استراماچونی: باید خداحافظی باشکوهی داشته باشیم/ به جوانان الغرافه فرصت کسب تجربه می‌دهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ استراماچونی می‌گوید که جوانان الغرافه آینده این تیم و تیم ملی قطر به شمار می‌روند که می‌توانند در آینده برای تیمشان قهرمانی کسب کنند.

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم الغرافه در نشست خبری پیش از دیدار امشب برابر آهال ترکمنستان گفت: تیم ما بازی بزرگی را مقابل تیم فولاد ایران انجام داد و با یک گل شکست خورد و چهار بازیکن را نیز به دلایل مختلف برای بازی امشب از دست دادیم. احمد علاء را به‌خاطر آسیب دیدگی و همچنین المهدی علی و گابریل را پس از اخراج در اختیار نداریم. همام الأمین نیز دو کارته شده است.

وی افزود: البته به جوانان پرورش داده شده توسط آکادمی الغرافه این فرصت را می‌دهم که در این مسابقات که جزو اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای ما است، شرکت کنند. آنها باید از این رقابت‌ها بهره ببرند و تجربه کسب کنند.

سرمربی الغرافه اضافه کرد: ما باید به لیگ قهرمانان آسیا احترام بگذاریم زیرا تورنمنت قدرتمندی است. باید در آخرین دیدارمان و برای خداحافظی از این تورنمنت پرقدرت‌تر از دیدار فولاد ظاهر شویم. می‌بایست عملکرد بهتر و روحیه و اشتیاق زیادی داشته باشیم. برای باشگاه الغرافه، این نقطه خروج نیست، بلکه نقطه شروعی برای مسابقات آینده است. ما بازیکنان جوانی داریم که در آینده پیشرفت خواهند کرد و تیم الغرافه بهتری خواهند ساخت که برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید کار با بازیکنان جوان آسان نیست، اما ما به بازیکنان جوان اعتقاد داریم. به ورزشگاه می‌رویم و باید به بازیکنان جوان اعتماد کنیم، بازیکنی مانند احمد الجانی که یکی از بازیکنان ممتاز محسوب می‌شود. او چندین موقعیت را از دست داد و در پایان بازی گریه می‌کرد.

استراماچونی ادامه داد: اما من به او اطمینان دادم که او هنوز در ابتدای راه است و این اتفاقات در مسابقات بزرگ رخ می‌دهد. من به او اعتماد دارم و باید برای مسابقات آینده آماده باشد و برای بالا بردن روحیه این بازیکن تلاش کردم و از او خواستم که فراموش کند چه اتفاقی افتاده و از اشتباهات درس گرفته و از آنها بهره ببرد.

سرمربی ایتالیایی در پایان اضافه کرد: بعد از یک فصل کار با الغرافه، می‌بینم که آنها آینده درخشانی دارند. جوانان فارغ التحصیل آکادمی الغرافه باید افتخار کنند، زیرا مدیریت باشگاه پنج سال است که در سکوت مشغول آماده سازی جوانان است و آنها اکنون ثمره آنچه را که از آن دوره کاشته‌اند، درو می‌کنند. آنها امید الغرافه و امید تیم ملی قطر در آینده هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی