نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
۰ |
۵
خدمت استقلالی‌ها به جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تیم جواد نکونام که خودش استقلالی است، بازیکنان استقلالی هم نقش زیادی در صعود آسیایی این تیم داشتند و گلهای حساسی زدند.

برای فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا نفراتی چون بوحمدان، پاتوسی، کولیبالی و پریرا گلزنی کردند تا در نهایت این تیم با شایستگی به مرحله بعد صعود کند.

فولاد در ۵ بازی تنها ۴ گل زد اما چون فقط یک گل خورد راحت صعود کرد و حالا به ادامه رقابتها هم امیدوار است. جالب این که پاتوسی سابقه بازی در استقلال را دارد و پریرا هم گزینه مجیدی در نقل و انتقالات بود.در فولاد امثال عارف آقاسی و آرش رضاوند هم استقلالی هستند. درست مثل خود نکونام که نمی‌توان استقلالی بودنش را کتمان کرد.

فولاد نسبت به سپاهان نتایج بهتری گرفت و نماینده شایسته تری برای فوتبال ایران بود هرچند که سپاهان هم با وجود فراز و نشیب فراوان هنوز شانس صعود دارد و امیدواریم روز آخر الدحیل را ببرد وصعود کند. جالب این که هر دو تیم در ادامه رقابتهای لیگ برتر در خانه با استقلال بازی دارند که بازیهای تعیین کننده ای هم هست و باید دید شاگردان مجیدی که در دور رفت این دو تیم را برده بودند، در دور برگشت برابر فولاد و سپاهان چه نتایجی می‌گیرند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی