نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
این آقا از اول هم اشتباهی سرپرست تیم ملی شد/ حضور استیلی وزن تیم ملی را بالا می‌برد/ امثال حمید استیلی‌‎ها شناسنامه فوتبال ایران هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: حمید استیلی ها شناسنامه فوتبال ایران هستند و عجیب است فردی که مدت کوتاهی کنار تیم ملی بوده اینچنین به خودش اجازه می‌دهد به او حمله کند.

علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، در ارتباط با صحبت‌های اخیر مجتبی خورشیدی (سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان) درباره مبلغ دریافتی حمید استیلی در کادر فنی فعلی تیم ملی اظهار داشت: «من اصلاً این آقا را نمی‌شناسم ولی از یک موضوع تعجب می‌کنم که چطور حرمت پیشکسوتان فوتبال ایران به راحتی شکسته می‌شود. گرچه در دورانی به سر می‌بریم که حرمت پیشکسوتان از سوی هر کس و ناکسی شکسته می‌شود».

وی افزود: «از روز اول که این آقا سرپرست تیم ملی شد همه جامعه فوتبال متفق القول می‌گفتند این سمت حق این آقا نبوده و حتماً اشتباهی صورت گرفته است. سرپرستی تیم ملی همیشه برعهده بزرگان فوتبال ایران بوده ولی متاسفانه وقتی یک نفر را با لابی و پارتی بازی روی صندلی نیمکت تیم ملی می‌نشانند و این فرد توانایی هضم چنین سمتی را نداشته باشد انتظاری بیش از این نمی‌توان داشت. ایراد اصلی از آن‌هایی است که این افراد را به تیم ملی می‌آورند و در چنین جایگاه بزرگی قرار می‌دهند».

وی خاطر نشان کرد: «کسی که سرپرست تیم ملی می‌شود باید این قدر بزرگ باشد و بزرگ فکر کند که بداند وقتی درباره فوتبالیست‌های محبوب مردم ایران صحبت می‌کند چه خط قرمزهایی را باید رعایت کند».

بازیکن اسبق تیم ملی افزود: «این آقا بدون هیچ رزومه فوتبالی چند ماه کنار تیم ملی بود و در حالی که می‌توانست با این اتفاق مهم و ویژه ، که به هر شکلی برایش ایجاد کرده بودند برای خودش رزومه ای دست و پا کند با این حرف‌هایش همه پل‌های پشت سرش را خراب کرد».

این آقا از اول هم اشتباهی سرپرست تیم ملی شد/ حضور استیلی وزن تیم ملی را بالا می برد/ امثال حمید استیلی‎ها شناسنامه فوتبال ایران هستند

نیکبخت تصریح کرد: «حمید استیلی و افرادی مثل او شناسنامه‌های فوتبال ایران هستند. متاسفانه فوتبال ما از آنجایی لطمه خورده که افراد مادامی‌که در پست و سمت خود هستند نه تنها حرفی نمی‌زنند بلکه از موقعیتشان تعریف و تمجید هم می‌کنند اما به محض اینکه کنار می‌روند سعی می‌کنند با تخریب دیگران به فوتبال لطمه بزنند. این محدود به تیم ملی نیست و در همه جای فوتبال ایران، چه در بحث باشگاه‌ها و چه در فدراسیون دیده شده و همچنان هم دیده می‌شود».

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآورشد: «حمید استیلی نیازی به معرفی به جامعه فوتبال ایران ندارد. سوابق ملی و باشگاهی او گویای ارزش و جایگاه این پیشکسوت برای فوتبال ایران است و اتفاقاً حضور او در کنار نیمکت تیم ملی باعث بالارفتن وزن تیم ملی می‌شود. قطعاً استیلی تجربیاتی در فوتبال ایران دارد که می‌تواند آنها را به طارمی‌ها، آزمون‌ها و جهانبخش‌ها منتقل کند اما خنده دار است که فردی مثل مجتبی خورشیدی می‌آید و دستمزد او را زیر سوال می‌برد».

نیکبخت در پایان گفت: «در دورانی که مربیان بی سواد و بدون کارنامه که تیم‌ها را یکی یکی به دسته پایین فرستاده‌اند سالی ۴ تا ۶ میلیارد قرارداد می‌بندند آیا سالی یک میلیارد تومان برای حمید استیلی زیاد است؟ آنهایی که دستمزد سرپرست تیم ملی را به ماه تقسیم کرده و آن را ماهی ۱۰۰ میلیون می‌بینند لطفاً دستمزد ماهیانه سرمربیانی که سالی ۵ میلیارد می‌گیرند را تقسیم بر ۱۲ ماه سال کنند و ببینند آنها چه ارقامی‌دریافت می‌کنند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی ترینم IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    بعنوان یک استقلالی سنگ سینه دیگران رو به سینه نزن.پرسپولیسیها ک چشم دیدن ی استقلالی رو ندارند.خود شیرینی نکن
    • سیاوش سرخ دل IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      حرفات خنده داره،بااینکه نقدهایی بر رفتار نیک بخت وارده باید بگم که اولا فوتبالیست ها هرجا باد بهتر به پرچمشون بزنه اونجا رقص پرچم میرن واین حرفایی که نیک بخت زده کاملا درسته،جوری میگی چشم دیدن مارو ندارن انگار استقلالیا فرش قرمز پهن میکنن،دلیل اینکه ارتش سرخ آسیا به شما بها نمی‌ده به خاطر همین هوچیگریاتونه دیگه،شما شش سال هست گیر دادید به پرسپولیس البته یه جورایی بهتون حق میدم چون تیمی که تو تاریخ فوتبال ایران دوتا قهرمانی پیاپی نداره بایدم اینجوری از درون آتیش بگیره که زنگ بزنه الو الو الو ۱۲۵ استقلال.... به جای این بهونه گیریای مزخرف به فکرتیمتون باشید که بعد هربرد جشن میگیرن،وبه همین قانع شدن،حتی اگه امسال به لطف داورها قهرمان بشن بازم رسیدن به رکورد پرسپولیس کبیر محال که نه یه خواب ورویاست.وسلام
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    همین آقا که میگی اشتباهی بود گمارده و دست نشانده آجرلو بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی