نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
۰ |
۰
۴ طلا و یک برنز در انتظار کشتی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا، ۴ آزادکار ایران به فینال رفتند و مصطفوی نیز راهی رده بندی شد

در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ که در اولانباتور مغولستان در حال برگزاری است، ۴ آزادکار ایران با شکست رقبای خود راهی فینال شدند و محسن مصطفوی در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور اول با نتیجه ۹ بر ۶ مقابل این سانگ چویی از کره جنوبی به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ علی بیگ علی بیگوف (کشتی گیر روسی الاصل) قهرمان آسیا از بحرین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله ۶ بر ۵ اکبر کوربانوف از قزاقستان را برد و فینالیست شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ دایچی تاکاتانی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی ۱۰ بر صفر بیامبادورج بات اردن از مغولستان را شکست داد و به فینال رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، محسن مصطفوی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر دولت مراد اورازگیلیوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به دیدار رده بندی راه یافت. مصطفوی در این دیدار به مصاف گوان اوک کیم از کره جنوبی می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آدیلت داولومبایف دارنده مدال نقره آسیا و برنز بازی های آسیایی از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی ۱۰ بر صفر تاکوما اوتسو دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، یدالله محبی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ و ضربه فنی سرداربک خولماتوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز مقابل باتمانگای انختسوشین از مغولستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد و به فینال رسید. محبی برای کسب مدال طلای آسیا بعد از ظهر امروز(یکشنبه) به مصاف علیشیر یرگالی از قزاقستان می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی