تمجید کارشناسان یورو اسپورت از ستاره اسنوکر جهان/ سالیوان توقف‌ناپذیر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سالیوان با پیروزی در بخش اول و دوم فینال رقابت‌های قهرمانی جهان، یک گام به رویای خود نزدیک شد.

رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان که به فینال رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان رسیده است، شب گذشته در این مرحله به مصاف جادترامپ رفت. در بخش اول فینال رقابت‌های قهرمانی جهان، رونی اُ سالیوان توانست با نتیجه ۵ بر ۳ جادترامپ را شکست دهد. در بخش دوم فینال بازهم رونی اُ سالیوان مرد برتر میدان بود و توانست نتیجه را ۱۲ بر ۵ به سود خود به پایان برساند تا دو ورزشکار برای بخش سوم فینال آماده شوند.

جیمی وایت، اسنوکرباز حرفه‌ای چپ‌دست اهل انگلستان و کارشناس یورواسپورت در خصوص عملکرد اُ سالیوان گفت: اُ سالیوان مانند یک استاد است چرا که راحت می‌چرخد و بر توپ خود کنترل دارد.

وایت در خصوص ترامپ گفت: جاد ترامپ پایین‌تر از انتظارات در این مسابقه حاضر شد. می‌توان گفت ترامپ به هیچ عنوان اُ سالیوان را تحت فشار قرار نداد. باید گفت که رونی هر روز قوی‌تر می‌شود!

آلن مک مانوس دیگر کارشناس یورو اسپورت درحالی که اُ سالیوان را غیر قابل توقف می‌داند، افزود: اُ سالیوان فوق‌العاده بود و درخشید.

رونی اُ سالیوان که پیش از این شش بار قهرمان جهان شده بود، مصمم است که ترامپ را شکست دهد تا هفتمین عنوان قهرمانی را به نام خود کند. همچنین جاد ترامپ به دنبال دومین عنوان جهانی خود است.

اُ سالیوان که در بین هواداران اسنوکر با لقب موشک شناخته می‌شود، بی صبرانه منتظر است تا بتواند هفتمین قهرمانی جهان را به نام خود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی