شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
۱ |
۱
احسان حدادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش پرتاب وزنه در حالی صحبت از سفر به آمریکا برای برگزاری اردو کرده که مسئولان فدراسیون دوومیدانی در جریان این اردو نیستند.

اردوی احسان حدادی ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از چندی قبل در جزیره کیش آغاز شده تا این ورزشکار که سابقه کسب ۴ مدال طلا در تاریخ بازی‌های آسیایی را دارد، در بهترین شرایط آماده حضور در این رویداد شود.

حدادی اخیراً گفت‌وگویی انجام داده و در آن اشاره کرده است که قصد دارد برای برگزاری یک اردوی ۱۵ روزه و همچنین شرکت در ۲ مسابقه بین‌المللی در اواخر اردیبهشت ماه به کشور آمریکا برود.

برگزاری اردوی خارج از کشور در حالی به گفته این ورزشکار انجام می‌شود که مسئولان فدراسیون دوومیدانی طی ماه‌های گذشته بر برگزاری اردوها در داخل ایران با توجه به شرایط آب و هوایی متنوع و وجود امکانات خوب تاکید کرده‌اند، اما ظاهراً حدادی قصد انجام این سفر را دارد؛ آن هم به کشوری که چند ماه قبل از المپیک توکیو در آنجا اردو داشت و البته قبل‌تر از آن نیز برگزاری اردو در این کشور را تجربه کرده بود.

سفر حدادی بدون هماهنگی مسئولان فدراسیون است و آنها در جریان این اردو و شرایط آن نیستند. حمیدرضا فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این باره اظهار داشت: ما در برنامه‌مان برگزاری اردوی آمریکا برای حدادی را نداشتیم. قرار بر آن بوده که همه ورزشکاران در مسابقات داخلی شرکت کنند و بعد از مشخص شدن نتایج، در رقابت‌های برون مرزی هم حضور داشته باشند. بر همین اساس اردوی آمریکا برای حدادی برنامه فدراسیون نبوده است.

وی در واکنش به این موضوع که این سفر با هزینه شخصی است و آیا از سوی فدراسیون منعی برای این اقدام وجود دارد یا خیر؟ گفت: بله، امکان دارد که شخصی باشد. ضمناً ما منعی نداریم، چون او ویزا دارد و می‌تواند برود. سایر نفرات هم اگر به صورت شخصی قصد برگزاری اردوی برون مرزی را داشته باشند، مشکلی از این بابت نداریم. البته اگر کسی بخواهد از کانال فدراسیون برود، باید ابتدا در مسابقات داخلی ما یعنی رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین جام امام رضا (ع) شرکت کند و در صورت کسب نتایج قابل قبول و مورد تایید کمیته فنی، به مسابقات برون مرزی که مدنظر فدراسیون است، اعزام می‌شود. در واقع این برنامه فدراسیون بوده و ما برنامه جدیدی برای حدادی و سفر او به آمریکا نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    میدانید که ایشان از طرفداران پرسپولیس هستند!!! عجیبه ! حامیانی مثل هدایتی و بابک زنجانی و طرفداری مثل این آقا با اون سابقه درخشانی تو دختربازی و.... !!! چه می‌کنه باشگاه بولینگ عبده تو فرهنگ سازی!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی