نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سردار آزمون: من هم به اسکوچیچ شک داشتم/ آبروی‌مان در جام‌جهانی برود چه کسی پاسخگوست؟/ خودم هم همین قرعه را برمی‌داشتم
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن قرص و محکم از سرمربی تیم ملی دفاع کرده و می‌گوید: کوبیدن اسکوچیچ واقعا خنده‌دار است.

​سردار آزمون، یکی از ستاره‌های تیم ملی در دور مقدماتی جام‌جهانی بود. او از امیدهای تیم ملی در کنار مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در جام‌جهانی است. آزمون که در برهه‌های حساس توانسته گره‌گشای تیم ملی باشد، حالا با درخشش و گلزنی در بوندس‌لیگا خود را برای حضور پرقدرت در جام‌جهانی آماده می‌کند. او هفته گذشته نخستین گل و نخستین پاس‌گلش را هم برای لورکوزن ثبت کرد تا با روحیه‌ای بهتر به کارش در این تیم ادامه دهد. سردار آزمون که مدت‌ها بود صحبتی با رسانه‌ها نداشت، در این گفت‌وگو از شرایط خودش و تیم ملی گفت.

 در بازی با گروترفورت توانستی گل بزنی و پاس گل بدهی تا درخشش در بوندس‌لیگا را آغاز کنی. در این ارتباط برایمان بگو.

ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم. البته در طول هفته هم در تمرینات خیلی خوب کار کرده بودیم. تمرکزمان روی این بود که 3امتیاز را کسب کنیم و خدا را شکر آن را به‌دست آوردیم. ان‌شاءالله این روند ادامه‌دار باشد.

 بعد از پیوستن به لورکوزن چند بازی را به‌دلیل مصدومیت و بیماری از دست دادی اما بازگشت پرقدرتی داشتی. گل زدی، پاس گل دادی و به‌نظر هدف‌های بزرگ‌تری داری که به آنها فکر می‌کنی.

هدف من این است که به تیم لورکوزن کمک کنم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و این اولویت همه بازیکنان است. هدف اصلی تیم لورکوزن هم گرفتن سهمیه چمپیونزلیگ است تا در ادامه این روند در سال‌های بعد برای مقام‌های خیلی بهتر بجنگد و تلاش کند. باید آن چیزی را که در اولویت باشگاه است، انجام دهم.

 بایرن‌مونیخ باز هم قهرمان بوندس‌لیگا شد و مثل اینکه این تیم حالاحالاها ول‌کن قهرمانی نیست! نظرت در این‌باره چیست؟

اینها لیاقتش را داشتند که قهرمان شدند. بازیکنان خیلی بزرگی دارند و ما به آنها خیلی احترام می‌گذاریم. امیدواریم که سال آینده بتوانیم با این تیم رقابت کنیم.

 نظرت در مورد قرعه تیم ملی در جام‌جهانی و هم‌گروهی با انگلیس و آمریکا چیست؟

قرعه ما نسبت به گروه‌های دیگر خوب است، ولی هیچ‌چیزی آسان نیست و باید تمام تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم. باید بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم تا بتوانیم با قدرت صددرصد در این جام‌جهانی حضور پیدا کنیم.

 نظرت در مورد تیم ملی انگلیس چیست؟

انگلیس تیم خیلی قدری است و همیشه مدعی بوده. صددرصد بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.

 از تیم ملی آمریکا شناخت داری؟

حقیقتش من از این تیم شناختی ندارم و بازی‌هایشان را ندیدم، ولی بازیکنانشان را می‌شناسم، بازیکنان خیلی خوبی دارند.

دوست داری از بین اوکراین، ولز و اسکاتلند کدام تیم با ما هم‌گروه شود؟

فرقی نمی‌کند. هر کدام که لیاقت دارد، در جام‌جهانی حاضر باشد.

خودت دوست داشتی در کدام گروه بیفتیم؟

همین گروهی که الان در آن هستیم. قرعه خوبی است.

موضوعی که در برهه فعلی بسیار حائز اهمیت است بحث آماده‌سازی‌ تیم ملی و انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب است که خودت هم به آن اشاره کردی.

صددرصد همین است. ما از فدراسیون می‌خواهیم که بازی‌های خوبی را برای ما در نظر بگیرد و آن چیزی که لیاقت تیم ملی ایران است را انجام دهد. ما لیاقت آن را داریم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و با آنها رقابت کنیم. این حق بازیکنان تیم ملی ایران است.

سردار آزمون: من هم به اسکوچیچ شک داشتم/ آبرویمان در جام جهانی برود چه کسی پاسخگوست؟/ خودم هم  همین قرعه را بر می داشتم

خط حمله تیم ملی با حضور شما، طارمی و جهانبخش وضعیت خیلی خوبی دارد اما ساختار دفاعی ما دچار ضعف‌هایی است که ما مقابل هر تیمی بازی کردیم با وجود اینکه پیروز هم شدیم اما به حریفان موقعیت گل دادیم و این باعث نگرانی‌هایی شده است. آیا این مشکل می‌تواند با اردوها و بازی‌های دوستانه بزرگ تا جام‌جهانی برطرف شود؟

شما کدام تیم را دیدید که هیچ موقعیتی به تیم حریف نداده باشد؟!

همین تیم ملی خودمان در دوره قبلی جام‌جهانی از لحاظ ساختار دفاعی شرایط خیلی خوبی را داشت.

کی می‌گوید ما به حریفان موقعیت گل ندادیم؟

 اما خیلی کم پیش می‌آمد به حریفان موقعیت گل بدهیم.

الان هم خیلی کم بوده که به حریفان موقعیت گل بدهیم. اینطوری نبوده که هر دقیقه بخواهند بتوانند به ما گل بزنند! نه اصلا اینطوری نیست که به‌راحتی موقعیت گل بدهیم. الان یک مربی خوب داریم که خیلی دارد زحمت می‌کشد. موقعی که هیچ‌کس جرأت نداشت تیم ملی ایران را بگیرد، او این مسئولیت را قبول کرد. من خودم اوایل که اسکوچیچ را آوردند، چون با او کار نکرده بودم و شناخت نداشتم، دچار شک بودم. اما در آن شرایط اسکوچیچ مسئولیت تیم را برعهده گرفت و در همان مرحله اول مقدماتی بدون موقعیت‌دادن به بحرین و عراق و بدون هیچ دردسری بالا رفتیم. همه بازی‌ها را هم بردیم، دیگر شما از این مربی چه می‌خواهید؟! شما هر چقدر این مربی را بکوبید واقعا خنده‌آور است! حالا چه بخواهد بد بازی کند، چه بخواهد خوب بازی کند ولی دارد نتیجه می‌گیرد. شما وقتی دارید نتیجه می‌گیرید اصلا نباید انتقاد کنید. نه اینکه انتقاد نکنید اما انتقادکردن یک مقدار تیم را به حاشیه می‌برد تا اینکه بخواهد کمک کند. برای اینکه بالاخره تیم دارد می‌برد.

برخی از پیشکسوتان می‌گویند اگر می‌خواهیم در جام‌جهانی کار بزرگی انجام دهیم، باید قدرت ریسک داشته باشیم و تهاجمی‌تر بازی کنیم.

به همه آنها احترام می‌گذارم اما هیچ شخصی از مربی فعلی که داریم بهتر تیم ملی ایران را نمی‌شناسد. او دارد با بچه‌ها کار می‌کند و نظرش از همه مهم‌تر است. درباره این مسائل فقط و فقط مربی باید نظر دهد، من نظرم این است. اینکه بخواهیم راجع به ریسک‌کردن و این مسائل صحبت کنیم، درست نیست. خب اگر ریسک کردیم و نگرفت و آبرویمان رفت، چه؟! آدم باید منطقی فوتبال بازی کند. به‌موقع حمله و به‌موقع دفاع کند و این را هم فقط مربی برایمان تعیین می‌کند.

شانسی برای صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام‌جهانی قائل هستی؟

برای همه تیم‌ها شانس هست که از مرحله گروهی جام‌جهانی صعود کنند. ما هم یکی از آنها هستیم. حریفان ما تیم‌های خوبی هستند. ما هم تیم خوبی هستیم و به بچه‌های خودمان اعتماد داریم. اگر بازی‌های دوستانه خوب بگذارند، قطعا ما هم می‌توانیم صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرویز IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    چقدر یه ذره شرافت خوبه باشه.((چه کسی میگوید ما به حریفان موقعیت ندادیم))؟.آخه ما کوریم ، خودمون ندیدیم.ندیدیم که ۸ سال کره آرزو به دل بود یه موقعیت درست و حسابی روی دروازه ما ایجاد کنه.یا آرژانتین(ارژانتینا!!) اگر گلی که فقط روی نبوغ مسی زده شد نبود ، حتی میتونست بازنده باشه جلوی ما.اما الان لبنان و امارات و سوریه رو با فلاکت میبریم و جلوی کره در حالی دو هیچ میبازیم که بغیر ۲ گلی که خوردیم ، ۸ تا گلم نخوردیم و بد تر اینکه کلا طی ۹۰ دیقه فقط یک موقعیت گل اونم روی نبوغ یک بازیکن داشتیم.چقدر زشته که سردار خان کدو رو نمیبینه!!!شرافت هم خوب چیزیه.مربی که تیمش جلوی کره اونجوری ذلیل و دست و پا بسته بازی کنه ، خجالت آوره که با کیروش و تیمش مقایسه بشه و بدتر اینکه بازیکنی که هر دو دوره رو تجربه کرده ، فرقی نبینه.یعنی نخواد ببینه!!
    • اشکان IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      قرار نبود با کی‌روش آرژانتین و اسپانیا رو ببریم ولی مطمئنا همه انتظار داشتن با کی روش عراق رو ببریم. چرا از بازی با عراق، ژاپن یا بوسنی چیزی نمیگین؟! اگه کره تیم نصفه و نیمه ما رو در سئول برد، هشت سال با تمام قوا نتونستیم از پس تیمهای درجه دویی مثل همین لبنان و عراق که میگی ضعیفن، بربیایم!! چرا از امارات صحبت نمیکنید؟ چون کره رو در بازی آخر برد؟ چون کره بشدت دنبال صدرنشینی بود ولی باخت؟ چون امارات دو بار از ایران اسکوچیچ شکست خورد؟ وقتی تمایلات باشگاهی به منافع تیم ملی ترجیح داده میشه نتیجش میشه که از این مسائل صحبت نکنید! نگید که ایران سریعترین صعودش به جام جهانی رو داشته! نگید نود درصد کارشناسان میگفتن ایران حذف شده جام جهانی قطر هست! نگید پانزده بازی نباختن کار هر مربی نیست! و البته از نتایج مربیتون در کلمبیا و مصر هم چیزی نگید
    • Alireza IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      حالا یه بار این بنده خدا ها به کره باختن شما ول کن قضیه نیستین! آقا جان مگه کره تیم کمیه؟! مگه سون هیونگ مین بازیکن کمیه؟! یادتون نیست همین کره تو جام جهانی ۲۰۱۸ با آلمان به اون عظمت چکار کرد؟ به تیم دسته پایینی نباختیم که. بعدشم خیلی وقتا شده تیمای خیلی بزرگ مثل پی اس جی، اسپانیا،منچستر،ایتالیا و... جلوی تیمای بی نام و نشان و ضعیف شکست خوردن، این که چیزی نیست! فوتبال همینه دیگه. ما مربی خوبی داریم ، تیم خیلی خوبی هم داریم، انشاالله تو جام جهانی هم نتیجه خوبی میگیریم.
    • علی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      کیروش کبیر 82 تا بازی سرمربی ما بود، 50 تا برد داشت و فقط 11 تا باخت، شما میخوای طی 8 سال به هیچ تیمی نبازی واقعا؟ همچنین جیزی اصلا برای بارسلونا و رئال مادرید هم امکان پذیر نیست. چرا منطق سرت نمیشه. چرا برد برابر شیلی و بردهای پیاپی کره و قطر و ازبکستان و تساوی پرتقال و بقیه رو نمیگی، باخت شانسکی به لبنان و ژاپن رو که فقط یکبار طی این 8 سال رخ دادو گرفتی بولد میکنی.
    • محمود IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      باختهای افتضاح برابر ژاپن و بوسنی هرزه گوین یادت نره !
    • سیروس NL ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      خب 8 سال مربی تیم ملی بود چه مقامی کسب کرد بهترین تیم آسیا هستیم ولی نتونست توآسیا هم مقامی بیاره یه دفاع اتوبوسی هم که منم میتونم بچینم بهتر 8سال هم به این فرصت داده بش یادمون نره داشتیم حذف میشدیم هیچکس جرات نمیکرد سرمربی تیم ملی بش بعنوان تیم اول صعود کردیم هرنتیجه ای توجام جهانی بگیریم باز نمیشه زحمات اسکوچیچونادیده گرفت سابقه نداشته درجام جهانی ما به مرحله حذفی صعود کنیم اونموقع کیروشتون بود نتونست الان چطور ازاین بنده خدا انتظار دارین؟
    • اشکان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      😂دو تا باخت در نیمه نهایی و یک چهارم جام ملتها خودش بولد هست! مگه ایران از چند تا تیم در آسیا باید ببازه ؟! بارسلونا و رئال بازیهایی که باید ببرن رو میبرن! مسئله همینه، کی‌روش چه قدر تیم ملی ایران رو فراتر برد؟چقدر بازیهایی که باید نشون میداد کیروشه واقعا نشون داد؟یادتون رفته؟سه هیچ از ژاپن عقب بودیم دستور میداد برگردیم به دفاع! یعنی این آدم نباید یه طرح، هر چند ساده و کوچک برای برد داشته باشه؟جایی دوری نریم همین مصر با این مهاجمان بزرگ از وقتی کی‌روش اومده چند تا گل زده؟اونم تیمی مثل مصر! الان باید همش بزور پنالتی برسه مراحل بالا! یادتون رفته رونالدو چقدر با همین کی‌روش مشکل داشت؟خب حق داشته حتما ازش می‌خواسته تو محوطه جریمه دفع توپ کنه! اونم کی؟😂رونالدو! بعله میشه در هشت سال صد تا بازی کرد،نود و هشت تا رو هم برد، کیفیت تیمهایی که بردی مهمه. چه طوره که همین امارات که کره رو می‌بره ضعیف تلقی میشه عراق ضعیفه لبنان، بحرین ضعیفه ولی تیمهای دیگه آسیایی که کی‌روش برده قوی؟! ما با کی‌روش تنها تیم خوب آسیایی رو که بردیم کره بود و تمام . ژاپن رو بردیم؟ استرالیا؟ عربستان؟
  • ایلکان امیدی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    ایول سردار گلستان همیشه قوی باش
  • علی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    اگه فدراسیون بجای حاشیه بیشتر بفکر فوتبال ایران و ابروی آن باشد مسلما بازیهای دوستانه بیشتر با تیم های قویتر محقق میشود ولی متاسفانه چشم انداز جالبی وجود ندارد
  • حمید IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    این اسکوچیچ بود که شما رو به جام جهانی.حالا بد شده؟؟نمک میخورین نمکدون میشکنید؟؟تو از آبرو حرف نزن با اون قضیه دختر روسی
    • عبدالله DE ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      متن رو بخون همش در دفاع از اسکوییچ حرف زده، کسی که تیتر رو زده مریض بوده، از عنوان آدم برداشت کاملا برعکس میکنه.
    • سیدهاشم حسینی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      برادر گل شما متن و بخون بعد بدوبیراه بگو ضمنا زندگی شخصی طرف هست خودش میدونه با خدای خودش یعنی ما هممون پاکه پاک زندگی میکنیم و اگه کسی تو زندگیمون تفحص کنه هیچ نکته ی منفی وجود نداره؟ برای کنعانی اسم اتوبوس میذاریم به اون یکی میگیم دختر روسی به اینیکی میگیم قلیونی بیخیال شید بزرگوار خدا خودش ستار العیوب ما چکاره ایم که زندگیه بقیه رو تفحص میکنیم ممنون
    • deep blue IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      رسانه.وزین.اخبار.ورزشی این.تیتر.با.این.محتوا.همخوانی.دارد.که.این.همه.رویارویی.ایجاد.کند؟شما.مخاطب.خود.را.دارید.نویسنده.ی.بی.کفایت.و.بی.سیاست.که.کور.رنگی.دارد.الفبای.تیتر.زرد.را.نمی.داند؟و ویراستاران.نهایی.سهون.یا.عمدن.چشم.بر.تیتر.ابداعی.بسته.اند.و.......
  • ابراهیم IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    خیلی با سیاست وبا درایت صحبت میکنه
  • بهرام IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    برای تیم ملی خدا رو هم بیارن فایده نداره همش با آنگولا یا زانگولا بازی میکنه یا یک هیچ میبره به زور یا تساوی تا به یه تیم درست حسابی میخوره میبازه تاقیامت هم همینن همیشه مایع آبرو ریزی
    • Ahmad IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      دوستان برنامه فوتبال برتر صحبت های سرمربی ایران رو گوش بدین.اسکوچیچ حتی ۱ دهم شرایط و اردو های پیاپی که دست کی روش بود رو در اختیار نداره.اون همه خرج شد حتی یک عنوان هم بدست نیومد.درسته خیلی پیشرفت کردیم اما نتیجه مهمه چی باشه. آقای اسکوچیچ گفت که اگر میخواین نتیجه خوبی بگیریم باید اردو های کمی و کیفی متعدد برگذار بشه که نیست فعلا.چیزی که زمان کیروش بود.البته نتایج ایشون در مصر و کلمبیا نشون داد که بدون داشتن مهره تو زمین نمیتونه نتیجه خوبی بگیره.
  • مهران IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    اولا آلمان هم بخدا دوتا گل از همین کره خورد تازه بازیکنان اصلی ما نبودن تازه تیم ما از خیلی قبل صعود کرده بود نه مثل قبل که باید بازی کره رو میبردیم که تازه صعود کنیم دوما اینکه ما همینطوری اگه بخواهیم مثل بقیه سی و یک تیم مقابل انگلستان بازی کنیم اختلافمون چهار گله ولی اگه مثل انسانهای نخستین و ما قبل تاریخ بازی کنیم و بخواهیم همیشه بزدلانه و بی جرات بازی کنیم یه گل اختلافه ولی باید اماده باشیم که بعد از اون همه بگن خداروشکر با ایران افتادیم بنظر من مرگ یه بار شیونم یه بار وایسیم جلوشون و مردونه ببازیم باور کنید کسی خورده نمیگیره ولی با بازی زشت و بزدلانه همیشه اون ترس با ما خواهد بود و دیگه باید تا آخر همینطوری تو جامهای جهانی بعدی هم بازی کنیم
  • پرویز IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    چقدر تاسف بر انگیزه این کامنت ها.اینکه نمیپذیریم شکل بازی تیم اسکوچیچ و شخصیت تیمی تیمش محور بحثه.نوع بازی و نوع باخت مهمه.درد من باخت به کره نیست ‌پذیرفتن اینه که این تیم موفقیتش فقط و فقط بر مبنای ستاره هایی مثل طارمی است.درد من عدم خودباوری واضح تیم جلوی کره است.اینکه تماشاگر پای تلویزیون بیضه فنگ بشینه بازی رو نگاه کنه چه فایده داره.مهم اینه.ولی باشه مشکلی نیس.شما ها هم مثل مقامات فوتبال درست میگید.آسمون سوراخ شده اسکوچیچ افتاده تو بغل ما‌.اصلا اسکوچیچ ، گواردیولاست!!ایشالله چند ماه بعد همدیگه رو میبینیم.مربی که وقتی تیمش جلوی کره بازی داره ، رنگ رخسارش عین گچ سفید بشه را ، خواهیم دید جلوی انگلیس. ما ایرانیا خیلی کیفیت رو خوب نمیفهمیم.همین اسکوچیچ از سرمون هم زیاده.مقایسه اُسکولیچ .اُسکولیچ مبارکتون باشه.خیلی خوبه بخدا.چون عراااااق و لبنان رو برده .تازه ۱۵ تا هم برد داره!!البته حتی دوتا گل یجور هم نزد از بس تاکتیک داشت.از این تیم فقط طارمی رو بگیری ،فقط اسم تیم باقی میمونه.جناحین تیم فلجه کلا.فقط مونده دفاع راست رو بیاد از کارگرای دور میدون انتخاب کنه
    • ناظر IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      چه نوع بازی افتخار آمیزی با کی روش انجام دادیم؟؟ آخه خیلی وقت پیش نیست که گذشته . کلا سه تا حمله میکردیم . یک گل باور کنید دفاعی ترین تیم جهان بودیم. کاشکی انگلیسی بلد بودید گزارش انگلیسی بازیهای ایران در جام جهانی گوش میکردید. تا خجالت بکشید.
  • Ahmad IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    نام سردار وطارمی از اسکوچیچ بزرگتر است این بازیکنان ، هرچه مربی کوچکتر باشد برایشان بهتراست البته من ندیدم که طارمی به این شدت از سرمربی تیم ملی پشتیبانی کند .بلکه انتقاد هم کرده .نتیجه بازی ایران ،انگلیس با این مربی پنج بصفر میباشد اون موقع برو دنبال آبرو....
  • معلم IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    فوتبال را ریشه کن کنید چون فساد در آن زیاد هست به ورزش دیگر اهمیت دهید
    • باران IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      منم موافقم معلم عزیز بخدا سروصدای بچه های یک منطقه کنار دیوار مون ک کوچه خلوتی هس فوتبال بازی میکنن ، گوش خراش هس هیچکس هم ب درد مون نمیرسن ب شهرداری میگیم میگن نزدیک پارک هس برن بازی کنن ب ۱۱۰ میگیم میگن ب ننه باباشون بگین چرا انرژی بچه های ممکلت مون بر سر فوتبال هدر بره ک هیچ وسیله فوتبال ساخت داخل کشورمون نیس فساد هم کل فوتبال و گرفت و بقیه ورزشها برا یک تمرین ساده پول ندارن انوقت فوتبالیستا حتی در صورن شکست هم حقوق کلانی میگیرن حتی بر خورد و خوراک شون کلانی خرج میشه مگه کل ملت ایران انطوری غذا میخورن اونا اینطوری کوفت میکنن
  • امیر IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    سلام بر آقا اشکان واقعا در مورد مصر خوب گفتی مصر یکی از بهترین تیم های آفریقا و افتخارات بسیار زیادی که کسب کرد ولی وقتی بازی مصر رو تماشا می‌کردم دقیقا کیروش همان سیستمی و تاکتیک که با ایران بکار میبرد برای مصر همین کار را کرد و واقعا مصر را بیچاره کرد وگرنه مصر هم به جام جهانی با هر مربی دیگر صعود میکرد
  • ایران IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    آخر خبر ورزشی دنبال جنجال و دست بردار اسکوچیج نیست. بخاطر منافع خودش حاضره منافع ملی را زیر پا بزاره و مربی که تیم را به جام جهانی برده را قربانی کنه.. از کل صحبت های آزمون فقط یک تیتر منفی را بولد کرده و نیمه پر لیوان را ندیده....
  • دختر فوتبالی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    دم سردار ازمون و همه بچه ها و اسکوچیچ گرم واقعا ترکوندن میگین کی روش خیلی بهتره از اسکوچیچ بود ، واقعا براتون متاسفم از وقتی اسکوچیچ اومده به عراق نباختیم ولی زمان‌کی روش باختیم سرمربی که باخت کمی داشته باشه بهترینه یعنی بلده با بازیکن ها چطوری رفتار کنه که باعث پیشرفت شون بشه کی روش فقط می گفت دفاع بازیکنا هم نمی تونستن دفاع کنن و اینکه سطح بازیکنای تیم ملی هم از ۲۰۱۸ به بالا پیشرفت کرده این رو هم بدونین بالا برین پایین بیایین اسکوچیچ سرمربی باهاش میریم قطر حرف اضافه موقوف
  • محمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    کی‌روش در مقابل مراکش لوله شده بود و حق مراکش بود که ایران رو شکست بده..
  • فرهاد IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    بیلان کاری اسکوچیچ قابل دفاع است اگه ورد میخونه اگه شانس داره یا هر چیز دیگه.تفکر اسکوچیچ تهاجمی است و همیشه نیمه مربیان گل زده،کیروش هم مربی بزرگی است ولی با تفکر دفاعی.چقدر حرص می‌خوردیم که گل خورده بودیم ولی باز دفاعی بازی میکردیم
  • مهرداد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    بنده هرگز انتقاد نمیکنم و. فقط در شرایط فعلی کمبود امکانات و همه مضراتی که برای پیشرفت فوتبال ایران هست بنده آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران رو دارم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی