نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انفجار سکوهای آبی در لیسبون؛ پورتو با برتری در «اُکلاسیکو»ـی پربرخورد به سی‌امین قهرمانی رسید/ اولین جام طارمی در لیگ پرتغال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پورتو در «اُکلاسیکو» مقابل رقیب دیرینه‌اش بنفیکا به برتری ۱-۰ رسید و این برد قهرمانی اژدهایان را قطعی کرد.

در حساس‌ترین و حثیتی‌ترین دیدار از هفته سی‌وسوم لیگ برتر پرتغال، بنفیکا در مصاف با پورتو در دیداری موسوم به «اُکلاسیکو» ۱-۰ شکست خورد تا در خانه شاهد جشن قهرمانی رقیب دیرینه باشد.

نیمه نخست این دیدار با احتیاط هر دو تیم و خلق حداقل موقعیت گلزنی به پایان رسید. با این حال مهم‌ترین اتفاق در دقیقه ۵۳ رخ داد، وقتی داروین نونیِس گلزنی کرد و VAR آفساید میلیمتری او را گرفت. دقایقی بعد مهدی طارمی در برخورد با نیکولاس اوتامندی سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این دیدار در نیمه دوم جذاب‌تر بود و در دقایق پایانی هم پربرخورد شد، تا این که سرانجام دقیقه ۴+۹۰ زایدو سانوسی در ضدحمله‌ای سریع گل برتری و قهرمانی پورتو را به ثمر رساند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو همانند دیدار رفت موفق به گلزنی نشد و تا دقیقه ۸۶ در ترکیب تیم سرجیو کونسیسائو قرار داشت.

با این برد، پورتو ۸۸ امتیازی شد تا قهرمانی‌اش در لیگ برتر پرتغال را یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی کند. این سی‌امین قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال بود. بنفیکا هم با این شکست ۷۱ امتیازی و در رده سوم باقی ماند.

انفجار سکوهای آبی در لیسبون؛ پورتو با برتری در «اُکلاسیکو»ـی پربرخورد به سی‌امین قهرمانی رسید/ اولین جام طارمی در لیگ پرتغال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ماهان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    عالییییییی.، مهدی طارمی هم در قهرمانی پورتو از بقیه سهام بهتری داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی