نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرنوشت بازیکنان خارجی پرسپولیس؛ تنها یک بازیکن با سرخ‌ها می‌ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا دو بازیکن خارجی سرخ‌ها در پایان فصل این تیم را ترک می‌کنند و فقط وحدت هنانوف می‌ماند.

وحدت هنانوف در دیدار حذفی مقابل آلومینیوم اراک چند گاف بزرگ داد و اشتباهاتی داشت اما یحیی گل محمدی هنوز هم به این بازیکن اعتقاد دارد. سرمربی پرسپولیس قصد دارد وحدت هنانوف مدافع جوان تاجیک را حفظ کند اما دو خارجی دیگر بعید است فصل آینده را در این تیم توپ بزنند.

منوچهر صفروف نیم فصل اول لیگ بیست و یکم را همچون هموطنش وحدت هنانوف از دست داد اما برخلاف این یکی در نیم فصل دوم نتوانست خودی نشان دهد یا به صورت کامل در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. بهترین مدافع راست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا، در پرسپولیس به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شد. منوچهر صفروف هر زمانی هم که به زمین رفت نتوانست خودی نشان دهد و با آن دفاع راست نفوذی و انرژیک استقلال تاجیکستان فاصله زیادی داشت.

از او بدتر اما شرزود تمیروف است. مهاجم ملی‌پوش ازبک در اولین دیداری که برای پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به میدان رفت بسیار امیدوارکننده ظاهر شد. شرزود تمیروف در آن دیدار تلخ که با شکست پرسپولیس مواجه شد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما چند ضربه به چارچوب دروازه صنعت نفت آبادان زد و تیر دروازه تیم علیرضا منصوریان را لرزاند. خیلی‌ها از دیدن نمایش شرزود تمیروف به آینده او در پرسپولیس امیدوار شدند اما مهاجم ازبک در دیدارهای بعدی بسیار ضعیف و گل‌نزن نشان داد. شرزود تمیروف نه گل زد، نه پاس گل داد و در دربی به در و دیوار زد و هرگز در اندازه‌های پرسپولیس نشان نداد!

حالا گفته می‌شود شرزود تمیروف و منوچهر صفروف در پایان فصل به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا خواهند شد. هرچند این احتمال هم وجود دارد که در صورت درخشش این دو به ویژه شرزود تمیروف شاید او در پرسپولیس ماندگار شود اما احتمال آن بسیار کم است.

تیم فوتبال پرسپولیس همواره در ادوار لیگ برتر به خرید بازیکن خارجی علاقه نشان داده، اما به‌جز چند مورد، بقیه آن‌ها عملکرد مثبتی نداشتند و باعث بروز مشکلات زیادی برای این باشگاه شده‌اند.

جدیدترین شاکی پرسپولیس در فدراسیون جهانی فوتبال، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات این تیم است که وسط فصل از تهران فرار کرد و رفت اما حالا قرار است ۲۵ میلیارد تومان (!) از باشگاه ایرانی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی