ماجرای مجیدی استقلالی‌ها را نگران کرد/ درخواست هواداران از سرمربی و بازیکنان تیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله چند ساعت مانده به شروع دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان همچنان نگرانی‌هایی بابت مسائل داوری برای آبی‌ها وجود دارد.

در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی طرفداری تیم استقلال، این گروه از حامیان تیم آبی تهرانی ضمن ابراز امیدواری در این باره که ناداوری‌ها علیه تیمشان ادامه پیدا نکند بابت اتفاقاتی که پس از دیدار استقلال مقابل نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی رخ داد ابراز نگرانی می‌کنند.

شبی که فرهاد مجیدی با خشم و عصبانیت شدید در نشست خبری از واژه "شیتیل" استفاده کرد و در ادامه علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع علناً واکنش نشان داد.

طرفداران تیم استقلال از این بابت ابراز نگرانی می‌کنند که مبادا کمیته داوران نسبت به اتفاقات آن روز قصد تلافی کردن هجمه فرهاد مجیدی علیه کمیته داوران را داشته باشد!

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال از ساعت ۱۸ و ۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار خواهد شد. داوری که در همین کانال‌ها نسبت به قضاوت‌های او برای استقلال موضوعات مختلفی مطرح شده و هواداران استقلال از بازیکنان شان خواسته اند کار را با قدرت تمام کنند تا مشکلات احتمالی داوری گریبانگیر تیم شان نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داوران نا عادل IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    مثل فینال جام حذفی تاج کبیر و تراکتور که موعد بنیادیفر روی هر سه گل تراکتور تاثیر گذار بود و هر سه گل تراکتور با خطا ی به ثمر رسید البته به کمک موعد بنیادی فر
  • شمسعلی. GB ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    استقلالیها نگران نباشید شما همچنان مورد حمایت بابا حمید و ماجدی و کمیته ی داوران هستید
  • امیر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    خود مجیدی بیشتر مشکل داره تا داوری. کسی که دانش مربیگری نداره چرا از داوری بهانه می گیره ؟
  • هوشنگ IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    این بازی که برگزار شده و تموم شده هواداران استقلال برای چه نگران باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی