نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یحیی امیدوار به تکرار اتفاقات دور رفت/ پرسپولیس با تکرار نتایج قهرمان می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از بین حریفان باقی مانده پرسپولیس تا پایان فصل، شاگردان گل‌محمدی فقط مقابل شهرخودرو پیروز نشدند.

پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر، در این فصل شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی نتایج سینوسی در این فصل گرفتند و همین موضوع باعث شد تا رقیب سنتی آن‌ها یعنی استقلال، با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین باشد و آبی‌ها مدعی اول قهرمانی این فصل به حساب بیایند.

با این حال پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی، باید امیدوار به امتیاز از دست دادن استقلال و البته گرفتن کامل امتیازات از دیدارهای پیش روی خودش باشد. سرخ پوشان در ۶ هفته باقی مانده به ترتیب باید به مصاف پیکان، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و فجر بروند. نکته جالب در خصوص رقبای پرسپولیس تا انتهای فصل این است که شاگردان گل‌محمدی در دور رفت به جز شهرخودرو، موفق شدند سایر تیم‌ها را شکست دهند.

از همین رو یحیی امیدوار است تا اتفاقات و نتایج دور رفت به نوعی برای او و تیمش تکرار شود و البته استقلال هم در بازی‌های باقی مانده خودش امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس در دور رفت مقابل پیکان که در زمین این تیم برگزار شد به برتری ۳ بر یک رسید. دیداری که در آن مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و علی شجاعی گلزنی کردند. سرخ پوشان در هفته یازدهم دور رفت و در ورزشگاه آزادی با گل به خودی دروازه بان حریف و گل مهدی ترابی موفق شدند، ذوب آهن را شکست دهند. اوج کار پرسپولیس در نیم فصل اول اما به دیدار مقابل سپاهان برمی‌گردد. دیداری که در اراک برگزار شد و شاگردان گل‌محمدی با تک گل کمال کامیابی نیا موفق شدند از سد رقیب قدرتمند خود عبور کنند.

بعد از پیروزی مقابل سپاهان، پرسپولیس در دور رفت میزبان تراکتور بود و موفق شد با حساب ۲ بر یک این تیم را شکست دهد. عیسی آل کثیر و سیامک نعمتی گلزنان پرسپولیس در آن بازی بودند. در هفته چهاردهم اما شاگردان یحیی ۲ امتیاز حساس را مقابل قعرنشین لیگ برتر از دست دادند و مقابل شهرخودرو به تساوی یک بر یک رسیدند. دیداری که هر دو گل آن گل به خودی بود و پرسپولیسی‌ها نتوانستند مقابل یکی از ضعیف ترین و پرحاشیه ترین تیم‌های لیگ به برتری برسند.

اتفاقی که همین حالا هم موجب حسرت خوردن هواداران پرسپولیس می‌شود. در آخرین بازی نیم فصل پرسپولیس میزبان تیم فجرسپاسی بود. دیداری که می‌رفت برای یحیی و تیمش گره بخورد ولی در نهایت با تک گل ترابی به سود پرسپولیس به پایان رسید و ۳ امتیاز این دیدار خانگی به حساب سرخ پوشان واریز شد. حال باید دید تا پرسپولیس می‌تواند این نتایج نسبتا خوب را در دور برگشت هم کسب کند و یا اوضاع برای تیم یحیی متفاوت از نیم فصل نخست پیش خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی