نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تاد بولی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاد بولی مالک جدی چلسی در دوران نوجوانی یک ورزشکار برجسته بود و به طور جدی کشتی را دنبال کرده؛ او همچنین مدتی بازیکن بیسبال بود.

عکس‌های نوجوانی تاد بولی، مالک جدید چلسی، در سالنامه مدرسه‌اش نشان می‌دهند که در نوجوانی ستاره کشتی کالج بود. این تاجر میلیاردر ۴۶ ساله در مدرسه خصوصی «لاندون» در مریلند تحصیل کرد و در جوانی استعداد بالایی در ورزش داشت.

بولی رهبری کنسرسیومی را بر عهده دارد که با خرید چلسی به مبلغ ۴٫۲۵ میلیارد پوند موافقت کرده است؛ که بزرگ‌ترین تصاحب ورزشی در تاریخ خواهد بود. بولی و تیمش که شامل میلیاردرها: مارک والتر، هانس‌یورگ ویس و شرکت سرمایه‌گذاری کلیرلیک کپیتال می‌شود، قرار است تا پایان ماه می به مالکان جدید چلسی تبدیل شوند. بولی به وضوح برای کارهای بزرگ ساخته شده، زیرا در سالنامه مدرسه‌اش از او به عنوان یکی از «رهبران آینده ایالات متحده» نام برده شده است.

او تیم کشتی مدرسه را در مسابقات قهرمانی کنفرانس ورزشی بین ایالتی در سال های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ رهبری کرد. و دستاوردهای او در کالج خصوصی بسیار مورد توجه قرار گرفت، به طوری که لاندون به افتخار او نام سالن ورزشی آن‌ها را «اتاق کُشتی خانواده بولی» گذاشت. بولی در سال ۲۰۱۴ برای افتتاحیه بزرگ اتاق کشتی به مدرسه بازگشت، و همکلاسی‌ها و کشتی‌گیران به او پیوستند.

استاد و مربی سابق او استیو سورکین در مورد مهارت او روی تشک صحبت کرد. او می‌گوید: «تاد به همان اندازه که روی تشک تلاش می‌کرد، در کناره‌ها برای تشویق هم‌تیمی‌هایش انرژی صرف می‌کرد. اینکه هم‌کلاسیهایش از راههای دور برای شرکت در مراسم آمدند نشانه روحیه برادری است که ویژگی بارز تاد بود.»

در عکسی دیگر مالک آینده لس‌آنجلس داجرز در زمین بیسبال در یک بازی برای مدرسه خود دیده می‌شود. فعالیت‌های ورزشی او مانع پیشرفت تحصیلی‌اش نشد و نامش در کنار ۴ دانش‌آموز دیگر به عنوان یکی از «رهبران آینده ایالات متحده» آورده شد.

تاد بولی

سی سال بعد؛ بولی هدایت چلسی را از رومن آبراموویچ می‌گیرد. در بیانیه‌ای که در سایت رسمی چلسی منتشر شد، آمده است: «مالکان پیشنهادی جدید مبلغ ۱٫۷۵ میلیارد پوند برای سرمایه‌گذاری بیشتر به نفع باشگاه متعهد خواهند شد. این شامل سرمایه‌گذاری در استمفوردبریج، آکادمی، تیم زنان و کینگزمدو و بنیاد چلسی است. انتظار می‌رود که این فروش در اواخر ماه می با رعایت تمام مجوزهای نظارتی لازم تکمیل شود. جزئیات بیشتر در آن زمان ارائه خواهد شد.»

بولی یکی از مالکان تیم بیسبال لس‌آنجلس داجرز و تیم بسکتبال زنان ایالات متحده لس‌آنجلس اسپارکس است و دارای سهام در مجموعه مشهور بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی