آبروداری یک استقلالی در آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که استقلال و پرسپولیس را از آسیا حذف کردند و سپاهان هم با سه شکست در ۶ بازی از عربستان برگشت، فولاد خوزستان نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان بود.

فولاد خوزستان با جواد نکونام مربی استقلالی خود در لیگ قهرمانان آسیا آبروداری کرد و با سه برد و سه مساوی و بدون شکست به کشور بازگشت تا شایستگی‌های خود را نشان بدهد. جواد نکونام که قبلا با فولاد قهرمان جام حذفی و سوپر جام شده بود، انصافا تیم خوبی ساخته که حالا آبروداری می‌کند و حتی می‌تواند تا مراحل بالاتر هم برود. فولاد برخلاف تیمهایی چون پرسپولیس و سپاهان ساختار دفاعی خوبی دارد و به همین دلیل در ۶ بازی آسیایی خود تنها ۲ گل دریافت کرد درحالی که سپاهان ۱۲ گل خورد یعنی میانگین دو گل در هر بازی!

جواد نکونام نشان داده که موفقیت‌هایش در فوتبال شانسی نیست و از سبک خاصی در مربیگری برخوردار است. با آمدن آجورلو خیلی‌ها فکر می‌کردند که جواد استقلالی شود اما مدیر آبی‌ها با فرهاد تمدید کرد و جواد در خوزستان پر استعداد خودش را بیشتر نشان داد تا همچنان یک آلترناتیو قوی برای فرهاد باشد اما در شرایط فعلی او به موفقیت بیشتر فولاد در آسیا و کمی هم به تیم ملی فکر می‌کند و طبعا استقلال اولویتش نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی