نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
داستان قهرمانی برای پرسپولیس تازه شروع شده است/ در مورد تمدید قراردادم پایان فصل تصمیم می‌گیرم
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سیامک نعمتی هافبک تیم پرسپولیس که اخیراً از بند مصدومیت رها شده، می‌گوید هر زمان کادرفنی صلاح بداند، بازی خواهد کرد.

امید یوسفیان؛ پرسپولیس بعد از چند بازی ناکامی، بالاخره موفق شد در سال جدید به پیروزی برسد و سرخ پوشان با دو گل در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از سد پیکان گذشتند. سیامک نعمتی‌هافبک پرسپولیس که مدت‌ها مصدوم بود، کم کم آماده بازی کردن می‌شود و طی هفته‌های اخیر هم آمادگی خوبی در تمرینات داشته است. سیامک با وجود حضور در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای بازی با پیکان، فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد. با سیامک در خصوص شرایط خودش و البته شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از شرایط خودت برای ما بگو. از چه زمانی می‌توانی برای پرسپولیس بازی کنی؟

خب من بعد از عمل جراحی که انجام دادم، چند هفته ای نیاز به ریکاوری داشتم تا بتوانم در تمرینات تیم شرکت کنم. خداراشکر چند هفته ای می‌شود که به تمرینات اضافه شدم و به لحاظ بدنی هم به آمادگی نسبی رسیدم. ۱۰۰ درصد نه ولی تا حدود زیادی آماده ام تا بازی کنم. طی روزهای اخیر هم تمرینات خوبی داشتم و الان هم می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم. در واقع هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند، درخدمت تیم خواهم بود و به تیم کمک می‌کنم.

در مورد بازی مقابل پیکان چه صحبتی داری؟

خب بعد از اینکه ما نتوانستیم مقابل هوادار پیروز شویم و در جام حذفی هم حذف شدیم، نیاز مبرمی‌به برد در بازی مقابل پیکان داشتیم تا بتوانیم وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم. خداراشکر با وجود اینکه حدود یک ساعت ۱۰ نفره بودیم، نمایش بسیار خوبی داشتیم و توانستیم ۳ امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم. فکر می‌کنم با این برد شرایط تیم ما خیلی بهتر خواهد شد و امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم.

به نظرت اخراج امید عالیشاه درست بود؟

واقعا نمی‌دانم. من خیلی از صحنه دور بودم و نتوانستم تشخیص بدهم. کارشناسان باید در خصوص این صحنه نظر بدهند، هرچند واقعا وقتی کارت قرمز به امید داده شد ما شوک شدیم و نفهمیدیم چه اتفاقی رخ داده است.

با توجه به تساوی استقلال مقابل سپاهان و کم شدن اختلاف امتیاز، چقدر به قهرمانی در این فصل امیدواری؟

من فکر می‌کنم داستان قهرمانی پرسپولیس تازه شروع شده و هنوز خیلی چیزها ممکن است عوض شود. ۵ بازی تا پایان فصل باقی مانده و جبران ۴ امتیاز اختلاف در دیدارهای باقی مانده نشدنی نیست. پرسپولیس در این سال‌ها قدرتش را نشان داده و به همه ثابت کرده که کار غیرممکن وجود ندارد. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی‌های باقی مانده هم امتیازات کامل را کسب کنیم و در پایان فصل جام قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. ما کاری به بازی‌های سایر تیم‌ها نداریم و تمرکرمان فقط روی تیم خودمان و بازی‌های پیش رو است. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

حضور هواداران را در ورزشگاه چطور می‌بینی؟

به نظرم اتفاق بسیار خوب و مهمی‌بود. خیلی دلمان برای هواداران تنگ شده بود و حضورشان واقعا قوت قلبی برای پرسپولیس است. امیدوارم در آینده شاهد حضور حداکثری آن‌ها در ورزشگاه باشیم و بتوانیم در کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

داستان قهرمانی برای پرسپولیس تازه شروع شده است/ در مورد تمدید قراردادم پایان فصل تصمیم می‌گیرم

همانطور که اعلام شد در صورت تساوی امتیازات در هفته آخر ،بازی رو در رو ملاک تعیین قهرمان خواهد بود. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من نمی‌دانم چه تصمیمی‌گرفته شده و یا در آینده گرفته خواهد شد. راستش خیلی به این مسائل توجه نمی‌کنیم و هدفمان فقط موفقیت در دیدارهای آینده است تا بتوانیم حداکثر امتیازات را بدست بیاوریم. تنها چیزی که این وسط مشخص است، امتیازاتی است که به استقلال داده شد. شاید اگر این ۲ امتیاز را فدراسیون به آن‌ها نمی‌داد، شرایط کاملا عوض می‌شد و حتی ممکن بود سرنوشت قهرمانی هم تغییر کند. به نظرم در صورت مساوی شدن امتیازات ما باید بالاتر قرار بگیریم. به هرحال ما باید در ۵ بازی باقی مانده که هر کدام از آن‌ها حکم فینال را دارد، بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و قطعا هرچه که داریم می‌گذاریم تا این اتفاق بیفتد و در پایان فصل هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سال قبل وقتی قراردادت را تمدید کردی اعلام شد مدت قراردادت ۲ ساله است ولی چند وقت قبل گفتی در پایان فصل بازیکن آزاد هستی. در مورد این موضوع هم صحبت کن.

ببینید، وقتی من سال گذشته قراردادم را تمدید کردم، یکسال از قراردادم باقی مانده بود که مجموعا ۲ فصل می‌شد. به همین خاطر اعلام شد که من ۲ سال دیگر قرارداد دارم. با این حساب قراردادم در پایان این فصل به پایان خواهد رسید و من بازیکن آزاد می‌شوم. این کل ماجراست و داستان دیگری وجود ندارد.

باشگاه به تو پیشنهاد تمدید قرارداد داده است؟

واقعیت این است نمی‌خواهم فعلا به این موضوع بپردازم. ما ۵ بازی بسیار حساس را پیش رو داریم و تمام تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده پرسپولیس است. در پایان فصل فرصت برای صحبت در مورد تمدید قرارداد و این مسائل وجود دارد و می‌شود تصمیم گیری کرد. حالا باید دید تا آن موقع چه پیش خواهد آمد و شرایط به چه شکلی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    برق سه فاز آدم رو بگیره ولی جو نگیره... حالا بعد سالی یه برو اونم مقابل تیمی که همیشه جلوی لنگ لا میده گرفتن ببین چه پپسی واسه خودشون باز میکنن. البته چون خیالشون از پیکان و تارتار راحته اینجوری جو گیر شدن... یه نیم فصل منتظر بودن تا نویت بازیشون برسه به مجتبی حسینی و تارتار تا بعد ازین همه ناکامی یه نفسی بکشن... باشه لیگ واسه شما شروع شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی