نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
گزارش نشریه «کیکر» از عملکرد آزمون/ ستاره ایرانی پاسخ منتقدان را داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه معتبر آلمانی در گزارشی به بررسی عملکرد ستاره ایرانی بایرلورکوزن پرداخت.

بایر لورکوزن با دو پیروزی راحت مقابل یک تیم سقوط کرده گریترفورت و مقابل فرانکفورت متمرکز در لیگ اروپا، خود را در موقعیت شروع خوبی در رقابت ها برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در این میان نقش تعیین کننده ای دارد. لورکوزن می تواند امروز(شنبه) در مقابل هوفنهایم زودتر به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. اگر این کار را نکند و در این بازی پیروز نشود، یک فینال بزرگ مقابل رقیب مستقیم، فرایبورگ برگزار خواهد شد. 

اگر لورکوزن در Sinsheim پیروز شود، مهم ترین هدف فصل محقق می شود که سردار آزمون تا روز سی ام بازی ها سهم تعیین کننده ای در آن نداشته است. او تا این لحظه چهار بازی کوتاه و یک بازی از ابتدا در ترکیب اصلی داشته است. وقتی آزمون مقابل وولفسبورگ بازی کرد او هنوز در شرایط بدنی خوبی نبود تا واقعاً تفاوت ایجاد کند.

تا هفته سی و یکم بوندس لیگا، ناظران می توانستند از خود بپرسند: چرا لورکوزن مهاجمی را که بدون استراحت از لیگ روسیه آمده بود را دو ماه قبل از پایان فصل خریداری کرد درحالیکه با مصدومیت از ناحیه پا آمده بود و ۲.۵ میلیون یورو برای این مدت کوتاه هزینه کرد. درحالیکه می توانست در پایان فصل بدون پرداخت هزینه ای او را رایگان جذب کند؟ این بازیکن ۲۷ ساله ایرانی جواب این سوالات را با درخشش در دو بازی اخیر لورکوزن داد.

در پیروزی ۴-۱ در مقابل گریتر فورت، مهاجم ایرانی نشان داد می تواند به عنوان یک مهاجم سایه نیز بازی کند و این کار را دو بار پشت سر پاتریک شیک به خوبی انجام داد. عملکرد آزمون برای اولین بار قانع کننده بود. نه تنها به این دلیل که اولین گل خود را در بوندس لیگا به ثمر رساند، بلکه به این دلیل که به عنوان منبع ایده عمل کرد و پاس هوشمندانه ای داد.

در پیروزی ۲-۰ مقابل فرانکفورت، بازیکن ملی پوش ایرانی حتی قبل از استراحت به برجسته ترین بازیکن تبدیل شد و نقش کاتالیزور را در بازی تهاجمی لورکوزن برعهده گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی