با استفاده از برند استقلال مشهور شدند/ نهادهای نظارتی به برداشت پول از درآمدهای باشگاه ورود کنند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: افراد ناشناخته از برند این باشگاه استفاده کردند و شهرت به دست آوردند.

محمد مومنی در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی مهم هفته بیست و پنجم مقابل سپاهان، اظهار داشت: خداراشکر اوضاع باشگاه و تیم خوب و به قول معروف همه چیز آرام است. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و کادرفنی نیز کارهای اجرایی خودش را به خوبی پیش می‌برد.

وی افزود: تیم مسیر خوبی را در پیش گرفته و بازیکنان تمرینات لازم برای انجام این بازی و اتفاقاتی که ممکن است در آن بیفتد را انجام می‌دهند تا خدای ناکرده در مسابقه مشکلی پیش نیاید. ضمن اینکه تیم از لحاظ روحی-روانی هم در سطح بالایی قرار دارد. باشگاه نیز بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده تا آن‌ها دغدغه بیرونی نداشته باشند. خداراشکر با فاصله امتیازی که در صدر جدول داریم، اعتماد به نفس تیم هم بالا رفته است. کادرفنی حتما سپاهان را آنالیز کرده و نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرده است. البته هر دو تیم از هم شناخت کافی دارند.

مومنی در مورد اینکه سپاهان با نتیجه تلخی از آسیا حذف شد و آیا ممکن است به خاطر افت روحی آن‌ها، بازی آسانی پیش روی استقلال باشد، عنوان کرد: سپاهان به خاطر بازی با تیم‌های خوب و سطح بالا در آسیا، چند بازی از ما جلوتر است. الان انسجام و هماهنگی خوبی دارند و چند بازی سخت آن‌ها را به خوبی در شرایط مسابقه قرار داده، شاید از نظر بدنی و همچنین روحی در معرض آسیب باشند اما نباید فراموش کنیم که تقابل ایندو تیم همیشه جذاب بوده است. سپاهان چیزی برای از دست دادن ندارد و مقابل تماشاگرانش بازی می‌کند که همین مساله قطعا انگیزه‌شان را بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: با شرایط استقلال باید تلاش بیشتری داشته باشد و با کسب امتیاز از این بازی فاصله خودش را در صدر جدول حفظ کند. قطعا خط آتش بزرگ استقلال با وجود یامگا، ژستد و مطهری ابزار خوبی است که فرهاد مجیدی می‌تواند از آن استفاده کند. اندیشه‌های دو مربی جوان که یکی در صدر و دیگری در رده سوم جدول لیگ برتر حضور دارد، می‌تواند جذابیت‌های این دیدار را بیشتر کند و امیدوارم این جذابیت‌ها در نهایت به موفقیت استقلال منجر شود.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص اینکه استقلال موقعیت خوبی در صدر جدول دارد و آیا ممکن است این مساله باعث غرور تیم در 6بازی باقی مانده و به خطر افتادن این جایگاه شود، گفت: فاصله 6 امتیازی در 6 بازی باقی مانده نباید باعث غرور شود. هر لحظه ممکن است هر اتفاقی بیفتد. باید در این بازی‌ها زحمت بیشتری بکشیم تا با همین شرایط فصل را تمام کنیم. فرهاد در عین جوانی، تجربه زیادی به دست آورده که قطعا در ادامه راه به تیم کمک می‌کند. از دست رفتن جام حذفی شاید حادثه تلخی بود اما این مساله تیم را مصمم‌تر می‌کند تا با همین فاصله قدم به قدم به قهرمانی نزدیک تر شود. قطعا همه ما تلاش می‌کنیم که شرایط مهیا شود و در این راه مساله یا چالشی برایمان به وجود نیاید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد تلاش برخی ازمدیران قبلی این باشگاه برای دریافت مطالبات و سود پول‌های هزینه شده خودشان که مشکل جدیدی برای باشگاه است، گفت: دریافت مطالبات حق طبیعی این عزیزان است اما به هرحال باید این را در نظر گرفت که آن‌ها از لوگو و برند استقلال استفاده کرده‌اند. من به شخصه نیاز ندارم از اعتبار استقلال استفاده کنم. وابسته به استقلال هستم و در این مکتب رشد کردم. الان هم برای موفقیتش تلاش می‌کنم.

وی افزود: اما افرادی که ناشناخته بودند، آمدند و از این برندینگ استفاده کردند. برای خودشان شهرت به دست آوردند و در جاهای مختلف اداری اعتبار کسب کردند. این مساله باعث ترقی آن‌ها شده است. باید این نکات به خصوص در صدور احکام در نظر گرفته شوند. اگر هزینه‌ای برای باشگاه انجام دادند، باید همان را دریافت کنند. نباید باشگاه استقلال ضرر کند.

مومنی تصریح کرد: به خاطر پول‌هایی که دیروز در جای درست و با خردجمعی منطقی هزینه شده الان نباید سودی عایدشان شود. چون آن‌ها هم با همین اعتبار، استفاده برده‌اند. پس پول خوشان مسترد بشود کفایت می‌کند و نباید این رویه باب شود. به خاطر اعتبار خودشان و رضایت دوستانشان این کار را کرده‌اند و روی دیگر سکه این است که آن‌ها هم سود برده‌اند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه ظاهرا درآمدهای باشگاه در ابتدا به حساب شرکت‌های زیرمجموعه این افراد واریز و پس از کسر درصدی از آن وارد حساب باشگاه می‌شده، اظهار داشت: نهادهای نظارتی باید در این مورد کنکاش و از دوستان سوال کنند تا باشگاه استقلال از این قضیه متضرر نشود. آن افراد باید پاسخگوی این مساله باشند. اگر این اتفاقات رخ داده نباید راه فراری داشته باشند.

مومنی در مورد جلسه روز گذشته با حضور مدیرعامل باشگاه و مشوقین تیم، گفت: جلسه خوبی برگزار شد و مشوقین باشگاه دعوت بودند. هماهنگی کاملی برای سکوها ایجاد شد تا سعی کنیم روی سکوها اتفاقات ناگواری به خصوص از نظر گفتاری نیفتد. باید تیم خودمان را تشویق کنیم و به بازیکنان خودمان انرژی بدهیم. همیشه مکتب استقلال این بوده که دیگران را تخریب نکند. همیشه براساس فرهنگ ایرانی و مکتب استقلال رفتار کردیم تا جای توهین به افراد دیگر وجود نداشته باشد و سرآمد مسائل فرهنگی در فوتبال کشور باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی