نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
۱۲ |
۵
علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنچه غیبت علی دایی را در مراسم افطاری سید ابراهیم رییسی برجسته می‌کند حضور این ستاره سابق فوتبال کشورمان در مراسم افطاری حسن روحانی است.

روزنامه اعتماد نوشت: عصر جمعه گذشته جمعی از ورزشکاران در مراسم افطاری رییس‌جمهور حاضر شدند. از سرشناس‌ترین چهره‌های حاضر در این مراسم که سمتی در ورزش ندارند می‌شود به علی پروین، حسن روشن، حسن یزدانی، خواهران منصوریان، احسان حدادی و چند چهره دیگر اشاره کرد.

حضور پروین در این مراسم دور از انتظار نبود چرا که وی جزو حامیان ابراهیم رییسی در انتخابات سال گذشته به حساب می‌آمد. بیشتر چهره‌های مطرح دیگر که در مراسم حضور داشتند یا رییس فدراسیون هستند یا در وزارت ورزش سمت دارند یا عضو کادرفنی تیم‌های ملی هستند. نفراتی نظیر میرشاد ماجدی، هادی ساعی، علیرضا دبیر، رضا درویش، مصطفی آجرلو... تعدادی از این افراد نظیر علی پروین و خواهران منصوریان و حسن یزدانی در مراسم افطاری رییس‌جمهور قبلی هم حضور داشتند.

توجه به ترکیب نفرات حاضر شده در مراسم افطاری رییس‌جمهور با ورزشکاران از این جهت مهم است که مراسم افطاری ایشان با هنرمندان حواشی زیادی به همراه داشت.

چرا علی دایی در مراسم افطاری رئیس جمهور غایب بود؟

به نظر می‌رسد در مراسم افطاری ابراهیم رییسی با ورزشکاران همان اتفاقات مراسم هنرمندان رخ داده باشد. غیبت چند چهره بسیار مهم ورزش ایران در همان نخستین تصاویری که منتشر شد معلوم بود.

ضمن اینکه عدم اعلام اسامی تمامی نفراتی که در مراسم حضور داشتند هم به نوعی عجیب به نظر می‌رسید. مهم‌ترین چهره‌ای که غیبتش در مراسم شنبه به چشم آمد علی دایی اسطوره ورزش ایران بود. اینکه از او دعوت به عمل آمده بود و در این مراسم شرکت نکرد یا اصلا دعوتی انجام نشده بود مشخص نیست.

آنچه غیبت دایی را در این مراسم برجسته می‌کند حضور این ستاره سابق فوتبال کشورمان در مراسم افطاری حسن روحانی است.

در سال ۹۶ و چند روز پس از برگزاری انتخابات علی دایی در مراسم افطاری حسن روحانی شرکت کرد، پیشانی رییس‌جمهور وقت را بوسید و عکسی از دیدار خودش با روحانی را با کپشن «ضیافت افطاری با رییس‌جمهور منتخب» به اشتراک گذاشت.

در آن مقطع شایع شده بود که دایی با وجود عدم اعلام موضع صریح در مورد کاندیداهای ریاست‌جمهوری طرفدار روحانی است. کما اینکه دایی قبلا بارها طرفداری خودش را از سیدمحمد خاتمی اعلام کرده بود. دایی در سال ۸۳ از دست خاتمی نشان لیافت دریافت کرد.


با این وجود دایی در سال‌های بعد دیگر در مراسم افطاری روحانی شرکت نکرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هیراد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    مفسد از مفسد خوشش میاد نه از ادم پاک
    • . IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      دایی نرفت تا کیسه کشا برای بادمجان دوره قاب چینی فرصت و جای کافی داشته باشن!بهرحال از وقتی بابای جدیدی برای کیسه کشا اومده تونستن یه چند صباحی بعداز ده ها سال صدر جدول لیگ رو با امتیازهای معشیتی و جور واجوره قانونهای عجیب ببینند.یعنی اگه کیسه کشا در چنین مراسمهایی نرن کی بره.
  • احمد IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    شما یه فرد باسواد و البته آزادمرد نشون من بده که طرفدار دولت فعلی باشه. آدمای آزاده تا وقتی از افراد حمایت می کنن که مردمی هستند و وقتی از پشت به ملت خنجر زدن ازشون روی برمیگردونن. این دولت که از اول هم مردمی نبود و رایش هم نسبت به دوره قبل فقط حدود دو میلیون بیشتر شده بود، اما اون چیزی که باعث شد رئیسی با رای کمتر از یک سوم واجدین شرایط یعنی 60 میلیون وارد پاستور بشه، شرکت نکردن مردم به علت ناامیدی از ساختار سیاسی کشور بود. کشوری که رئیس دولت در حد یه تدارکاتچیه و هیچی سر جاش نیست و نهادهای مختلف چوب لا چرخ زندگی مردم میذارن، رای مردم اهمیتی نداره
    • ایرانی CA ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      همینکه بی سوادی مثل شما از دولت رییسی بد میگه نشون میده آدمهای فرهیخته هوادار دولت رییسی هستند
  • آنالیزور DE ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    جواب و دلیل عدم حضور سلطان علی دایی افتخار فوتبال ایران ؛ در متن خودتون هست ! شرکت کردن آقای دایی در ضیافت رئیس جمهور منتخب ملت در سال ۹۶ هیچ دلیلی بر این نیست که در ضیافت سال ۱۴۰۱ هم بخواد شرکت کنه . سال ۹۶ به احترام رای مردم در مراسم شرکت کرده ولی بابت انتصاب سال ۱۴۰۰ دلیلی بر حضور آقای دایی نیست .
  • فربد US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    آقای دایی تافته جدا بافته هستند، شما نمی‌دونستی مگه؟
  • حمید IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    رفته بود قابلمه بیاره نذری ببره دیر رسید 😅
  • جاوید IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    چون مرد بود!
  • امیر IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    کار خوبی کرد. دمش گرم.
  • محمد FI ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    دایی خوب گل به مالدیو زد آغای گل جهان شد رونالدو رکورد جهانی دایی ره شکست هر چند دایی ستاره جهان است نمیخاد تو بغضی مهمانی هاشرکت کند
  • محمد FI ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    دایی خوب گل به مالدیو زد آغای گل جهان شد رونالدو رکورد جهانی دایی ره شکست هر چند دایی ستاره جهان است نمیخاد تو بغضی مهمانی هاشرکت کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی