نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
بهرنگ علوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنرمند مطرح سینما و تلویزیون اعلام کرد دوست دارد نساجی مازندران قهرمان جام حذفی شود.

فردا فینال جام حذفی بین دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد. دو تیمی که غول های بزرگ پایتخت را شکست دادند و به نوعی شگفتی ساز شدند. بسیاری از چهره های مطرح ورزشی و هنری در آستانه این دیدار، از تیم نساجی حمایت کردند و برای این تیم در دیدار فینال آرزوی موفقیت کردند. یکی از این چهره ها بهرنگ علوی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است.

علوی که به شدت فوتبالی و البته از طرفداران سرسخت پرسپولیس به حساب می آید به  خبرورزشی گفت: همه می دانند که من چقدر پرسپولیسی هستم و بارها برای دیدن بازی تیم محبوبم به ورزشگاه رفتم. با این حال در دیدار فینال جام حذفی دوست دارم تیم ریشه دار و پرهوادار نساجی برنده بازی باشد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. به غیر از پرسپولیس که خب تیم مورد علاقه ام به حساب می آید، همیشه نساجی را دوست داشتم و بازی های این تیم را دنبال می کردم. امیدوارم در بازی فردا اتفاقات خوبی برای این تیم خوب و هوادارانش رقم بخورد و عنوان قهرمانی جام حذفی به نساجی برسد.

علوی در خصوص اینکه فردا برای دیدن بازی نساجی و آلومینیوم به ورزشگاه می رود هم گفت: بله، به امید خدا حتما به ورزشگاه می روم و از نساجی و بازیکنانش حمایت می کنم. امیدوارم شادی به مردم خوب و خونگرم استان مازندران برسد و تیم خوب نساجی قهرمان جام حذفی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی