....شده امید فوتبال ...این اخرین جام جهانیه ک میریم اونم صدقه سره فدراسیون قبلیه
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    از زمانی که آجرلو و مصطفوی و فتح الله زاده پاشون به این فوتبال باز شد فساد در تمام بدنه فدراسیون ریشه دواند.زد و بند،اختلاس،رشوه اینا گوشه ای از شیرین کاری آقایون هست. مثلث آ م ف مثلث سمی
  • ناشناس و دوستدار حقیقت NL ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    این استیلی خیلی موزی تر از این حرفاست که دم به تله بده مطمئن باشین اول مالی برداشته که پولش نسوزه در هر صورت پولش را از فدراسیون میگیره و به هیچ چیزی هم کاری نداری که سر فدراسیون یا فوتبال چی ‌پیش بیاد اینجا نشد جای دیگه یه گل زده و حالا حالا باید نانشو بخوره و جاهائی که کار کرده باید نگاه کرد وبهش نمره خیانت داد
  • Fashu Poshteh IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    همانطوری که کار خوبی انجام بدی سرزنش میشی ، دروغ هم نگی میگن اُسکل ه دروغگویی کلاهبرداری مال مردم خوری شده زرنگی !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی