شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
۲ |
۴
تصویر لحظه تاریخی رونالدو/ کریستیانو هنوز غمگین است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو بعد از گلزنی در دیدار منچستریونایتد و آرسنال، با انگشت آسمان را نشان داد تا گلش را به پسر هرگز متولد نشده‌اش تقدیم کند.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به میادین و به ثمر رساندن صدمین گل خود در لیگ برتر، به پسر کوچکش ادای احترام کرد.

مهاجم پرتغالی بعد از مرگ دلخراش پسرش، سفر روز سه‌شنبه به آنفیلد را از دست داد. رونالدو به تمرینات در کارینگتون بازگشت و روز شنبه توسط رالف رانگنیک، سرمربی تیم، برای بازی مقابل آرسنال انتخاب شد. توپچی‌ها شروعی عالی داشتند و در میان داوری‌های بحث‌برانگیز به برتری ۲-۰ رسیدند. اما رونالدو با گلی زیبا تیمش را به بازی بازگرداند. شماره ۷ منچستریونایتد آماده بود تا پاس دقیقه ۳۴ نمانیا ماتیچ را با پای چپ وارد دروازه آرون رمزدیل کند.  او بعد از گل برای ادای احترام به پسر کوچکش به آسمان اشاره کرد. رونالدو بعداً این عکس را با یک ایموجی قلب عاشقانه در اینستاگرامش منتشر کرد.

هواداران آرسنال و منچستریونایتد در دقیقه هفتم بازی برای ابراز حمایت و همدردی با رونالدو به دلیل داغ سنگینی که دیده، تشویقش کردند. برنده ۵ توپ طلا اوایل این هفته نیز در آنفیلد مورد تشویق قرار گرفت و هواداران لیورپول به نشانه همبستگی آهنگ You'll Never Walk Alone را یکصدا خواندند. 

این گل بیست و دومین گل فصل رونالدو از زمان پیوستن مجددش به شیاطین سرخ بود. ۱۶ گل او در لیگ برتر به ثمر رسیده و این تعداد به ۸۴ گلی که در اولین دوران حضور خود در انگلیس زده، اضافه شد. اولین گل لیگ برتر رونالدو ۱۸ سال و پنج ماه و ۲۲ روز پیش در نوامبر ۲۰۰۳ به ثمر رسید. اعجوبه نوجوان آن زمان یک ضربه ایستگاهی را در پیروزی ۳-۰ مقابل پورتسموث در اولدترافورد به ثبت رسانده بود.

رونالدو در ادامه بازی دوباره توپ را وارد دروازه کرد، اما گل شماره ۱۰۱ لیگ برتری او به دلیل آفساید رد شد. یونایتد با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.

تصویر لحظه تاریخی رونالدو/ کریستیانو هنوز غمگین است؟


لحظه تشویق کریستیانو رونالدو در ورزشگاه امارات را ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    با همه ی احترامي ک برای شخصیت رونالدو قایل هستم ولی دارید دیگه این موضوع و بزرگ میکنید یجوری نوشتین دلخراش هرکی ندونه فک میکنه توسوریه داعشی ها زنده زنده پوستش و کندن یاتو یمن از گشنگی مرده یا تو افغانستان طالبان سرش و بریدن یا تو حمله ی هوایی ب اوکراین تکه تکه شده یا سوار پراید بوده از دره پرت شده اتیش گرفته ی نوزاد بوده ک عمرش ب دنیا نبوده مثل ی فرشته رفته تو اسمون منتظر پدر مادرش نشسته مثل منم نبوده ک بعد از ده سال دوا و دکترصاحب ی بچه شدم بعد از پنج روز فوت شد و این اخرین شانس من برا فرزند اوری بود
  • نیما IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    هزاران کودک در خاورمیانه، سمن، افغانستان فلسطین تلف میشن کسی صداش در نمیاد، حالا بچه رونالدو .... این یعنی رسانه و مردمی که دارن راه رو اشتباه میرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی