یورگن کلوپ؛ ویارئال - لیورپول
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول از رویکرد و ذهنیتی که بازیکنانش در نیمه دوم بازی مقابل زیردریایی زرد از خود نشان دادند، تمجید کرد.

یورگن کلوپ که تیم تحت‌هدایتش در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با جبران شکست ۲-۰ نیمه اول مقابل ویارئال، موفق شد به برتری ۳-۲ مقابل میزبانش برسد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵-۲ پیروز و راهی فینال این رقابت‌ها شود، گفت: «ذهنیتی که بازیکنانم در نیمه دوم از خود نشان دادند، فوق‌العاده بود. درست مثل این بود که برای اولین بار راهی فینال لیگ قهرمانان می‌شویم، حضور در فینال همیشه خاص است. در کل شب فوق‌العاده‌ای بود.»

این مربی آلمانی که در پنج فصل اخیر موفق شده لیورپول را برای سومین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، ادامه داد: «حس خاصی داریم چون رسیدن به فینال برای‌مان خیلی سخت بود. از همان لحظه اول بازی می‌خواستم که ذهنیتی قوی داشته باشیم، اما نیمه دوم اینطور بود. نحوه بازگشت ما در نیمه دوم بسیار خاص بود. این یک عملکرد عالی از جانب بازیکنان ما به شمار می‌رود.»

وی در خصوص تعویض دیوگو ژوتا در آغاز نیمه دوم و به زمین فرستادن لوئیس دیاس به جای او اظهار داشت: «ژوتا مشکل ما در نیمه اول نبود. در نیمه اول ۱۱ مشکل (اشاره به عملکرد ضعیف تیم) داشتیم. شروع واقعاً سختی داشتیم و به نظر می‌رسید که تحت تأثیر بازی ویارئال قرار گرفته‌ایم. هیچ آمادگی واقعی نداشتیم و در فضاهای مناسب بازی نکردیم. در دستان آنها بودیم و ذهنیت درستی نداشتیم. فشار را احساس کردیم و این یک مشکل فوتبالی در نیمه اول بود. باید آن را به روش فوتبالی حل می‌کردیم. باید فوتبال مدنظرمان را شروع می‌کردیم. وقتی خطوط ویارئال را شکستیم، ‌فضاهای نصفه و نیمه را پیدا کردیم و آزادتر و منعطف‌تر بودیم و در ادامه به گل رسیدیم.»

سرمربی لیورپول در مواجهه با این پرسش که «آیا بازی برگشت رئال مادرید و منچسترسیتی را تماشا خواهید کرد؟»، گفت: «بله. هر تیمی که به فینال راه پیدا کند، فینال فوق‌العاده‌ای خواهد شد. نه اینکه من آرزوی رویارویی با تیم خاصی را داشته باشم، اما فینال بزرگی می‌شود و هرکسی که فردا شب برنده شود یا نتیجه لازم را بگیرد، شایسته حضور در فینال خواهد بود و ما در پاریس به مصاف یکدیگر خواهیم رفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی