نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سپاهان خیلی راحت استقلال را شکست می‌دهد/ فوتبال تیم مجیدی را قبول ندارم/ صدرنشینی این تیم به خاطر نتایج ناپلئونی است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

عباس آقایی هافبک سابق پرسپولیس و سپاهان می‌گوید شاگردان نویدکیا به راحتی می‌توانند استقلال را شکست بدهند.

عباس آقایی که در دراماتیک ترین قهرمانی سرخپوشان با افشین قطبی حضور داشت به دلایل ناکامی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست و یکم پرداخته است.

آقایی در ابتدای صحبت هایش در خصوص عملکرد سپاهان در آسیا گفت: از نیم فصل دوم مشکلات روانی گریبان گیر سپاهان شد و آنها با این مشکل وارد مسابقات آسیایی شدند. این تیم عملکرد بدی در مسابقات نداشت و در بحث مالکیت توپ، خوب عمل می‌کرد اما در فوتبال حرفه ای وقتی شما توپ را گل نکنی، متاسفانه این اتفاقات رخ می‌دهد.

او با اشاره به شکست های پر گل سپاهان ادامه داد: به نظر می‌رسد خط دفاعی سپاهان با مشکل مواجه است. حتی اگر به بازی های نیم فصل اول این تیم هم نگاه کنیم می‌بینیم بازیکنان در خط دفاع عملکرد مقتدرانه ای نداشته‌اند؛ دلیل نتیجه گیری خوب سپاهان خط جلویش بوده و آنها بودند که اجازه نداده‌اند تیم حریف بر بازی سوار شود و به همین دلیل ضعف خط دفاعی مشخص نشده بود. اما در آسیا وقتی تیم ها به سپاهان فشار آوردند، این ضعف مشخص شد.

آقایی سپس در مورد اینکه سپاهان با وجود حضور ستاره ها، در لیگ هم نتوانسته نتایجی در حد قهرمانی بگیرد گفت: به نظر می‌رسد سپاهان در داخل خود مشکلاتی دارد. سالی هم که من در سپاهان بودم این مشکلات وجود داشت؛ مسائل حاشیه ای درون تیمی روی عملکرد تیم هم تاثیر می‌گذاشت. البته چون من داخل تمرین نیستم نمی‌توانم دقیق بگویم اما قطعا بازیکنان با یکدیگر یا با کادر اختلاف نظرهایی دارند که روی تیم نیز تاثیر گذاشته است. مشخص است بازیکنان مثل فصل قبل با تمام وجود بازی نمی‌کنند یا تمرکز کافی ندارند و این باعث شده که آنها در حالت صد در صد خود نباشند.

بازیکن اسبق سپاهان درباره انتقادهایی که به محرم نویدکیا وارد می‌شود و اینکه عده ای معتقدند او نمی‌تواند به خوبی از ستاره ها بازی بگیرد گفت: محرم فوتبالیست خیلی خوب و با شخصیتی است و اینکه نمی‌تواند درست از ستاره ها بازی بگیرد از نظر من درست نیست چون او فوتبال را خوب می‌فهمد و برایش تفاوتی ندارد بازیکنش ستاره باشد یا یک بازیکن معمولی. فقط بحث تجربه محرم باقی می‌ماند چون تجربه است که در چیدمان اول بازی، تعویض های به موقع، آنالیز و ... به یک سرمربی کمک می‌کند.

او درباره تقابل سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که می‌تواند بر روی تعیین قهرمان لیگ هم تاثیرگذار باشد گفت: درست است که استقلال در طول فصل باختی نداشته اما باید در نظر بگیریم که همه بازی ها را ناپلئونی برده است. به نظر من سپاهان به راحتی می‌تواند این تیم را شکست دهد. البته قطعا بازیکنان سپاهان بخاطر حذف از آسیا درگیر مشکلات روحی شده‌اند اما کادرفنی قطعا روی این مسئله کار می‌کند. از نظر فنی سپاهان به مراتب از استقلال بهتر است.

آقایی افزود: من به شخصه عملکرد استقلال را قبول ندارم و به نظر من از لحاظ تیمی سپاهان و پرسپولیس خیلی بهتر هستند. موفقیت فعلی استقلال بخاطر انگیزه بازیکنان جوانش است و حضور در صدر جدول به آنها روحیه می‌دهد وگرنه در همه پست ها نسبت به پرسپولیس و سپاهان ضعیف تر هستند.

او در ادامه در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: در سال‌های اخیر شکل تیمی پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است؛ برای مثال سرخپوشان یک فصل فورواردهایشان را از دست دادند و یک فصل دیگر دفاع وسط های فیکس‌شان جدا شدند. همه این تغییرات روی هم انباشته شدند و امسال خودشان را نشان دادند. از طرفی پرسپولیس هم نتوانست جایگزین های توانمندی جذب کند و این شرایط به وجود آمد اما باز هم با این وضعیت پرسپولیس شاهکار کرده چون ۸۰ درصد تیم نسبت به دو سه سال قبل جدا شده‌اند و بازیکنان با کیفیتی هم اضافه نشده‌اند. 

او تاکید کرد: یحیی نتایج بدی با پرسپولیس نگرفته و موفق شده به جایگاه خوبی برسد. هر تیم دیگری جای پرسپولیس بود، با این میزان بازیکنی که از دست داده و نفراتی که جذب کرده، قطعا به وضعیت بدی می‌رسید.

هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به تاثیر جدایی احمد نوراللهی گفت: در سال های گذشته مهم ترین بازیکن پرسپولیس در خط هافبک احمد نوراللهی بود. در گذشته وقتی بازی گره می‌خورد، یکی از هافبک های پرسپولیس با شوت زنی یا تکنیک خود، کار را درمی‌آورد اما امسال پس از جدایی نوراللهی نفراتی مثل رضا اسدی جذب شدند؛ در صورتی که شکل بازی رضا اسدی متفاوت است و شما نمی‌توانید خواسته ای که از احمد داشتید، از این بازیکن بخواهید. به همین دلیل امسال پرسپولیس در خط هافبک شادابی و عطش کافی را ندارد.

آقایی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از نظر او سرخپوشان همچنان برای کسب عنوان قهرمانی شانس دارند یا خیر گفت: قطعا شانس دارد. سالی که ما در پرسپولیس بودیم در فاصله ۵-۶ هفته تا پایان لیگ، شش امتیاز از ما کم کردند اما ما قهرمان شدیم. به نظر من قهرمانی در این فصل هم شدنی است به این شرط که بازیکنان پرسپولیس خودشان امتیاز از دست ندهند و صلابت کافی را داشته باشند. من مطمئنم استقلال در ادامه لیگ امتیاز از دست می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    شمالنگیا حالا شدیدطرفدارسپاهان نترس نوبت شماهم میرسه
    • ابراهیم IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      قشنگ معلومه رنگی صحبت کرده تیمی که بهترین خط حمله و دفاع و بیشترین امتیاز داره کجاش ناپلئونیه؟ تازه به اذعان کارشناسای داوری دوتا دربی هم با ناداوری نبرده عجب!!عجبااا!!!
    • شهرام IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      دمت گرم آسیاب نوبت به نوبت هر وقت تونستند یه قهرمانی آسیا بیارند بعد بیان اظهار نظر بکنند
  • تاجی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    باشه شما اینطوری بگو
  • احمد عوض زاده IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    یک مسئله را نگفت آقای آقای که داوران درنتیجه گیری پرسپولیس دخیل بودن والبته شخص وزیر سلطانی فر
  • علی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    😂😂😂😀😀😀
  • احسان IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    همبن مونده این بیاد از استقلال انتقاد کنه
  • نریمان IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    صحبتهای شما در مورد استقلال از روی عقده و حسادت است ..در ضمن شما در حد و اندازه ای نیستی ک در باره باشگاه بزرگ استقلال و حتی تیم‌های دیگه نظر بدی ..چون نه سوادش را دارید نه شخصیتش....اگر جایی از بدنت میسوزه با تحلیل در باره فوتبال خنک نمیشه .....دنبال راه حل دیگه باش ....
    • ایوب محمدی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      سلام.....جناب آقایی نگفتن قهرمانی های پیروزی ...اولا .فراری دادن ستاره های استقلال بود مثلا دریک فصل ۱۶ بازیکن استقلال توسط مددی وسلطانی فراز تیم جدا شدن .....دوما تیم پیروزی توسط سلطانی فر وپسرش در طول وزارت هرچی ستاره بوده رو جذب کرده بودن وداوران با لابی اونا چیدمانش انجام می‌گرفت .....چطور مجیدی با یک تیم گمنام نتایجش ناپلیونی هست وبااقتدار بدون باخت درصدر قرارگرفته ولی اون طرف پیروزی با ۷و۸ملی پوش نتایجش خوب بوده؟ یعنی حسادت به مجیدی شمارو اینقدر بدبخت کرده که جلودوربین وخبرنگارهم نمیتونی پنهانش کنی ....خاک بر سر فوتبالی وتیمی که بازیکن وکارشناسش تو باشی...
  • لنگی حقیر IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    لنگی جماعت حرفهاشون مثل هم هست
  • سیداسحق علوی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    شما جقدر ضعیفین که به قول خودتون استقلال ضعیف رو نتونستین ببرین... بنازمت شاه فرهاد خار چشم خیلی ها
  • پیگوزی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    اولش که این تیتر را دیدم استرس گرفتم که یه وقت مبادا تیم محبوبم تو اصفهان مقابل سپاهان اولین شکستش رقم بخوره ولی وقتی به سابقش نگاه کردم متوجه شدم که در تیم های رقیب استقلال بازی کرده و دلیلی نداره که ایشون بخواد از روی منطق مصاحبه کنه 1_سپاهان تازه از بازی های آسیایی برگشته و خسته هست 2_به دلیل حذف شدن در مرحله گروهی با روحیه تضعیف شده به دیدار با استقلال میروند نتیجه بازی از نظر من = 2 به 0 به نفع استقلال
  • خوشرو IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    فازت چیه گلابی؟ از یک طرف میگی بازیکن های پیروزی و سپاهان بهترند ،از یک طرف میگی یحیی با این بازیکن ها شاهکار کرده. آدم که برای خوشایند دیگران حرف بزنه همین میشه دادا. من خودم ۲۰ ساله سپاهانی هستم اما کاملا از چشمم افتادی.
  • Iraj IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    هرچه گفتی همش غلطه آقای اغایی
  • جعفرافشاری IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    قیافه خودت ناپلئونی حالاامدی درموردتاج بزرگ نظرمیدی توحدواندازه استقلال بزرگ وشاه فرهادنیسی
  • رضا IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    ااین بازیکن لنگ در حد ی نیست که در مورد باشگاه بزرگ و بازیکنان بزرگ استقلال اینچپنن عقده گشایی کند لابد مثل لنگ که بابا مسعود بی مغز براشون همه چیز رو فراهم گرده و حتی این وزیر هم به همان اندازه داره بهش انواع کمک ها را میکنه وجام پیکی ب لشون اورده که پیشکسوتان خودشون هم قبو ل دارند بچه یا اقای پر مدعا که نامت اقایی هست در حد قواره بی قابلت حرف بزن ایا انباختن در فرهنگ لنگ ناپلعونی است ؟؟؟!!! خجالت بکشید عقده گشایی ویا زر زدن خرجی نداره ولی هواداران گیرت میارن ونشونت میدن
  • تاج NL ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    سپاهان ۵ تا ۵تا داره گل میخوره چطور استقلال قدرتمند را شکست میده شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • Sasha US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    شکستهای سنگین تیم خوب سپاهان باعثش وجود بازیکنانی مثل عباس آقایی و امثالهم است..که با تیم سپاهان مچ نمیشن..
  • تاجی اصیل IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    نتایج ناپلئونی رو خوب گفته حتی حریفان تاج هم خوب می‌دونن این تیم، اصلا تیم نیس. اگه اتفاقات غیرفوتبالی نبود استقلال اصلا میتونست سهمیه هم بگیره یا نه. فقط یه مربی حرفه ای مثل قلعه نوعی میتونه این تیم رو به روزهای واقعی و خوب خودش برگردونه بگونه ای که در زمین مسابقه برنده بشه و نیازی به حواشی نداشته باشه
    • حکیم دانش IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      امیر قلعه نویی مربی بود با گل گهر ی کاری نیکرد نه الان تیم ۷ جدوله و دنیا و فرهادددددددد
  • محمدطاها IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    اوکی..فوتبال تیم فرهاد مجیدی رو قبول نداشته باش برو بشین فقط فوتبال تیکی تاکا تیم گل محمدی رو ببین و باهاش حااال کن😂😂😂
  • جاعلین سرخ IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    داداشمون سرتا عقده علیه استقلاله آره تو راست میگی پرسپولیس خیلی خوب بازی میکنه مثلا جلوی تیم هوادار یا آلمینیوم اراک نساجی نفت مسجد سلیمان صنعت نفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    ایول عباس آقا پیشبینیت هم مثل بازیت عالیه حتما سپاهان برندس
    • مسعود IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      تو خواب برندس
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    دمت گرم این نتایج کمک‌های داوروکمیته انظباطی بوده وگرنه اگه داورکمک نمیکرد پرسپولیس صدربودوسپاهان فولادوگل گهرتیمهای بعدی بودن واستقلال بعدازگل گهر۵جدول بودوباصدقه سرپنالتیهای که برای استقلال گرفته وپنالتیهای که برای حریفهانگرفت باعث شده صدرجدول شده ولی دیگه نه کمک داوربه دادشون میرسه نه کمیته انظباطی ودراین ۶بازی جایگاه اصلی استقلال معلوم میشه
  • عباس IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    نه اینکه استقلال تغییر در بازیکنان نداشته و یا حتی تیمهای دیگر یعنی جنابعالی میفرمایید چند فصل به یحیی فرصت بدهند تا بازیکنان مچ بشن لطفا کارشناسی اب دوغ خیاری نکن بگو بابا مسعود رفته وسلام
  • بهزاد ایمن IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    منتخب سپاهان پرسپولیس هم نمیتونه استقلال و شکست بده😁😁😁😁😁💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    • مسعود IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      صدر صد همینه
  • حامد US ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    عباس نرو تورو خدا نرو .
  • علیرضاپیرانی IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    باریکلاکارشناس😁
  • تاج کبیر آسیا IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    خب تو چی از فوتبال حالیت میشه الدنگ اصلا سواد حرف زدن داری که میای نظر میدی کی به نظر دادن تو احتیاج داره
  • حسین شهریاری IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    من نمیدونم این لنگی ها مثل کبک سرشون وکردن زیر برف یا اینکه توهم دارن آقای لنگی عزیز پرسپولیس نسبت به فصل قبل نورالهی واز دست داده وبجاش چند تا نورالهی گرفته ولی استقلال هم از فصل قبل قایدی ودیاباته و...از داده که هیچ توی همین فصل دوتا مدافع اصلی وازش گرفتن هی میگه نوالهی رفته چشمان کور شده شان یزدانی ومرادمند این فصل ونمیبینن.هوچیگری هم اندازه داره والا به خدا
  • احمدي IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    شتر در خواب بیند پنبه دانه....... بردار من نتایج سال های اخیر پیروزی رو نگاه کن بعد اظهار نظر کن لطفا..
  • کلمران زارعی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    درود شاه فرهاد عاشقانه دوستت داریم:این قهرمانی(با سرمربیگری شاه فرهاد برای پرسپولیسی های عزیز )چه طعمی دارد؟؟؟
  • عادل دست كج IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    "در سال‌های اخیر شکل تیمی پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است؛ برای مثال سرخپوشان یک فصل فورواردهایشان را از دست دادند و یک فصل دیگر دفاع وسط های فیکس‌شان جدا شدند. ... " يعني دري وري گفتن براي اينها نهادينه شده است!!! خب مرد حسابي در اين سالهاي بابا مسعودي! تغييرات كدام تيم بيشتر بوده است؟ كدام تيم در يك فصل 17 بازيكن از دست داد؟
  • ر IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    برای دیده شدن، به مجیدی باید حمله کنم
  • علی کریمی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    سلام حرف آقائی رامن هم قبول دارم آخه کسی که تیم بارسلونا راقهرمان اسپانیا کرده بایستی تیم ایرانی راقبول نداشته باشه خواهشا آقائی جان بیاتیم ایران راهدایت کن شایدباوجودشما به مرحله دوم جام جهانی صعود کنیم
  • تقی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اره والله بازیکنی های زیادی از لنگ جدا شدند بازیکنای که از بیرون زمین بازی را درمیاوروند مثل مسعود .حسن .جهانگیر .وزیر اخه ادم بی سواد میشه یه بار هم شده از شما لنگی ها یه حرف حسابی بشنویم استقلال در این ۵ سال همه ساله ۷۰ در صد تیمش عوض شده ۴ تا مربی جابجا شده پرسپولیس فقط یه نورالهی را از دست داده اونا میگی ولی نمیخوای بگی استقلال کل تیمش رفتند
  • عشق است استقلال IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    شاه فرهاد بد سوزونده
  • لر اصیل تاجی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    کارشناس کی بودی تو؟ برو بچه دو تا بازیکن از پیروزی جدا شده ولی تاج کبیر 70درصد تغییر داشته چرا مغلطه میکنی امسال پیروزی دوتیم شده هم بابا وهم مامانشونواز دست دادن تنها دلیل پایین بودن پیروزی در ضمن مثل اب خوردن سپاهانو درهم میپیچیم
    • علی احمدی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      همون کارشناسی که نوری هست،اینم همونه،چرا میسوزی ،۲۰ درصد از جدا شدها از اول فصل رو بگو و۱۰ درصد از اضافه شدها روهم بگو ،شما کیسه کشا منطق ندارید وهمیشه یکطرفه به قاضی میرید
    • ... IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      اون ۷۰ درصد رو فرستادین تیمهای دیگه تا بهتون پاس گل بدن یا پنالتی بهتون اهدا کنن. کل خروجیهای استقلال تو این سالها شدن نفوذیهاتون تو تیمای دیگه جهت کسب امتیاز. جالبه عنایتی جلوی پرسپولیس اتوبوس میذاره اما جلوی استقلال جاده رو باز میکنه تا هر بی‌سروپایی رد بشه و براتون گل بزنه. برو دیگه اینورا پیدات نشه.
  • اس اسی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    بابا دارین میترکید از حسودی چقد ادم حسود‌وجود‌داره
  • رضا IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    مثلا این آقا کارشناسه فوتباله،زمانی که در پرسپولیس وسپاهان بود چه جایگاهی داشت؟برو آقا کشکتو بساب
  • فرهاد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اقایی جان تو کی هستی که فوتبال استقلال قبول نداری پیروزی و سپاهان برد ناپلئونی ندارند راست میگی برد بابا مسعودی دارند جمع کن بابا جمع کن
  • آرتا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    تیمی ک ۱۰ نفره در حد لالیگا بازی میکنه ناپلئونی بالای جدوله؟؟ شماها اگه لیاقت دارین مث استقلال ناپلئونی بدون باخت بموندین😂😂 خوشم میاد دق مرگ شدن از موفقیت استقلال...البته ایشون ک عددی تشریف ندارن بخوان اظهار نظر کنن😂😂
  • Fffff IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اولا اینکه اوایل نیم فصل دوم بود که شش امتیاز کم شد و جالب بود بعد دو هفته بعد از سپاهان پنج امتیاز انضباطی کم شد که فدراسیون ایران کم کرد و اما سپاهان قهرمان میشد لابد هشت گل خورده استقلال هم ناپلئونی بوده حالا قبلا اتفاق افتاده قرار نیست همیشه پرسپولیس فاصله شش امتیازی رو جبران کنه اینا از این نگران هستند استقلال بدون باخت قهرمان بشه به امید خدا همینطور هم میشه
  • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    فکرکنم میخاد مربی سپاهان بشه خخخخ
  • سیانور IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اینقدر التماس نکن
  • حسن IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    سپاهان اوقدر گل خورد تو اسیا که نمی تونست خودشو جمع کنه حالا برای استقلال شیر شده
  • محسن..همدان IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اولا تو کی هستی که فوتبال مجیدی رو قبول داشته باشی...مارادونا..دوما اون زمانی که لنگ با کمک سلطانی فر جام میگرفت کدوم خراب شده ول بودی..
  • امیرحسین شیرالی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    چقدر آدم باید بی انصاف و کوته اندیش باشد که به نام کارشناس چنین خزعبلاتی را بیان کند، تأسف‌بار است. گ اصلا هم سوزش و حسادت در این مصاحبه مشخص نیست.
  • تاج IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    لنگی حالا می بینم چطور سپاهان تاج می بره بد شکست تورو خدا مردباش بیا بگو. دم
  • صادق IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    داوران و شانزده پنالتی گل گهر بانی صدر نشینی استقلال اجرلویی می باشد .
  • Mohmmad IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    یعنی تو این مملکت قحطی فوتبالیست هستش که میرین با همچین بازیکن آب دوغ خیار صحبت میکنین ،،بازیکنانی هستن میان صحبت میکنن و طرف تیم‌های خودشون اما اینقدر بی‌منطق حرف زدن جالبه ،،من اصلا کاری ندارم استقلال قهرمان بشه با نه ولی ناپلئونی نتیجه گرفتن چرت محض هستش ،،تیم استقلال واقعا داره خوب بازی میکنه ،،راستی این آقا الان کجای فوتبال هستش ،،تورو خدا تو انتخاب فوتبالیس یا کارشناس برای صحبت دقت کنین ،،ممنونم
  • جعفر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اگر کمک سازمان لیگ و داوران در سالهای قبل و حتی همین امسال نبود، لنگ هیچی نمیشد. لنگ امسال درحد سهمیه هم نیست. فقط اگر پنالتی های استقلالو توی دربی رفت و برگشت گرفته بودن، فاصله میتونست۱۲ امتیاز باشه.
  • مانا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    خیلی درست گفتی عباس آقا واقعا استقلال خیلی کثیف بازی میکنه و نتیجه میگیره در صورتیکه واقعا تیمهای سپاهان و پرسپولیس زیبا بازی می‌کنند.
    • Army forever IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      اره مثلن ییا خیلی تاکتیکی و بدون باخت و گل خورده بازی میکنه اره واقعا حق باشماس بسیار زیبا بازی میکنین🤣🤣🤣
  • ژرمن FR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    توهمون آدم فروشی نیستی که گفتی نکونام عمدا زد پای لطفی رو شکست برو کشکتو بساب
  • فرید IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    اصلا دوستان استقلالی چرا خودتان را ناراحت میکنید حالا اگه این حرفها را علی دایی یا کریم باقری گفته بود هم یه حرفی مگه این اقایی اصلا کجای فوتبال ایران بوده که نظر میده تو پرسمولیس هم مالی نبود . بابا اصلا کسی نمیشناست وقتی میگن اقایی بچه ها فکر میکنن کسی داره باباشو صدا میکنه چون اسمی ازت نشنیدن ..😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    کاش واسه روزایی ک سلطانی بود و قهرمانی و امتیازات لنگ زبون الانم داشتی. اززمانی ک مجیدی اومده. دارن میسوزن
  • رسول IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    کاش اول از دستاوردهای مربیگریش میگفتم کمی فیض ببریم. حیف شد
  • مصطفی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    فکر میکنم بعد از خوندن این کامنت ها آقایی حساب کار دستش اومده .
  • سعید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    با سلام واقعا باید تاسف خورد چرا تریبون رو در اختیار یه دسته آدم می‌ذارن که اعلام نظر کنند هفته بیست و چهارم و شش بازی به اتمام لیگ مانده استقلال ۳۳زده و ۸خورده تفاضل ۲۵گل پرسپولیس ۳۴زده و ۱۷ خورده تفاضل ۱۷ گل سپاهان ۳۵زده و ۲۰خورده تفاضل ۲۰گل یکم دقیق نگاه کنی می فهمی آقایی چرت و پرتی گفته پرسپولیس یک گل و سپاهان ۲گل بیشتر زدند در بیست و چهار هفته ایی که گذشته حالا همین یکی و دو گل بیشتر بیان کننده برده های ناپلئونی استقلال هست عجب!َ!!
  • حامد IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    داداش از استقلال ننویسی روزه ات قبول نمیشه؟؟ کمی هم از عشق و محبوب قرمزت بنویس. ناراحتیتون قابل درکه. فقط اون رنگ آبی رو از لوگوتون بردارید. چون استحقاقشو ندارید. چون بیطرف نیستید.
  • سالار IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    من به عنوان یک استقلالی 💙باتعصب میگم که آقایی راست میگه اگر به خاطر نتیجه های غیر فوتبالی نبود به خدا قسم لونگ هرگز قهرمان ایران نمیشد حتی اگر برانگو یا کسی دیگه هم مربی تیم لونگ بود نتیجه را داوران رقم میزدن نه تیم لونگ حالانه درچندسال گذشته به نفع لونگ بوده اگر به جای استقلال هرتیم دیگری الان صدرجدول بود این شعار لونگها بود چون در پنج سال گذشته داوران نتیجه ها را رقم میزدن وهمیشه گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد اگر لونگ خودش نتیجه میگرفت امسال حداقل یک جام میگرفت یا سال آینده در لیگ جز 7تیم بالای جدول قرار میگیرن
  • بهمن GB ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    آقای لورن بلان شما بیا خروجی های هر ساله استقلال رو ببین بعد بیا نظر بده اگه لنگ شما بجای استقلال بود الان توی دسته های پایین تر داشت توپ میزد
  • تاج کبیر IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    آقایی خیلی آقایی معلومه که هنوز از صدر نشینی سرورت سوزش داری طبیعی که هر شخصی که دشمن تاج باشه چنین نظرات غلط میده. بهتره بری در مورد تیم خودت نظر بدی که بدون بابا مسعود و مامان آذر داره نابود میشه چگونه از این وضعیت خارج بشه. سرورت با چهار گل سپاهان در اصفهان را از پیش رو بر میدارد.
  • امان SA ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    آره تو راست می گویی استقلال تمام بازی هایش را بی دلیل برده یعنی عاشق فهم فوتبالی تو هستم یک نفر چقدر می تواند بی ربط حرف بزند فقط شش بازی به پایان فصل مانده اونوقت تیمی که باخت نداشته به زعم این کارشناس توان ندارد و الکی به اینجا رسیده خبر آنلاین چشم بازار را کور کرد با کارشناسان فوتبالی که برای تخریب استقلال علم می کند آخر درک فوتبال هستند
  • احمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    شمادرموردنتایج تیم خودت نظر بده کاری به تیم استقلال نداشته باش لنگی
  • استقلاایم IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    میشه بگی کی تو رو قبول داره لنگی .
  • سید محمد رضا حسینی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    تو کی هستی که میای برای استقلال بزرگ حرف میزنی حسود شما برین تیم دولتی تون رو جم کنید
  • لنگی سوز IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    نکشیمون نوسترادانوس تو خوابم نمیتونید تاج کبیر و ببرید
  • شاهین IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    فقط اونجایی که گفت سپاهان و لنگ از همه لحاظ از استقلال سر ترن آیا دفاع جز اینا نیس حجم عقده رو ببین که لنگی که نیروی زمینی رو نمی تونه ببره از استقلال قوی تره
  • قاسم IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    آخه تو حرف نزنی نمیکنه لالی تو استقلال بردی تو خواب،،نه که لنگیها پنچ سال ناپلیونی قهرمان شدن
  • محمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    همین مونده تو در مورد استقلال و مجیدی نظر بدی ...بعید می‌دونم مجیدی تورو بشناسه
  • محمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    لنگی میسوزه که امسال رنگ صدر ندیده
  • Eses IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    اخه لنگی چه ناپلئونی،اتفاقا شما ناپلئونی نتیجه گرفتین اگر غیر این بود که باید رفت و برگشت پنالتی مارو میکرفتن الان ما۶۰ امتیاز داشتیم شما ۴۸ امتیاز قهرمانیمونم تموم شده بود مه الان امثال شما مذخرف نگین،به خوری چشمتون سپاهانم میزنیم
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    فوتبال استقلال رو قبول نداری؟؟؟ خودت رو کسی قبول داره !!؟؟
  • احمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • عادل IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    از غار اومده بیرون.برو بابا مسعود دیگه نیست.
  • ایرانی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    آقای آقایی عزیز وکار بلد خیلی خوب وکارشناسانه تحلیل کردند درود بیکران به ایشوگ
  • پرسپولیس IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    امسال هم پرسپولیس قهرمان کیسه درحدی نیست که بخوادجام قهرماني بگیره هرکسی که بانظرمن مخالف هست حاضرم میلیونی شرط ببندم بدبختهای که پارسال وزیر ورزش سوژه قهرماني پرسپولیس کرده بودن امسال‌ باید پوزه شون بخاک مالیده شود
  • علی قادری IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    اینجا نشون داده که خودش از فوتبال چیزی نمیفهمه رنگی حرف زدنش جای خودش
  • محمد علی پروانه IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    الان کجا فوتبال قرار داری تو موقع دوران فوتبالی خود همش مصدوم بودی مفت خور بودی چند بازی ملی داری چند گل زدی تمام عمر خود هم ملی هم باشگاهی چند سالگی کم اوردی فوتبال رها کردی فقط آویزان باشگاه خود بودی برای پول
  • حسین IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    دم فرهاد مجیدی گرم که امسال دوست ودشمن خودی وبی خودی رابانتایجش تا سرحدانفجاربرد.قرارنیست فوتبالی که تیم استقلال بازی می‌کنه باب میل یکی مثل تو باشه همین که شماروبسوزونه کافیه.شماهم آخرین نفری نیستی که درحال سوختنی..🍌🍌🍌🍌
  • یوسف IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    یه تیم ناپلونی ببره بهتر از اینکه بابا مسعود براش جام بگیره
  • تاج تاج IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    آقای آقایی و امصالح شما از رو عقده حرف میزنن ۵سال قهرمان نشدین قهرمانتون کردن.
  • مج IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    هنوز واسه تو وبزرگترازتو زوده که استقلال یل قاره کهن رابشناسد لیاقت نصف ستاره راهم نداشته ایید سکوت
  • عقاب تیز بین IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    شما کیسه کشا فصل های قبل کجا بودید ۱۰ ساله ازتون خبری نبود الانم زیاد دلتون خوش نباشه سرورتون عشقپولیس بازهم قهرمانه
  • علی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    قابل توجه لنگ جام ندیده بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامید؟ حتی اندازه پاس همدان هم نیستید باخت مفتضحانه لنگ درسال۴۷روسرچ کنیدوببینید اون سال اسم اتیغه لنگ همایون بود اسنادومدارک این بازی توسط ویکی پدیا که معتبرترین دانشنامه آزاده ثبت شده خودتونم نمیدونیددنبال چی هستیدوبه چیتون مینازید؟ به اون ستاره مسخرتون که ای اف سی حتی اجازه زدنش روپیراهنتون توبازیهای آسیایی رونمیده بهتره هیچی نگیدوگرنه ایرالکووصنعت پیداشون میشه الهلال واولسان هیوندای وکاشیماآنتلرز بماند قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا جزوی از ساخته ذهن متوهمتون شده حسرت جام باشگاه‌های آسیا روبگورمیبرید چندین بارتوفینال جام باشگاه‌های آسیا بازی کردیدکه همه روباختیدوکشتیتون به گل نشسته زنده باد شاه فرهادواستقلال که پرافتخارترین تیم آسیاست فقط اس اس
  • علی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    قابل توجه لنگ جام ندیده😳 بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامید؟😁 حتی اندازه پاس همدان هم نیستید 😂 آرزوهای شمابرای ما استقلالیااااخاطره شده 🏆🏆 لنگ بعداز۶۰سال دویدن هنوزم نتونسته قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شه🐔🐔🐔🐔🐔 اون وقت اسم خودشم قهرمان آسیامیذاره💩 شمااگرمثل تاج کبیر دوبارقهرمانی جام باشگاه‌های آسیا روداشتیدچیکارمیکردید؟💙 دلم برای لنگ جام ندیده میسوزه😭 قهرمانی آسیاجزوی ازتوهمات ذهن متوهم لنگه🤩 زنده باد شاه فرهادواستقلال که پرافتخارترین تیم آسیاست 🥰🥰🥰🥰🥰 قهرمانی لیگ ایران روهم پیشاپیش به استقلالیااااااای بامرام تبریک میگم😘 فقط اس اس 👊👊👊👊👊
  • علی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    قابل توجه لنگ جام ندیده😳 بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامید؟😁 حتی اندازه پاس همدان هم نیستید😂 یه سورپرایز براتون دارم 🤩 باخت مفتضحانه لنگ درسال۴۷روسرچ کنیدوببینید اون سال اسم اتیغه لنگ همایون بودکه(۸-۰)تاج کبیر ترکوندش👊👊👊👊👊 اسنادومدارک این بازی توسط ویکی پدیا که معتبرترین دانشنامه آزاده ثبت شده😘 لنگ خودشم نمیدونه دنبال چیه وبه چیش مینازه🤣 یه ستاره مسخره داره که (ای اف سی)حتی اجازه زدن اون ستاره الکی روپیراهن لنگ توجام باشگاه‌های آسیایی رو نمیده💩 زنده بادشاه فرهادواستقلال که پرافتخارترین تیم آسیاست🇸🇴🇸🇴🏆🏆💙🧿🎯⚽️ اس اس آسیایی سرورلنگیاااااااایی 🧢🧢 فقط اس اس 🦅🦅🦅🦅🦅
  • علی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    قابل توجه لنگ جام ندیده بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامید؟ حتی اندازه پاس همدان هم نیستید یه سورپرایز براتون دارم باخت مفتضحانه خودتون درسال۴۷روسرچ کنیدوببینید اون سال اسم اتیغه لنگ (همایون)بودکه بانتیجه (۸-۰) تاج کبیر ترکوندش اسنادومدارک این بازی ذلت بارتون در(ویکی پدیا)که (معتبرترین دانشنامه آزاده)ثبت شده قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا جزوی از ساخته های ذهن متوهم لنگ شده خودتونم نمیدونیددنبال چی هستید و به چیتون مینازید فکرکنم به اون ستاره مسخرتون که (ای اف سی)حتی اجازه زدنش روپیراهنتون توبازیهای آسیایی رونمیده مینازید بهتره هیچی نگیدوگرنه (ایرالکووصنعت نفت)پیداشون میشه الهلال واولسان هیوندای وکاشیماآنتلرز بماند چندین باررفتیدفینال آسیاکه هرچندبارشم کشتیتون به گل نشست ومثل لشکرشکست خورده برگشتید اصولا تیم( نتونی) هستیدیعنی نمی‌تونید حسرت قهرمانی آسیا روهم که به گورمیبرید آرزوهای شمابرای ما خاطره شده شما لنگیا اگرجای ما استقلالیای کاردرست بودیدچیکارمیکردید؟ دوبارقهرمان آسیاشدیم وحتی خوشحالی هم نکردیم دلم برای لنگ ولنگی ولنگیامیسوزه ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌
  • علی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    لنگ جام ندیده😁😁
  • حسین IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    معلومه که سواد فوتبالی خوبی نداره وکاملا برخورد رنگی داشته ودارد اینگونه اظهار نظر ها ملاکی وتوجیهی علمی ندارد فقط احساسی وبدور از منطق عقلانی است
  • تاج کبیر IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    آقای آقایی چطور به خودت اجازه دادی در باره تیم بزرگی مثل تاج کبیر اظهار نظر کنی تو در اندازه تیم دسته دومی هم نیستی چقدر آدم می‌تونه حسود و حقیر باشه در باره تیمی که صدر جدول و بدون باخت هست اینجوری خودشو کوچیکه کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی