نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
توصیه آقای اسطوره به سرمربی جدید قرمزها/ این ستاره را نگه‌دار!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره فوتبال هلند در توصیه به سرمربی جدید منچستریونایتد گفت: اگر کریستیانو رونالدو مانند هفته گذشته بازی کند و به طور منظم دو یا سه گل در یک مسابقه به ثمر برساند، دیگر نیازی به حذف او از تیم نیست.

به نقل از سایت گل، مارکو فان‌باستن معتقد است که هیچ دلیلی برای حذف کریستیانو رونالدو از برنامه‌های اریک تن‌هاخ سرمربی جدید منچستریونایتد وجود ندارد. فان‌باستن در این خصوص گفت: اگر رونالدو مانند هفته گذشته بازی کند و به طور منظم دو یا سه گل در یک مسابقه به ثمر برساند، دیگر نیازی به حذف او از تیم نیست.

وی افزود: رونالدو بازیکنی است که کار خودش را انجام می‌دهد اما تا زمانی که او کار خود را انجام می‌دهد، باید در تیم جایگاهش را داشته باشد. رونالدو باید سخت کار کند و من مطمئن هستم که او این کار را خواهد کرد زیرا می‌توانم ببینم که تن‌هاخ روی او تاثیر می‌گذارد. 

اسطوره هلندی‌ها همچنین در مورد فشار رسانه‌ها به تن‌هاخ هشدار داد و گفت: رسانه‌ها به شدت پیگیر منچستر هستند اما او باید تمرکز بسیار زیادی در کارش داشته باشد. من یک توصیه برای اریک دارم؛ «وقتی کارتان را شروع می‌کنید به رسانه‌ها گوش ندهید».

فان‌باستن ادامه داد: تن‌هاخ تمرکز زیادی روی کارش تیم خواهد داشت و وقتی این کار را انجام دهد، مطمئن هستم که می‌تواند همه چیز را در منچستریونایتد تغییر دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی