نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دارت، فوتبال دستی و پینگ پنگ ۳ ضلع مثلث سرگرمی در تابستان – ایران اسپورتر
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

در خانه با بهترین تخته دارت بازی کنید بدون اینکه صفحه آن را بشکنید! هرچه مواد تخته دارت بهتر باشد، از بازی دارت خود عملکرد بهتری دریافت خواهید کرد.

دقت و تمرکز خود را بالا ببرید. بدون اتلاف وقت، کافی است تخته دارت را بر روی جای مورد نظرتان نصب کنید، گوشی همراهتان را قطع کنید و کنار بگذارید تا بتوانید زمان بیشتری را به بازی دارت در اتاق خود اختصاص دهید.

دارت یک ورزش رو به رشد است. اگر در حال خواندن این پست هستید، احتمالاً یکی از افرادی هستید که در محبوبیت بازی دارت سهیم است. این علاقه شما، ما را ترغیب می کند که در iransporter.com، نه تنها تجهیزات دارت باکیفیت بفروشیم، بلکه اطلاعات خوبی از این ورزش برای اشتیاق بیشتر مشتریان ارائه دهیم.

۷ مطلب شنیدنی در مورد دارت:

  1. تخته دارت ها از مواد مختلفی ساخته می شوند. بازی‌ سنتی دارت شامل مجموعه‌ای از تیر دارت‌های نوک فولادی، روی تخته دارت سیزال یا مویی است. بیش از یک قرن پیش، زمانی که اولین تخته‌های دارت از تکه‌های طنابی ساخته شدند که به شدت به هم فشرده شده بودند، چیزی شبیه به چیزی که امروز روی آن بازی می‌کنیم، نبود.
  2. دارت یکی از قدیمی ترین بازی های شناخته شده در جهان است. این بازی مفرح از کافه های انگلیسی متولد شد و این هدف گیری، زمانی برای تفریح و سرگرمی بود. با علاقه مند شدن افراد بیشتر، بازیکنان تصمیم گرفتند که این بازی را به سطح بالاتری ببرند. این گونه بود که دارت قبل از جنگ جهانی اول دارای لیگ شد و مسابقات آن برگزار گردید.
  3. این بازی نزدیک به ۱۰۰ سال است که دارای نهادهای نظارتی است. WDF یا فدراسیون جهانی دارت اصلی‌ترین نهاد نظارتی است که بر نحوه بازی دارت در سراسر جهان نظارت می‌کند. با این حال، این ورزش از اوایل سال ۱۹۲۵ با تشکیل انجمن ملی دارت در انگلستان شروع به تشکیل سازمان های نظارتی کرد.
  4. برایان گملین اعداد را روی تخته دارت قرار داد. ممکن است بسیاری از بازیکنان با نام برایان گاملین آشنا نباشند، اما این نجار انگلیسی قطعاً سزاوار جایگاهی در تاریخ دارت است. این صنعتگر ماهر، فردی است که شماره‌گذاری تخته دارت را اختراع کرده است که امروزه هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به بازیکنان کمک می‌کند تا دقت خود را به چالش بکشند.
  5. نام دیگری که در دارت تاریخ ساز شد، جان لو است. او اولین بازیکنی بود که توانست در بازی کلاسیک ۵۰۱ امتیاز کاملی کسب کند. این اتفاق در سال ۱۹۸۴ در جریان مسابقات قهرمانی جهان که به صورت زنده از تلویزیون پخش می شد، رخ داد. در این موقعیت لوو ۶ بار متوالی تریپل ۲۰ را زد. سپس روی تریپل ۱۷، دبل ۱۸ و در نهایت تریپل ۱۸، بر روی تخته دارت گلزنی کرد.
  6. امروزه، اگر می خواهید مجموعه ای از فلایت های دارت را بخرید، با انتخاب های بیشماری روبرو هستید. اساساً، همه آنها تکه های پلاستیکی هستند که شما به انتهای دارت وصل می کنید تا مسیر پروازی آن را بهبود بخشد و قسمت جلویی آن را قادر می سازد تا بهتر در هدف تخته دارت بچسبد. برای ساخت اولین فلایت های تیر دارت از پرهای بوقلمون استفاده می شد.
  7. مدتهاست بحث در مورد اینکه آیا دارت را می توان یک ورزش در نظر گرفت یا خیر، وجود داشته است. با توجه به شخصیت غیررسمی و معمولی آن و این واقعیت که هر کسی می تواند آن را در خانه بازی کند، بسیاری افراد صرفا دارت را یک بازی می دانند. با این حال، فراموش نکنیم که این بازی دارای فدراسیون، تورنمنت های رسمی و بازیکنان نخبه ای است که با رقابت، درآمد قابل توجهی کسب می کنند. علاوه بر این، در سال ۲۰۰۵، ورزش انگلستان رسماً قانون ورزش دارت را اعطا کرد.

اگر به دنبال تهیه مجموعه دارت خود هستید، به یک تخته دارت با کیفیت بالا نیاز دارید. همه تخته ها به یک اندازه ساخته نمی شوند و گاهی اوقات خرید تخته دارت مناسب می تواند بین ادامه بازی و کنار گذاشتن این ورزش به طور کلی تفاوت ایجاد کند. هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از این نیست که تیرها به تخته دارت نچسبند و یا پس از برخورد بر زمین بیوفتند.

با وجود طیف وسیعی از تخته دارت و لوازم جانبی دارت با کیفیت بالا در فروشگاه اینترنتی ایران اسپورتر، می توانید تخته دارت مناسب خود را برای مصارف خانگی، باشگاهی یا حرفه ای پیدا کنید. از باکیفیت ترین تخته دارت های آموزشی برای مبتدیان و حتی مجموعه محصولات تخته دارت حرفه ای، ما انتخاب گسترده ای برای شما داریم.  تخته دارت هایی که در فروشگاه ایران اسپورتر خریداری می نمایید، قیمت مناسبی دارند و آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید!

دارت یک بازی و ورزش جذاب است که میلیون ها نفر در سراسر جهان آن را بازی می کنند و از آن لذت می برند. ما مفتخریم که با تجهیزات دارت با کیفیت و مقالاتی در این زمینه به شما کمک می کنیم. اگر عاشق دارت هستید، با ما در ارتباط باشید، محصولات بینظیر زیادی وجود دارد که ما می توانیم به شما ارائه دهیم.

فوتبالدستی

وقتی صحبت از فوتبالدستی به میان می آید، این بازی تاریخچه ای طولانی دارد و برای مدت زمان زیادی محبوب بوده است. بازی فوتبالدستی برای همه سنین سرگرم کننده است و چیزی است که دوستان و خانواده می توانند سال ها در آن با هم رقابت کنند.

دارت، فوتبال دستی و پینگ پنگ ۳ ضلع مثلث سرگرمی در تابستان – ایران اسپورتر

۷ نکته برای خرید فوتبالدستی:

  1. نوع میز فوتبالدستی: اولین کاری که در خرید فوتبال دستی باید انجام دهید این است که مشخص کنید میز شما کجا، توسط چه کسی و هر چند وقت یکبار استفاده خواهد شد.  یک میز فوتبالدستی در یک باشگاه جوانان یا محل بازی بچه ها باید بسیار سخت تر از یک میز سرگرم کننده طراحی شده برای خانه و خانواده باشد.
  2. اندازه میز فوتبالدستی معمولی: بیشتر میزهای فوتبال اندازه ابعاد مسابقات رسمی ساخته می شود، طبق استاندارد ITSF که ورزش فوتبالدستی را اداره می کند، تقریباً ۱۴۲ سانتی متر طول، ۷۶ سانتیمتر در عرض (فقط میز - بدون احتساب میله ها) و با فاصله ۱۵ سانتی متر بین هر میله است. همچنین انواع میزهای فوتبال مینیاتوری و رومیزی موجود است که از طول فقط ۳ فوت شروع می شود. اینها عمدتاً برای بازی کودکان مناسب هستند.
  3. اندازه اتاق: اکنون باید مطمئن شوید که فضای کافی برای میز انتخابی خود دارید. شما باید عرض کامل میز را اندازه گیری کنید، از جمله میله ها در امتداد کامل آنها - این می تواند بسته به مدل ۳۰-۴۵ سانتی متر اضافه کند. سپس یک متر به دو طرف اضافه کنید تا فضای کافی برای کار کردن دستگیره ها برای دو نفر فراهم شود. در انتهای دروازه، به فضای کمتری نیاز دارید، اما همچنان باید بتوانید برای برداشتن توپ بروید.
  4. ثبات پایه: از میزهای فوتبال دستی گاها بی احتیاط استفاده می شود. بازیکنان پرهیجان می توانند میز را به حرکت درآورند یا تکان دهند. به همین دلیل باید میزی انتخاب کنید که دارای پایه های قوی با باز شدن وسیع و مرکز ثقل پایین است.

میزهایی با پایه های توخالی می توانند ضعیف تر باشند. پایه‌های چوبی برای استفاده خانگی و معمولی مناسب هستند، اما برای میزهای مسابقات یا آنهایی که در مکان‌های عمومی نصب می‌شوند، بهتر است از پایه‌های فلزی استفاده کنید.

برخی از میزها پایه‌های تاشو دارند. این یک ویژگی عالی است برای زمانی که میز استفاده نمی‌شود بتوان آن را جمع کرد تا فضایی را اشغال نکند. میزهای فوتبال دستی تاشو می توانند به اندازه مدل های پایه ثابت قوی باشند. یک میز تاشو باید سیستم قفل خوبی داشته باشد تا حرکت پاها را متوقف کند.

  1. میله ها و بازیکنان: میله های میز فوتبالدستی دو نوع هستند: ساده یا تلسکوپی. میله های ساده یک لوله منفرد از فلز هستند. این بدان معنی است که آنها از طرف دیگر میز بیرون زده اند. مزایای میله های ساده شامل احساس بهتر بازی است، اما معایب شامل ملاحظات ایمنی است (انتهای میله می تواند با سطح چشم کودکان کوچکتر مطابقت داشته باشد).

میله های تلسکوپی از دو قسمت ساخته می شوند - یک میله داخلی نازک و یک لوله بیرونی بزرگتر. لوله بیرونی روی میله داخلی می لغزد، به طوری که به جای بیرون آمدن از میز، به درون خود جمع می شوند و فقط دسته ها بیرون زده می مانند. این روش ایمن تر و منظم تر برای انجام بازی فوتبالدستی مخصوصا بازی کودکان است.

قطر میله (یا ضخامت) نیز مهم است. میزهای کوچکتر که برای بازی های معمولی یا کودکان طراحی شده اند، ممکن است میله هایی با قطر کمتر داشته باشند. میزهای مسابقات میله های ضخیم تری دارند که دوام آنها بیشتر است و بازخورد ثابت تری ارائه می دهند.

  1. ساختمان بدن: بدنه اصلی میز باید برای هدفی که می‌خواهید آن را بخرید به اندازه کافی محکم باشد. یک میز خانوادگی که از چوب یا ام دی اف با کیفیت ساخته شده، برای استفاده معمولی در خانه مناسب است، اما در برابر استفاده ای که یک میز فلزی، پلاستیکی یا چوبی تقویت شده برای یک فضای عمومی طراحی شده است، مقاومت نمی کند.
  2. سطح بازی: در میزهای حرفه ای، معمولاً سطوح بازی شیشه ای را خواهید یافت. این می تواند یک شیشه صاف یا یک شیشه سندبلاست باشد که دومی باعث بهبود کنترل توپ می شود. سطح روی میزهای دیگر، از ام دی اف، چوب یا پلاستیک با روکش وینیل است.

دارت، فوتبال دستی و پینگ پنگ ۳ ضلع مثلث سرگرمی در تابستان – ایران اسپورتر


ممکن است لبه های شیبدار را در ۴ گوشه برخی میزها پیدا کنید. اینها مانع از گیر کردن توپ در گوشه می شوند و بازی را از حرکت نگه می دارند، که این یک ویژگی عالی برای میز فوتبالدستی است.

با اطلاعاتی که به دست آوردید، اکنون باید آماده باشید تا طیف وسیعی از میزهای فوتبال دستی ایران اسپورتر را بررسی کنید و ببینید کدام میز متناسب با نیاز شماست. انواع مختلفی از میزهای فوتبالدستی در اندازه، پیکربندی، سطح مهارت و مواد متفاوت به کار رفته در آن، وجود دارد. وقتی می‌خواهید یک میز فوتبالدستی بخرید، فروشگاه اینترنتی iransporter.com از قابل اعتمادترین منابع اطلاعاتی برای همه چیز درباره فوتبالدستی است. ما می توانیم به شما کمک کنیم، کدام میز فوتبالدستی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

رویه راکت پینگ پنگ

یک بازیکن تنیس روی میز حرفه ای همیشه متناسب با نوع بازی خود، رویه راکت مناسبی را انتخاب می کند و برای خرید و چسباندن هر دو رویه به چوب راکت حق انتخاب دارد. اما بازیکنان مبتدی همیشه از راکت های آماده استفاده می کنند تا زمانی که تبحر لازم و نیز آگاهی کامل نسبت به انتخاب رویه راکت پینگ پنگ را پیدا کنند و بتوانند بهترین مورد را برای سبک بازی خود انتخاب نمایند.

ما در ایران اسپورتر موارد مربوط به راهنمای انتخاب رویه راکت پینگ پنگ را به شما ارائه می دهیم. اینکه چگونه ضخامت اسفنج بر عملکرد بازی تأثیر می گذارد؟ اگر سرعت را تحت تأثیر قرار می دهد، چرا به رویه راکت ها صرف نظر از ضخامت انتخاب شده یک درجه سرعت داده می شود؟ چرا سختی رویه راکت پینگ پنگ مهم است؟

اگر کمی در ایران اسپورتر جستجو کنید، متوجه می شوید که اکثر رویه راکت های ما دارای اعداد و ارقام مشخص برای سرعت، چرخش و کنترل هستند. میزان سختی اکثر رویه راکت های تنیس روی میز بین ۳۰ تا ۴۵ است که این درجه نشان دهنده سختی اسفنج است. عدد کمتر به معنای اسفنج نرم تر است که تمایل به ارائه چرخش بیشتر در سرعت های پایین تر (از جمله سرویس ها) دارد. عدد بیشتر به معنای اسفنج سفت تر است که تمایل به ارائه چرخش بیشتر در سرعت های بالاتر دارد.

بازیکنانی که تمایل دارند به سبک "چینی" بازی کنند (آرنج صاف تر هنگام پیچ زدن) عدد بالاتری را برای بهتر شدن انتخاب می کنند.

بازیکنانی که تمایل به بازی به سبک اروپایی دارند (آرنج خم شده هنگام پیچ زدن) عدد کمتری را برای بهتر شدن انتخاب می کنند.

برای هر بازیکن تنیس روی میز از مبتدی تا حرفه ای، رویه راکت های مناسب همراه با اطلاعات کامل و از معروف ترین برندهای معتبر جهانی تولید محصولات پینگ پنگ در فروشگاه اینترنتی ایران اسپورتر موجود می باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی