نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم پرسپولیس/ ستاره سرخ‌ها برابر پیکان روی نیمکت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده می‌شود وحید امیری به دیدار با پیکان می‌رسد اما بعید است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. شاید یحیی گل محمدی از ستاره ملی پوش تیمش به عنوان بازیکن تعویضی در این دیدار استفاده کند.

وحید امیری و فرشاد فرجی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس همچنان از تمرینات گروهی دور بوده و به شکل انفرادی زیر نظر پزشکان کار می‌کنند.

تیم پرسپولیس در حالی اولین بازی دوستانه خود پس از دور جدید تمرینات را انجام  داد که وحید امیری باتوجه به غیبت در تمرینات اخیر سرخپوشان، در این بازی نیز حضور نداشت.

امیری از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده و به تازگی تمرینات انفرادی‌اش را استارت زده و گفته می‌شود به زودی به تمرینات گروهی باز خواهد گشت. این درحالیست که یحیی گل محمدی مهم ترین عنصر تهاجمی‌تیمش یعنی مهدی ترابی را نیز به دلیل محرومیت در دیدار با پیکان در اختیار ندارد.

مهدی ترابی این فصل بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر پاس خلاقانه منجر به شانس گل داده که ۸ تای آنها را همبازیانش گل کرده‌اند. حالا و در شرایطی که بخش عمده‌ای از خلاقیت پرسپولیس در غیاب وحید امیری کاسته شده، غیبت مهدی ترابی مقابل پیکان می‌تواند خط میانی این تیم را خنثی‌تر از همیشه کند اما چاره‌ای نیست و یحیی باید از داشته‌هایش بهترین بازی را بگیرد.

برهمین اساس گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس از پزشکان تیمش خواسته است وحید امیری را به این بازی برسانند. شنیده می‌شود وحید امیری به دیدار با پیکان می‌رسد اما بعید است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. شاید یحیی گل محمدی از ستاره ملی پوش تیمش به عنوان بازیکن تعویضی در این دیدار استفاده کند.

فرشاد فرجی اما گفته می‌شود به بازی با پیکان نخواهد رسید. مدافع سرخپوشان در اواسط نیمه نخست بازی حذفی مقابل آلومینیوم دچار مصدومیت شد و بلافاصله از بازی بیرون رفت.

درپی این اتفاق علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس گفت: نتیجه MRI فرجی نشان می‌دهد که او دچار کشیدگی از ناحیه مچ پا شده و سه تا چهار هفته از میادین دور است اما سعی می‌کنیم با انجام اقدامات لازم در سریع‌ترین زمان ممکن او را به تمرینات گروهی بازگردانیم.

در مورد فرشاد فرجی نیز گفته می‌شود به زودی به تمرینات گروهی باز می‌گردد اما او به دیدار با پیکان نخواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی