نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گل طلایی ستاره ایرانی قهرمانی اسپورتینگ را به تاخیر انداخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی بنفیکا گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل نون آلوارز را در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند.

حسین طیبی که پس از نمایش درخشان در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، در مسابقه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال جزو فهرست بنفیکا مقابل اسپورتینگ نبود، امشب به ترکیب تیمش بازگشت و برابر نون آلوارز به میدان رفت و عملکرد تاثیرگذاری داشت.

تیم فوتسال بنفیکا در حالی که دوباره حسین طیبی را در اختیار داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال پرتغال به مصاف تیم نون آلوارز رفت و در نهایت موفق به کسب پیروزی شد.

در شرایطی که نون آلوارز دو بار از بنفیکا پیش افتاده و سعی در کسب پیروزی خانگی داشت، یاران طیبی هر دو بار نتیجه را جبران کردند و در ثانیه‌های پایانی توسط این ستاره ایرانی به گل پیروزی دست یافتند.

حسین طیبی در فاصله ۴۰ ثانیه به پایان مسابقه قصد داشت با شوت محکم دروازه نون آلوارز را باز کند که بازیکن حریف در محوطه جریمه با دست توپ او را دفع کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

پنالتی اعلام شده به سود بنفیکا را حسین طیبی با فریب دروازه‌بان نون آلوارز و یک ضربه بغل پای دقیق تبدیل به گل کرد و علاوه بر زدن گل برتری تیمش، گل شماره ۲۰ خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند.

یاران طیبی با کسب پیروزی ۳ بر ۲ خارج از خانه مقابل نون آلوارز ۶۲ امتیازی شدند و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، با ۴ امتیاز کمتر نسبت به اسپورتینگ لیسبون، در رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتسال پرتغال قرار گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوز IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    لیگ پرتغال رسماً شده کمپ ایرانی ها😐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی