نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تشکر فوق‌ستاره مسلمان از باشگاه/ برای روزه‌داری ما همه شرایط را فراهم کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سادیو مانه از شرایط ویژه‌ای که باشگاه لیورپول برای بازیکنان مسلمان خود در ماه رمضان در نظر گرفته صحبت کرد.

در ماه مبارک رمضان ستاره‌های مسلمان فوتبال جهان نیز مثل سایر مسلمانان روزه می‌گیرند و از این نظر با وضعیتی خاصی مواجه هستند.

در تیم لیورپول که امسال برای کسب قهرمانی در چهار جام می‌جنگد، سه بازیکن مسلمان تیم یعنی سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا چنین وضعیتی دارند و روزه می‌گیرند.

سادیو مانه ستاره سنگالی سرخهای آنفیلد در این مورد صحبت کرده و از مراقبتی که لیورپول از بازیکنان مسلمان خود در طول ماه رمضان داشته تمجید کرده است. او می‌گوید که باشگاه برای برآوردن نیازهای این بازیکنان تلاش زیادی کرده است.

مانه در این مورد به شبکه قطری بی‌این اسپورت گفت: «راستش روزه گرفتن در این شرایط آسان نیست زیرا بازی، تمرین و انجام فریضۀ رمضان برای ورزشکاران کار دشواری خواهد بود. اما قبل از ماه رمضان با مربی صحبت کردیم و به مدیران باشگاه هم گفتیم که در صورت امکان زمان تمرین را تغییر دهند. حالا صبح تمرین می‌کنیم. این برای ما راحت‌تر است اگر صبح تمرین کنیم، وقت برای استراحت و رفتن به خانه خواهیم داشت.»

مانه در ادامه گفت: «اگر چنین نبود و باشگاه با ما همکاری نمی‌کرد، وضعیت برایمان سخت می‌شد زیرا باید ساعت حدود دو یا سه تمرین می‌کردیم و آن زمان انرژی زیادی نمی‌توانیم داشته باشیم. آن‌ها از ابتدأ با ایده ما موافقت کردند و فکر می‌کنم این کار را آسان‌تر کرد. ما سعی می‌کنیم بهترین بازدهی را برای تیم داشته باشیم. باشگاه لیورپول سعی کرد همه چیز را برای ما راحت کند. ما با متخصص تغذیه خود صحبت کردیم، به خصوص قبل از بازی‌ها او همه چیز را تحت کنترل گرفت و کار را برای ما بسیار اسان کردو»

مانه در عبادات و انجام اعمال دینی خود بسیار جدی است و در کنار چند بازیکن دیگر همواره به مسجدی که در بندر لیورپول وجود دارد، می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلمران زارعی IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    دمشون گرم هرچی با تلاش خودتون و یاری خدای یکتا بدست آوردین نوش جونتون،مطمئن ام هم در این دنیای فانی و هم در ،دنیای جاویدان بهترین ها نصیبتون خواهد شد مسلمان واقعی(واقعا دمتون گرم)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی