نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
نخل‌های طلایی خرمشهر پشت تصمیمات ناگهانی فینال حذفی گم شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حضور تعداد زیادی افراد کت و شلواری دور و بر سکوی اهدای جام حذفی به کاپیتان تیم نساجی مازندران موجب شد تا اعتراض هایی نسبت به چرایی این موضوع به راه بیفتد.

در آخرین شب برگزاری مسابقات جام حذفی ۰۱-۱۴۰۰، ورزشگاه آزادی پس از بیش از دو سال، بار دیگر شاهد حضور تماشاگران در جشن قهرمانی یک تیم فوتبالی بود اما وقوع یکسری اتفاقات پیش بینی نشده باعث شد دلخوری‌هایی بابت حضور افراد غیر مسئول مقابل سکوی اهدای جام متوجه مسئولان برگزاری این جشن شود.

فارغ از شلوغی زیاد و حضور کت و شلواری‌ها مقابل سکوی اهدای جام، مسئولان سازمان لیگ برای نخستین بار در طول سال‌های گذشته با طراحی یک سکوی متفاوت که دو طرف آن دو نخل طلایی بعنوان نماند خرمشهر دیده می‌شد به استقبال این مراسم رفته بودند. چرا که این جام در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان «یادوارهٔ آزادسازی خرمشهر» برگزار می‌شود.

سکویی که به‌گفته مسئولان روابط عمومی سازمان لیگ از مدت‌ها پیش آن را سفارش داده و طی روزهای قبل از دیدار فینال بارها برای اطمینان از کیفیت کار به کارگاه محل ساخت آن رفته بودند.

اما با شروع جشن قهرمانی که در حضور ده‌ها هزار تماشاگر مازندرانی در استادیوم آزادی برگزار می‌شد همه آماده بالا رفتن جام روی دستان مسعود شجاعی بودند که ناگهان سروکله تعدادی افراد کت و شلواری پیدا شد که خودشان را به محل اهدای جام می‌رساندند!

گزارش‌های میدانی خبر ورزشی از روی پیست تارتان استادیوم آزادی حاکی از آن است که تا پیش از رسیدن مسئولان وزارت ورزش همه چیز به شکل خوبی در حال انجام بود تا اینکه با یک اقدام از پیش اعلام نشده گروهی از مسئولان برگزاری، تصمیم می‌گیرند از آقایان سلیمانی و مسعود مرادی ناظران داوری و فدراسیون فوتبال نیز تقدیر بعمل بیاید. در نتیجه از آنها که بیرون ایستاده بودند تقاضا می‌کنند آنها نیز برای تجلیل شدن وارد چمن شده و مقابل سکو قرار بگیرند، در حالی که به طور معمول در چنین مراسمی‌تنها از تیم داوری حاضر در فینال رقابت‌ها تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

نخل های طلایی خرمشهر پشت تصمیمات ناگهانی فینال حذفی گم شد!

همین تداخل اولیه باعث می‌شود گروه برگزار کننده مسابقه ضمن ابراز تعجب از این تصمیم ناگهانی مجدداً با حضور حمید سجادی (وزیر ورزش) و هیئت همراهش شوکه شوند.

حتی وزیر و تیم همراهش پس از مخالفت مسئولان برگزاری سازمان لیگ (در کمیته روابط عمومی) با اعلام این نکته که تنها برای لحظاتی وارد چمن می‌شوند و به سرعت از آن خارج خواهند شد، تبریک گویان وارد محوطه اهدای جام شده و مقابل سکو می‌ایستند. در این بین میرشاد ماجدی(سرپرست فدراسیون) و یکی دو تن از همراهانش نیز به اتفاق تعدادی دیگر از افراد متفرقه از جهات مختلف وارد چمن آزادی شدند و در نهایت اتفاقی که نباید، افتاد.

نخل های طلایی خرمشهر پشت تصمیمات ناگهانی فینال حذفی گم شد!

در همین ارتباط عنوان شد که ناهماهنگی‌هایی بین کمیته مسابقات سازمان لیگ و روابط عمومی‌به وجود آمده بود که ظاهراً این دو کمیته نیز در مواجهه با حضور افراد سیاسی تا حد زیادی اختیار عمل را از دست داده و از سوی دیگر، افرادی که برای حفاظت از برگزاری مطلوب مراسم تعیین شده بودند نیز وظایف محوله شان را به درستی انجام ندادند تا در نهایت اتفاقی که نباید بیفتد، رخ بدهد.

تجلیل هماهنگ نشده از ناظران داوری و فدراسیون به همراه حضور سیاسیون و مسئولان فدراسیون در نهایت موجب شد که در حین اهدای جام به مسعود شجاعی (کاپیتان تیم نساجی) وقتی او جام را بالای سر می‌برد کمتر عکاسی موفق به ثبت تصویر صورت او در لحظه خوشحالی قهرمانی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی