خورشیدی خودش را در آیینه دیده که از استیلی حرف می‌زند؟/ ایراد از رؤساست که به آدم بی‌رزومه دور می‎دهند/ من هم جرأت نمی‌کنم خودم را با دایی مقایسه کنم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: مجتبی خورشیدی قبل از اینکه این حرف‌ها را درباره حمید استیلی بزند باید مقابل آینه می ایستاد و خودش را نگاه می‌کرد تا ببیند آیا از جایگاهی که در فوتبال دارد می‌تواند درباره استیلی اظهارنظر کند یا نه.

علی لطیفی، بازیکن اسبق تیم ملی اعزامی‌به جام جهانی ۹۸ فرانسه در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره حواشی به وجود آمده در رابطه با مصاحبه سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال (مجتبی خورشیدی) و حمله به حمید استیلی اظهار داشت: «من مشکلی با این شخص ندارم و تا جایی که می‌دانم او هم تا حدی از جنس فوتبال است و این ورزش را می‌شناسد. اما ما در ارتباط با مقوله به وجود آمده باید موضوع را از دو منظر نگاه کنیم».

وی افزود: «به نظر من در وهله اول، اشتباه از سوی عزیزی‌خادم رخ داد. او در جایی که افراد بسیار بزرگ و نامدار فوتبال ایران در آن پست حضور داشتند، به فردی دور داد و او را به کار گرفت که کسی او را نمی‌شناخت. میتوان از آنهایی که در این پست حضور داشتند از همین الان مثل حمید استیلی، خداداد عزیزی، محمد خاکپور، جواد زرینچه و دیگر نفراتی که از همین نسل هستند اسم برد. غیر از اینها بزرگان دیگری هم بودند که پیش‌تر روی نیمکت تیم ملی سمت سرپرستی را داشتند».

بازیکن اسبق تیم ملی افزود: «یکی دیگر از شاخصه‌های سرپرستی تیم ملی تسلط به زبان انگلیسی است که این خیلی مهم است. بنابراین متاسفانه ظاهراً برخی افراد در فدراسیون قبلی بر اساس مسائل غیرفوتبالی که من نمی‌خواهم اسم آن روش‌ها را در صحبت‌هایم به کار ببرم منصوب می‌شدند».

خورشیدی خودش را در آیینه دیده که از استیلی حرف می زند؟/ ایراد از رؤساست که به آدم بی‎رزومه دور می‎دهند/ من هم جرات نمی کنم خودم را با دایی مقایسه کنم!

وی یادآور شد: «به یاد داریم وقتی "ریمون دومنک" سرمربی تیم ملی فرانسه شد برخی از بازیکنان ملی پوش را خط زد و در پاسخ به دلیل این کارش گفت ستاره وجودی آنها با ستاره تیم ملی جور نبود! او اهل خرافه پرستی بود و متاسفانه اتفاقاتی که ظرف این مدت در تیم ملی رخ داد همواره باعث تعجب اهالی این ورزش بود».

علی لطیفی اضافه کرد: «از همان روز اول که مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی معرفی شد جامعه فوتبال و ورزش با این موضوع مخالف بودند. من به عنوان یک هموطن هیچ مشکلی با این فرد ندارم اما دوست هموطن من، شما نمی‌توانید چشمانتان را روی خیلی چیزها ببندید و درباره حمید استیلی حرف بزنید. این او که بگوید من ۳۵ میلیون می‌گرفتم، چرا استیلی ۱۰۰ میلیون می‌گیرد مثل این است که من خودم را با علی دایی مقایسه کنم که چرا به علی دایی ۱۰ میلیارد پیشنهاد می‌دهند تا سرمربیگری کند ولی به من یک سوم پیشنهاد می‌شود».

بازیکن اسبق فوتبال خاطرنشان کرد: «من با اینکه در تیم استقلال بازی کردم، برای تیم ملی به میدان رفتم، با این تیم در جام جهانی بودم، به پرسپولیس به عنوان یار کمکی کمک کردم، در اروپا لژیونر بودم، بازیکن پاس بودم و سالها و سالها قهرمانی در رقابت‌های داخلی و خارجی را تجربه دیده ام جرأت نمی‌کنم خودم را با علی دایی مقایسه کنم. جرات نمی‌کنم خودم را با خداداد عزیزی مقایسه کنم. جرات نمی‌کنم اسم حمید استیلی را کنار اسم خودم قرار بدهم آنوقت شما چطور می‌توانید خودتان را با استیلی مقایسه کنید؟».

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: «این مسائل از آن جایی نشأت می‌گیرد که متاسفانه مدیران رده بالای فوتبال برای انتخاب افراد پارامترهای لازم را در نظر نمی‌گیرند. مادامی‌که فرق دوغ و دوشاب در این فوتبال مشخص نباشد همین است. مثل این که من به هر دلیلی با پارتی بازی یا کمک دوستان رسانه ای ام با سابقه مربیگری در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو به جای کی‌روش انتخاب شوم و بعد بگویم چرا به او سالی یک میلیون دلار می‌دادید و به من ۲۰۰ هزار دلار می‌دهید؟ اینجاست که عوام به من علی لطیفی می‌گوید؛ مرد حسابی! تو باید ۱۰ میلیون دلار بدهی تا کنار تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا کنی". متاسفانه به نظر می‌رسد مجتبی خورشیدی عزیز دچار توهّم شده است. یا شاید امر به او مشتبه شده که در حد و اندازه خداداد عزیزی است، در حد و اندازه حمید استیلی است! شما بهتر است قبل از این که این صحبت‌ها را انجام بدهید جلوی آیینه بایستید، خودتان را ببینید که چه کسی هستید و چه جایگاهی در فوتبال ایران دارید، بعد اظهار نظر بفرمایید».

خورشیدی خودش را در آیینه دیده که از استیلی حرف می زند؟/ ایراد از رؤساست که به آدم بی‎رزومه دور می‎دهند/ من هم جرات نمی کنم خودم را با دایی مقایسه کنم!

لطیفی درباره خصوصیت‌های اخلاقی حمید استیلی تصریح کرد: «استیلی یکی از بهترین و با معرفت ترین فوتبالی‌هایی است که من در عمر فوتبالی ام دیده ام. او بازیکن پرسپولیس بوده، با این تیم قهرمان آسیا شده، سرمربی این تیم بوده و علاوه بر اینها به عنوان یکی از چهره‌های محبوب فوتبالی در جمع تیم ۹۸ مثل کریم باقری، خداداد عزیزی، علی دایی و دیگر افرادی که در آن سال حضور داشتند و حالا به یک برند تبدیل شده‌اند، از محبوبیت بالایی نزد هواداران فوتبال برخوردار است. دوست عزیزمان مجتبی خورشیدی نمی‌تواند به این راحتی در باره این نسل اظهار نظر کند و خودش را با آنها در کفه یک ترازو قرار بدهد».

لطیفی در پایان تصریح کرد: «من به عنوان کوچکترین عضو بچه‌های ۹۸ هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم با این دوستانم جروبحث کنم ولی اگر هم حرفی بین ما زده شود همه در یک سطح هستیم و موضوع بین خودمان حل و فصل می‌شود. اما تأکید می‌کنم اگر ببینم کسی درباره بچه‌های تیم نود و هشت و یک تعداد دیگر از دوستان نسل بعدی آن تیم که در کارهای خیرخواهانه ای که ما انجام می‌دهیم همواره کمک حالمان هستند حرفی زده، قطعاً مقابل او می‌ایستم و جوابش را می‌دهم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    احسن حرف حق جواب ندارد اگر بادمجان دور قاب چینها قبول بکنند
    • حسین IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
      آقای لطیفی خورشیدی از نطر مدیریتی خیلی خیلی از استیلی بهتر بوده وهست بعدهم مگر استیلی دکترا داره که خورشیدی نداشته ،در ضمن چرا باید حقوق استیلی ۱۰برابر خورشیدی باشه مگر تخم ۲زرده میگذارد
  • رضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    برادر قشنگ لژیونر، پست سرپرستی تیم ملی همون ۳۰ میلیون تومن هم زیاد است ! شما لازم نیست یقه جر بدی ، در ثانی استیلی فارسی هن بلد نیست صحبت کنه چه برسه به انگلیسی ، پست سرپرستی تیم ملی ۱۰ ۱۵ میلیون تومن ردیف حقوقی اش بیشتر نیست به خورشیدی هم زیاد دادن همه باید بیارن بیت المال رو پس بدن می گه چیکار می کنه سرپرست کلا سالی ۵ تا بازی دارن ، بخور بخور درست می کنید برای خودتون از پول کی همیشه مناطق محروم سیستان خوزستان کپر نشئت ها جلوی چشمتون باشه
  • .... IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    واتسفا برشما ک حاضرید دیگران رابکوبید تا نزد امثال استیلی محبوب شوید.متاسفیم برایتان
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    مجتبی خورشیدی دست نشانده آجرلو بود و برای سرپرستیش به آجرلو شیرینی داد
  • نه به مفت خوری فوتبالیستها GB ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    از شما به جز توپ خراب کردن چیزی ندیدیم .در ضمن پست سرپرستی تیم ملی حقوقش ثابته هر کس بخاد باشه .از کی حقوق در دولت بسته ب اسم شخصه.شما فوتبالی ها مثل پزشکان هر کس اسم درامدتون بیاره متحد میشید
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    تو چرا نخود هر آشی هستی به تو چه ربطی داره یکی حقیقت را در مورد استیلی بیان کرده
  • اااا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    سرپرست 35 میلیونی رو بیرون کردن به جاش سرپرست 100 میلیونی آوردن اینم از شاهکارها و عجایب فدراسیونه
  • اااا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    وظایف سرپرست چه اسم و رسم دار باشد چه گمنام یکی است و این فرق میکنه با سرمربی یا بازیکن. پس استیلی همون کاری رو انجام میده که خورشیدی میداد. از لحاظ حقوق باید یکسان باشن. هم خورشیدی هم استیلی زیاد گرفتن اینا حتی نمی تونن یه بازی دوستانه برا تیم ملی تدارک ببینن
  • ااااا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    مطمئن باشید فیفا به این فدراسیون فعلی بهایی نمیده
  • . IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    واقعا اینا رو ببین برا خودشیرینی به استیلی چ جور دارن ی نفرو خراب میکنند.ای نون بنرخ روز خورها.
  • حسين IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    آقای لطیفی عزیز من خودم یه طرفدار متعصب لنگ هستم فقط هرچی فکر میکنم یادم نمیاد پرس پول لیس کی قهرمان آسیا شده؟؟!! آهان یادم اومد، همون جام در جام رو میگی که تیم‌های رده دو و سه آسیا درش حضور داشتن. اونم قهرمانی محسوب میشه؟ از تو که استقلالی هستی بعیده. راستی ستاره لنگ بخاطر همین قهرمونیه؟ ههههههههههههه. خخخخخخخخ. تیم فاسد بی ستاره خودم.
  • . IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    بله آقای جو گیر.شما خودتان کی هستید ک دارید ینفرو میکوبید نا استیلی خوشحال بشه.خجالت بکشید.بعنوان ی استقلالی حالم از امثال شما ک دارید برا ی پرسپولیسی خودشیرینی میکنید بهم میخوره.خدا امثال شماهارو بهتر میشناسه
  • قلی رمزون IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    باریکالا نه باریکالا یه تو خوب گفتی هرکه اندازه خودش
  • شهاب IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    آقا این بنده خدا یه حرفی زد بیخیالش شین یه اشتباهی کرد دیگه نمیکنه ولش کنید بنده خدا رو
  • مهدی GB ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    اولاً پرسپولیس کی قهرمان آسیا شده که استیلی هم در آن تیم بازی کرده باشد.دوما آقای استیلی در زمان فوتبال بازی کردن به اندازه کافی بهره مند شده است باید تا ابد همچنان استفاده کنند.معرفت ایشان را در دور مقدماتی المپیک قبلی هم دیدیم که با آقای کاشانی دربست تیم امید را اجاره کردند و چه داستان های ایجاد کردن و سرانجام با هنر نداشته اش تیم پرامید ایران را حذف کردند.نمیدانم قحط الرجال است که امثال ایشان پیروانی و ساکت ‌و... همیشه باید در این فوتبال کاره ای باشند و بهره مند شوند.ایشان مدرک مدیریت دارد چه کاره است
  • مسعود رسوبات IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    آقاي لطيفي شما اشتباه ميكني!! خورشيدي بسيار بالاتر از انثال استيلي است. استيلي بجز زير آب زني مربيان هنر ديگري دارد؟!
  • محمدمهدی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    چرا صحبت‌های آقای خورشیدی را تحریف میکنید ! با مدیریت چه کسی تیم ملی به جام جهانی رفت؟ حرف از عملکرد و اثربخشی است نه آوازه و مشهور بودن لطفا با مسائل قبیله ای برخورد نکنید
  • شهروند IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    آقای لطیفی چرا خودتو دوستاتو تافته جدا بافته میدونی بنده خدا زحمت کشیده پولشو گرفته همه انسانها هم با هم برابرند خورشیدی و استیلی و بقیه دوستانتم با هم برابرند خورشیدی هم تو تیم ملی بد کار نکرد
  • ناشناس IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    به چنین کسانی که حرف حق می‌گویند نیاز هست اصلا اجازه ندهید اسم بچه های ۹۸ هر کس و ناکسی بگیره... و در پایان زنده باد ایران
  • محمد IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    قهرمانی آسیا؟خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی