نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یورگن کلوپ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد.

قرارداد قبلی یورگن کلوپ با قرمزپوشان مرسی‌ساید تا سال ۲۰۲۴ اعتبار داشت اما مرد آلمانی پیشنهاد باشگاه برای اضافه کردن دو سال دیگر به مدت قراردادش را پذیرفت و چهار سال دیگر خودش را به لیورپول متعهد کرد. دستیاران کلوپ، پپین لیندرس و پیتر کراویتز هم قراردادشان را مانند او تا سال ۲۰۲۶ تمدید کردند.

کلوپ که در دوران حضورش در لیورپول از سال ۲۰۱۵ توانسته به سه دهه انتظار این تیم برای فتح لیگ برتر انگلیس پایان دهد و ششمین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کند، در فصل جاری نیز شانس زیادی برای کسب سه‌گانه لیگ، جام حذفی و اروپا را دارد. این در حالی است که تیم او ماه گذشته هم قهرمان جام اتحادیه انگلیس شد.

او پس از تمدید قراردادش گفت: «واژه‌های زیادی هستند که من الان با آنها می‌توانم احساسم را از تمدید قرارداد وصف کنم. خوشحال، منقلب، خوشبخت و ... اما اول از همه می‌گویم که هیجان زده‌ام. درباره لیورپول چیزهای زیادی هست که من عاشق‌شان شده‌ام. قبل از اینکه به این تیم بیایم هم این را می‌دانستم و بعد از آنکه آمدم بهتر آنها را شناختم و حالا بهتر از هر زمان دیگری می‌دانم که لیورپول چه باشگاهی است. مانند هر رابطه سالمی، این رابطه هم دوطرفه است. دو طرف باید به درد هم بخورند تا در کنار هم بمانند. من هم احساس کردم که من و باشگاه باز هم می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم. به همین دلیل من و دستیارانم به پیشنهاد باشگاه پاسخ مثبت دادیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    باباخداوکیلی بیا اصفان دستیار محرم شو این که دستیارکسی نمیشه😀3تاجام ازدست دادیم بازم میگندحمایت کنید آخه این چه تیمیه دفاع وسطا تیم داغونند تموم کنندم که نداره همش عذرخوای میکنم عذرخوای که جواب هوادارنمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی