با این قیمت نان و ماکارونی باز هم لیگ بدون تماشاگر می‌شود/ آقای رئیسی! آدم گرسنه نای فوتبال دیدن ندارد/ یحیی با تمام دستیاران سابقش رفیق است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقای رئیسی! شما قول دادید هوای مظلومان را داشته باشید لااقل در قیمت ماکارونی فشار را از روی مردم بردارید تا لاقل بتوانند به استادیوم بروند و تیم‌های محبوب‌شان را تشویق کنند چون در غیر این صورت پولی برای تماشای فوتبال ندارند.

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار پیش روی این تیم مقابل ذوب آهن و پیامی که در اینستاگرام برای رئیس جمهور نوشته بود اظهاراتی را مطرح کرد.

برای رئیس جمهور پیامی در اینستاگرام‌تان گذاشته بودید؟

بله! برای آقای رئیسی پیام گذاشتم. ولی جوابی نگرفتم. نمی‌دانم پس چرا رئیس‌جمهور می‌گوید پیشکسوتان نباید در این کشور دغدغه نان شب داشته باشند؟ پس چرا از حمایت دولت در ارتباط با پیشکسوتان حرف زده می‌شود؟ وقتی قیمت نان و ماکارونی اینقدر گران شده، باید تا ته ماجرا را خواند. اینها ارزانترین خوراکی‌های قشر ضعیف اجتماع هستند. اگر قرار باشد این‌ها را هم نخورند پس یک هوادار چطور می‌تواند برود استادیوم و تیمش را تشویق کند؟ به خدا با ادامه این وضعیت باز هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود. چون دیگر کسی پولی ندارد خرج ورزش کند تا برود مسابقه تیم محبوبش را ببیند.

چطور؟

یک فرمول ساده است! آدم گرسنه دیگر نای فوتبالی دیدن ندارد. اصلا گرسنه را چه به تماشای فوتبال؟ به نظر من آقای رئیسی باید بیشتر از همه ماه‌های گذشته ای که در دولت کار کرده، امروز به فکر وضعیت مردم باشد. همه ما او را به عنوان مسئول اصلی دولت می‌شناسیم. انتظار داشتیم او صدای مظلومان باشد. اصلا لقبش «سیّد مظلومان» است. انتظار داشتیم هوای قشر ضعیف جامعه را داشته باشد. اصلا چرا اجازه داد قیمت نان و ماکارونی تا این اندازه گران شود!

اگر همین حالا با رئیس جمهور رودررو شوید و بتوانید یک جمله بگویید چه حرفی می‌زنید؟

می‌گویم؛ برای یک روز هم که شده حال یک کارگر ساده که از پس خرج زن و بچه اش بر نمی‌آید را درک کند. من مطمئنم او انقدر انسان بزرگی است که نسبت به این مسائل بی تفاوت نخواهد بود.

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

اول باید بگویم بازی با پیکان خیلی خوب بود. وقتی تیم ۱۰ نفره شد خودم نگران شدم که مبادا پرسپولیس بازی را از دست بدهد و امتیاز کاملش را نگیرد. ولی انصافاً بچه‌ها مرد و مردانه جنگیدند و ۱۰ نفره یک گل دیگر هم زدند.

با این قیمت نان و ماکارونی باز هم لیگ بدون تماشاگر می شود/ آقای رییسی! آدم گرسنه نای فوتبال دیدن ندارد/ یحیی با تمام دستیاران سابقش رفیق است!

حامد لک در این بازی پس از مدت‌ها به میدان آمد؟

حامد هم خوب بود! باید قدر این شرایط را بداند. اما بازی در اصفهان مقابل ذوب آهن سنگین تر است. فشار زیادتر است و باید بتواند کلین‌شیت کند تا برگ برنده داشته باشد که بگوید سهمی‌در موفقیت پرسپولیس داشته است.

حضور سید جلال حسینی تا چه اندازه به کمک خط دفاعی آمد؟

سید جلال هم خوب بود. من نمی‌دانم چرا او را قبلاً بازی نمی‌دادند. وقتی چنین بازیکنی را داریم چرا باید روی نیمکت بنشیند؟ البته او هم در یکی از پرش‌هایش نتوانست مثل همیشه به هوا بلند شود و سرش دچار آسیب دیدگی شد! امیدوارم سیدجلال آمادگی بدنی اش را برای پنج بازی آینده داشته باشد.

بازی با ذوب‌آهن چقدر می‌تواند برای گل محمدی و شاگردانش مشکل‌ساز شود؟

پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان شود دیگر به هیچ تیمی‌نباید رحم کند. بالا و پایین جدول ندارد، همه برایش سخت هستند و باید همه را به یک چشم ببیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    باز دمت گرم که حداقل میگی که خبرداری از آرکا ایرانیان و شریکشون گل ممد دلال
  • ایرانی CA ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    قوت غالب مردم نان هست که گران نشده و البته ماکارونی که قوت غالب مردم نیست ضمن اینکه کارخانه های تولید ماکارونی هم به جای اینکه مبلغ گران شدن آرد رو به قیمت تمام شده اضافه کنند،که مبلغ ناچیزی می شود،قیمت ماکارونی رو چند برابر کردند و متاسفانه مردم ایران هم جو گیر و گوش به تبلیغات بیگانگان دارند.و البته خواصی مثل قلیچ هم که سواد اقتصادی ندارد هیاهو میکنند. واقعیت این هست که دنیا به خاطر جنگ اوکراین وارد شرایط خاصی شده که ایران هم از تبعات آن مصون نخواهد بود. حرکت دولت بسیار درست هست هر چند موجب نارضایتی شده اما خیلی زود آثار منفی این حرکت از بین خواهد رفت. باید به دولت اعتماد کنیم و ضمن هوشیاری از اظهار نظرهای غیر کارشناسی اجتناب نماییم. و فریب رسانه های معاند اصلاح طلب داخلی و معاندین خارجی را نخوریم که نان این جماعت در به هم زدن آرامش ایران است.
  • سلام IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    چطوری می خواد آثار منفی گرانی از بین برود منظورت اینه که مردم زره زره شکمشان عادت میکند و دیگها غذا نخوردن و گرسنه ماندن عادی میشه مردم فراموش میکنند که یه زمانی غدا میخوریم؟ ؟؟ایران انقدر غنی هست که جنگ اوکراین و بزرگتر از این روی اقتصادش تاثیر منفی بگذارد تازه کجاشو دیدی ایران اگه اراده کنه چند تا کشور را پولدار میکنه و کلی کمک مالی و غیره به این کشور و اون کشور میکنه مردم هم که شکمشان قراره به نخوردن عادت کنه
  • مانا DE ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    چقدر سطح زندگی و توقعات ما را پایین آورده اند که به ارزان شدن نان و ماکارونی راضی هستیم و هیچ توقعی نداریم،واقعا این حق یک کشور چندین هزار ساله نیست که هنوز در پائین هرم مازلو برای تأمین مایحتاج اولیه دست و پا میزنند و سرشان پائین است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی